2009-09-17, 21:45
Medlem
Jag måste fråga. Har varit ett flertal sidor som handlat om IFK-AIK, vankas det match i ligan eller cupen?
Citera
2009-09-17, 21:47
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Jag måste fråga. Har varit ett flertal sidor som handlat om IFK-AIK, vankas det match i ligan eller cupen?

Det är någon match om några månader i skitligan Allsvenskan. Finns ju ingen passion i den skitligan ändå så jag fattar inte vad alla håller på och hetsar om...
Citera
2009-09-17, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Juuni

Om man ska vara lite ontopic så undrar jag vad som har hänt med Helsingborg? De är det lag jag oroade mig mest för (förutom IFE och IFK borta) men nu känns det inte alls lika svårt längre. Må hända att Lantz och Larsson varit borta ett tag och nu är tillbaka men ändå!

Vad kul det vore om HBK kunde piska HIF i helgen, då blir ju avståndet än större för vraken till lagen närmast ovanför.
Och för apa känns ju både matchen mot BP i helgen och matchen mot Gais i nästa omgång som verkliga nyckelmatcher. 0 poäng i dessa båda och sedan piskar vi dem i derbyt och sedan är de definitivt borta från att hålla sig kvar.
Citera
2009-09-17, 22:20
Medlem
Bornets avatar
gblip. fram med spriten! skolan kaqn dra åt helvete, deeen kan dra åt helveteeeee den kan dra åt hee-eelveteee!!! Hejehejehej!!
Citera
2009-09-17, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
gblip. fram med spriten! skolan kaqn dra åt helvete, deeen kan dra åt helveteeeee den kan dra åt hee-eelveteee!!! Hejehejehej!!
Det är inte möjligen så att du redan tagit fram spriten, och grattis till segern
Citera
2009-09-17, 22:37
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:

Vilken klass går du i?
Citera
2009-09-17, 22:46
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Vilken klass går du i?
Speciallklassen

Nä, nu ska jag försöka varva ner med min gode vän Jack Daniels. Euforin över att äntligen sluta våndas över akut kval/nedflytt är fan enorm. Serien är inte slut än, men det ser fan bättre ut.

Herrejävlar vilken huvudvärk man har...
Citera
2009-09-17, 22:55
Medlem
Citat:
Vilken klass går du i?
Går i? Skulle tro att han är lärare! Wonderful, wonderful Wandersooon!
Citera
2009-09-17, 23:33
Medlem
P3RK3L3s avatar
Jaja, se nu till att plocka en jävla massa poäng i era återstående samt knäck lite ben på motståndarna också. Make Axén proud!

AIK-GAIS vänskapspakt hösten 2009
Citera
2009-09-17, 23:38
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Jaja, se nu till att plocka en jävla massa poäng i era återstående samt knäck lite ben på motståndarna också. Make Axén proud!

AIK-GAIS vänskapspakt hösten 2009
Mhm... Du ska la' va glad att vi inte möts igen. Vi har ju en tendens att plocka guldstriden ifrån er på slutet?

Nåväl, släng ut ÖIS från AS nu tack.
Citera
2009-09-18, 00:01
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Speciallklassen

Nä, nu ska jag försöka varva ner med min gode vän Jack Daniels. Euforin över att äntligen sluta våndas över akut kval/nedflytt är fan enorm. Serien är inte slut än, men det ser fan bättre ut.

Herrejävlar vilken huvudvärk man har...
Det är bara att säga grattis, jäklar vilken match ni gjorde.
Jag hoppas innerligt att Djurgården gör samma mot BP.
Citera
2009-09-18, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Det är bara att säga grattis, jäklar vilken match ni gjorde.
Jag hoppas innerligt att Djurgården gör samma mot BP.

Varför det? Det man hoppas på är att BP gör precis som de gjort mot apa i alla tidigare möten mellan lagen - gör mål och vinner och inte släpper in något bakåt. Vi vill ha ur apa ur Allsvenskan samtidigt som vi själva vinner guld. Blir det så blir 2009 helt fulländat som fotbollsår
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in