2009-09-21, 22:46
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Förstod att det skulle ta max en minut för kletis att svara på det inlägget Ja nu har ni gjort lika många mål som BP, man blir ju nästan impad

Fotbollen handlar om att vinna matcher, inte att göra så många mål som det bara går. Pajjas..
Citera
2009-09-21, 22:51
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Nej det är bra. Ju mindre Rogga Blomquist, desto bättre. Han duger bra till att grilla konståkningspampar men att snacka till fotbollsmatcher är han inget vidare. Varje gång kör han ju i enormt upphetsad stämma varje gång de dryga ljusblå halvdanskarna har slagit en bredsida på en meter: "KOLLA DET HÄR!!!! DET HÄR ÄR SNYGGT!!!!!"

Kan för en gångs skull hålla med dig i det du skriver. MäCktigt!

Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Nä det är antagligen sant, jag var dock på matchen MFF-AIK, Malmö spelade bra med någon utklassning var det inte snack om. Men men, ta allt jag säger om MFF med en nypa salt, då det inte är mitt favorit lag.. tydligen

Sött att se dig ställa upp för AIK.
Citera
2009-09-21, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Fotbollen handlar om att vinna matcher, inte att göra så många mål som det bara går. Pajjas..
Alla förstår det, så sluta försök spela rolig.

Det som rä grejen är att det är trist att ett sånt målfattigt lag håller på att vinna allsvenskan, folk ser hellre ett målrikt med rolig anfallsfotbolls vinna, likt Kalmar t.ex...
Citera
2009-09-21, 22:54
Medlem
dubbelpost...
Citera
2009-09-21, 23:02
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Usch..kollade spelschemat och Gbg har två riktigt tuffa bortamatcher närmast medans aik möter två skräplag, känns fan avgjort

Allsvenskan kan helt klart vara i ett avgörande skede.
Citera
2009-09-21, 23:02
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeppah

Det som rä grejen är att det är trist att ett sånt målfattigt lag håller på att vinna allsvenskan, folk ser hellre ett målrikt med rolig anfallsfotbolls vinna, likt Kalmar t.ex...

Folkets vilja avgör inte matcher, utan hur bra lagen spelar.
Citera
2009-09-21, 23:03
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:

Tabellen ljuger inte. Publiksiffrorna ljuger inte.

AIK!
Senast redigerad av Gullegubben 2009-09-21 kl. 23:06.
Citera
2009-09-21, 23:05
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:

Det där jävla skitsnacket håller inte. Jag tycker ditt resonemang liknas vid en medgångsupporter. Du stödjer alltså inte ditt lag om de inte gör tillräckligt många mål? Jag som AIKare står upp för laget hur det än går.
Citera
2009-09-21, 23:08
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:

Det enda riktigt tråkiga är när hockeyfans, som är vana vid att titta på när 40 tandlösa idioter åker runt och knuffas samt gör femtioelva mål, börjar kolla på fotboll. Jag ser hellre en bra 0-0 match än en kass 4-4 match. Jag kan för mitt liv inte förstå varför en match skulle bli roligare om det blev fler mål. Underhållningen ligger i spelet inte i målen enligt mig.
Citera
2009-09-21, 23:08
Medlem
Aik tar tre poäng mot ett ÖIS som vilar spelare. Har aik numera gjort fler mål än man spelat matcher, det är inte alls illa. AIK är hotet mot fotbollen.
Citera
2009-09-21, 23:09
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Det där jävla skitsnacket håller inte. Jag tycker ditt resonemang liknas vid en medgångsupporter. Du stödjer alltså inte ditt lag om de inte gör tillräckligt många mål? Jag som AIKare står upp för laget hur det än går.
Han håller ju på M if if, det är klart han är medgångare
Men ja, självklart är det roligare att ett lag som vunnit Allsvenskan dunkat in ett par fina mål, men en 3 poäng är ju fortfarande 3 poäng
Citera
2009-09-21, 23:09
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Aik tar tre poäng mot ett ÖIS som vilar spelare. Har aik numera gjort fler mål än man spelat matcher, det är inte alls illa. AIK är hotet mot fotbollen.

Utveckla gärna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in