2009-09-04, 22:58
Medlem
Elfsborg vinner guldet och minst ett stockholmslag åker ur, MINST ett.
Citera
2009-09-04, 23:20
Medlem
Fysmans avatar
Wee Gnaget!!

Men allvarligt vad fan har hänt med Häcken, dom är i helt galen form. Som Gnagare har man alltid ett gott öga till dom(trots att dom är sillstrypare), ända sedan dom hjälpte AIK till Guldet -98. Sen har dom ju bra färger oxå.
Citera
2009-09-04, 23:51
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Han har haft en jävla massa problem med diverse skador och sjukdomar under året också. Utöver det som reitschule skriver.

Jag tror fortfarande på Kalle.

/feldgrau

Ich auch.

Kan det vara så att han hade för bråttom iväg? 22 år, ett år som startspelare i Blåvitt och direkt till Rangers med helt andra krav verkar inte ha varit det perfekta upplägget.

Fan vad det är segt med landslagsuppehåll...
Citera
2009-09-05, 01:16
Medlem
Ronaldinho80s avatar
Hade tråkigt så jag tittade igenom alla trupper och jämförde dom. När jag skulle jämföra AIK mot dif så såg jag att ingen i dif skulle platsa i AIKs 11a..Jävligt skönt å se

Vi vinner dubbeln å hifdif åker ner!
Citera
2009-09-05, 03:31
Medlem
reitschules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronaldinho80
Hade tråkigt så jag tittade igenom alla trupper och jämförde dom. När jag skulle jämföra AIK mot dif så såg jag att ingen i dif skulle platsa i AIKs 11a..Jävligt skönt å se

Jasså, har du något speciellt program som avgör hur bra spelarna är? Du kanske skulle dela med dig av detta.
Citera
2009-09-05, 03:46
Medlem
Oj oj oj, gnagarnas hybris slår verkligen allt!
Haha. Så jävla söta!
Citera
2009-09-05, 04:08
Medlem
brenkes avatar
Citat:

En frisk Mattias Jonson går nog in i de flesta lags startelvor. Även vår. difs resterande spelare är dock inte så mycket att hänga i julgranen...

Börjar få den tråkiga känslan av att vi torskar mot Häcken på söndag och slutar 4-5 i Allsvenskan. Medan BP tappar så mycket att både dif och bajen klarar sig kvar
Citera
2009-09-05, 12:46
Medlem
Niths avatar
Citat:

sorry men även dom de inte fungerar som ett lag så har de rätt bra spelare ändå

men jonsson vete fan han verkar för jävla oseriös ibland och bortskämd
Citera
2009-09-05, 13:40
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brenke
En frisk Mattias Jonson går nog in i de flesta lags startelvor. Även vår. difs resterande spelare är dock inte så mycket att hänga i julgranen...

Börjar få den tråkiga känslan av att vi torskar mot Häcken på söndag och slutar 4-5 i Allsvenskan. Medan BP tappar så mycket att både dif och bajen klarar sig kvar

Fyfan vad ledsamt det skulle vara. Det scenariot får vi hoppas aldrig händer.
Citera
2009-09-05, 15:21
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:

Så även Zidane anno 1998. Men den tiden, precis som Jonsons är förbi för länge sedan.

Däremot "gillar" jag Sjölund. Huruvida han självklart skulle peta Dulee eller Ortiz, det vet jag inte riktigt. Men omöjligt är det inte.
Citera
2009-09-05, 17:56
Medlem
brenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut
Så även Zidane anno 1998. Men den tiden, precis som Jonsons är förbi för länge sedan.

Däremot "gillar" jag Sjölund. Huruvida han självklart skulle peta Dulee eller Ortiz, det vet jag inte riktigt. Men omöjligt är det inte.
De två (?) matcher som Jonsson har spelat i år så har han varit bra...
Citera
2009-09-05, 18:01
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
De två (?) matcher som Jonsson har spelat i år så har han varit bra...

Så det finns med andra ord massvis med jämförelseunderlag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in