Citat:
Ursprungligen postat av Sportsbetting
Är du dum i huvudet eller?

Förlorar ni med mindre än fyra mål ska du vara nöjd.
Hej Sportsbetting, din betting går sådär va? Du har inte direkt fingertoppskänsla i dina analyser.
Gårdagens match visade iallafall att DIF inte ger upp ännu. Det var någorlunda fightingspirit fastän våra hjältar fick gult kort såfort man närmade sig en vitklädd motståndare.
Ribban kan jag inte svara på om den var inne eller inte, men eftersom jag står i linje med straffsituationen med Dahlberg vill jag nog dementera om att det var straff. Jag skrek som alla andra om straff men med handen på hjärtat så drog backen ut bollen innan han träffade Dahlberg.
Det som är så förbannat tröttsamt med gårdagen är vår totala oförmåga att göra mål! Dahlberg skjuter ett skott från straffpunkten som Victoria Svensson hade skjutit hårdare och placerat bättre. Det talar tyvärr om lite varför vi ligger där vi ligger, vi är totalt uddlösa trots ett överlägset spel i 86 minuter av matchen (IFK hade sista 4 och gjorde mig förjävla nervös). Sjölund tyckte jag var sämst på plan igår, snubben verkar redan vara nere i göteborg med tanke på hans insats på plan.
Snabb undran, kom IFK till matchen för att spela 0-0? Målvakten eran kan vara det segaste aset som stått i kassen på Stadion.

Er nummer 16, höger ytterback eller vad han var. Tar han kurser i teater eller är han född sådan? Han slängde sig såfort någon kom nära honom kändes det som (i andra halvlek).
Och nästa borta mot Gais är så sjukt jävla viktig så jag är nästan redo att skippa min semester på Sicilien till förmån för den matchen.