2009-09-06, 00:23
Medlem
brenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Så det finns med andra ord massvis med jämförelseunderlag.
Ja, att han är grym varje gång han spelar
Skrev faktiskt "frisk" i något tidigare inlägg...

Aja, inte så att jag vill sitta och försvara en spelare från dif men man kanske inte ska dra alla deras spelare över en och samma kam...
Citera
2009-09-07, 11:26
Medlem
Shuyins avatar
Skriv om Svenska Cupen i rätt tråd. Håll jämförelser och annat på lämplig nivå, annars kapas hela debatten.

/mod.
Citera
2009-09-07, 11:30
Medlem
Ari.Golds avatar
Pavey borta en månad: http://fotbollskanalen.se/1.1187838/2009/09/06/aik_stjarnan_borta_manaden_ut

Tråkigt, men samtidigt är han typ ensam på skadelistan så det gör inte så mycket.

Och en supertaggad och övertänd Pavey på ingång i allsvenskans slutskeede är inte så illa.
Citera
2009-09-07, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Pavey borta en månad: http://fotbollskanalen.se/1.1187838/2009/09/06/aik_stjarnan_borta_manaden_ut

Tråkigt, men samtidigt är han typ ensam på skadelistan så det gör inte så mycket.

Och en supertaggad och övertänd Pavey på ingång i allsvenskans slutskeede är inte så illa.
Och Özkan är tillbaks. inget större avbräck imo.
Citera
2009-09-07, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonazo
Och Özkan är tillbaks. inget större avbräck imo.

Vad betyder "imo" ?
Citera
2009-09-07, 14:57
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadUserName
Vad betyder "imo" ?

In My Opinion. Enligt mig är en godkänd översättning.
Citera
2009-09-07, 14:57
Medlem
rocchis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadUserName
Vad betyder "imo" ?

In my opinion.

Jag vet inte riktigt, samtidigt som jag håller med om att det inte känns som något större avbräck är Pavey en jävligt nyttig spelare, speciellt nu. Det är nu hela laget kommer sättas under en enorm press, och det är spelare som Pavey och Bojan som kan få laget att vakna om det skulle komma motgångar, minns t.ex. Bojans kapning mot BP. Att Pavey missar derbyt är nog det värsta ändå.
Citera
2009-09-07, 15:02
Medlem
Jaså, okej tack.
Visst så är Özkan en bättre spelare än Pavey, men vem vet om han blir skadad efter nästa match? Eller innan nästa träning? Det är viktigt nu att det finns alternativ för laget om något händer så att det inte blir instabilt efter en enda skada. Men det känns som att laget just nu klarar av någon skada, kanske inte på Obolo, Flavio eller Örlund, men annars.
Citera
2009-09-07, 15:07
Medlem
Ari.Golds avatar
Jag börjar tro att Obolo inte kan bli skadad. Killen har spelat 90 minuter varje match sedan sommaren 07. Inte ett knyst av gnäll eller dylikt.
Citera
2009-09-07, 15:10
Medlem
rocchis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Jag börjar tro att Obolo inte kan bli skadad. Killen har spelat 90 minuter varje match sedan sommaren 07. Inte ett knyst av gnäll eller dylikt.

Han blev ju utbytt i slutet mot Kalmar .

Sen har vi ju faktiskt väldigt bra ersättare på just yttermittfältsplatserna. Bojan, Mutumba, Özkan och även Lundberg om det nu skulle behövas.
Citera
2009-09-07, 15:13
Medlem
Det troligaste är väl att Bojan och Mutumba tar kanterna. Burgic fixade fram hörnan och straffen igår och borde ha spelat till sig en plats på bänken även i Allsvenskan.
Citera
2009-09-07, 15:26
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocchi
Han blev ju utbytt i slutet mot Kalmar .

Sen har vi ju faktiskt väldigt bra ersättare på just yttermittfältsplatserna. Bojan, Mutumba, Özkan och även Lundberg om det nu skulle behövas.

Va? När då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in