2009-08-31, 17:42
Medlem
Bornets avatar
Är ju inte nervös nu i alla fall... Har hällt i mig 3 folköl för att stilla nerverna, ändå slår hjärtat med oregelbundna slag. Fan, man känner sig som fjorton igen när man ska fråga snyggaste tjejen i klassen om hon vill bli ihop med en.

Synapskollaps, svettiga handflator och stirrig blick. Åt helvete med allt. Nu kör vi.

Krossa Djurgårn'!

...snälla.
Citera
2009-08-31, 18:15
Medlem
50-öring.s avatar
Fan vilket tråkigt "derby" som väntas ikväll.
Vinner vi = Jättetrevligt med vinst men det förändrar inget.
Förlorar vi = Dras in lite mer med bottenstriden, men de senaste åren har varit så tråkiga, och säsongen är förstörd sen länge så man orkar knappt bry sig längre. (Visst bryr man sig, men hopplösheten är så gigantisk just nu)

"Derbyt" mot Helsingborg har aldrig gjort något för mig personligen, enda matchen som jag hetsar upp mig för ordentligt är mot IFK Göteborg så förlusten som kommer komma ikväll gör precis lika ont som att förlora mot.. nej, det svider mer att förlora mot Örgryte och Häcken
Citera
2009-08-31, 18:56
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Så jävla skönt att Tony är väck..nu finns en liten förhoppning om allsvenskt spel även nästa säsong

Allvarligt?
Med den här truppen spelar det fan ingen roll vem som är tränare. Bajens räddningsplanka blir ett värdelöst DIF och ett ännu mer värdelöst ÖIS.
Sedan blir det ett nervigt kval mot typ Falkenberg.
Citera
2009-08-31, 19:05
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wazz-
Har gått på City matcher, laget i mitt hjärta

Hellre det än att gå på allsvensk bonde fotboll, svenskar och fotboll ha ha ha ha ha, passar verkligen.

Bara bönder i allsvenskan

Du blir nog inte långvarig i det här forumet.

"City matcher"
Citera
2009-08-31, 19:14
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:

Hellre det än att gå på allsvensk bonde fotboll, svenskar och fotboll ha ha ha ha ha, passar verkligen.

Du får starta en egen tråd om Div2 om du vill. Här är det OT.

http://www1.idrottonline.se/default.aspx?id=119027
Citera
2009-08-31, 19:18
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Allvarligt?
Med den här truppen spelar det fan ingen roll vem som är tränare. Bajens räddningsplanka blir ett värdelöst DIF och ett ännu mer värdelöst ÖIS.
Sedan blir det ett nervigt kval mot typ Falkenberg.

Truppen ÄR bra nog, får hoppas att dom kan visa det under Åhlund. Har du redan glömt alla matcher där vi spela Mikkel/Söderström centralt t.ex.? Jag trodde på Tony inför säsongen men bevisligen håller det inte, antar attvi får se vem som har rätt när säsongen är över.

Lust att göra det intressant?
Citera
2009-08-31, 20:03
Medlem
Hammarby värvade ju väldigt bra i sommar och hade redan en okej trupp. Jag tror inte att Hammarby kommer behöva oroa sig för att kvala. Både BP och Halmstad är så usla nu att Hammarby ska kunna ta sig förbi dem i tabellen
Citera
2009-08-31, 20:37
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Hammarby värvade ju väldigt bra i sommar och hade redan en okej trupp. Jag tror inte att Hammarby kommer behöva oroa sig för att kvala. Både BP och Halmstad är så usla nu att Hammarby ska kunna ta sig förbi dem i tabellen

Så är det. Tråkigt nog blir det nog så att Dif klarar kvalplatsen p.g.a. framförallt HBK:s makalöst usla form.
Citera
2009-08-31, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Så är det. Tråkigt nog blir det nog så att Dif klarar kvalplatsen p.g.a. framförallt HBK:s makalöst usla form.
Jag tror inte Djurgårn kommer klara kvalplatsen. GAIS har Wanderson och ett helt okej spel som börjar betala av sig. Jag tror att Halmstad eller BP kommer få kvala och jag tror de kommer klara sig kvar. Nej, ÖIS och Djurgårn åker ur i år och Blåvitt vinner SM-guld. FORZA
Citera
2009-08-31, 20:50
Medlem
Carnavass avatar
Citat:

Otroligt pinsamt inlägg. Det står helt klart till att du blev lite små-kåt när shejkerna tog över Man C eller att Svennis kom dit och det gick bra i början, SUCK.

Btw, AIK tar sm-guld, hoppas jag
Citera
2009-08-31, 20:53
Medlem
Amex88s avatar
JAG ORKAR INTE EN TILL X MATCH.
Det är ju DIF som FÖRLORAT 4 poäng nu när dom ändå spelat 2 bra matcher..

gais matchen är hyffsat rättvis men IFK skulle vi vunnit emot. FAN.
Citera
2009-08-31, 20:57
Medlem
50-öring.s avatar
Tillbaka på ruta ett då.

- Laget vi möter imponerar inte.
- Släpper till en del farliga kontringsliknande målchanser för det andra laget.
- Är det bättre laget, men imponerar inte heller.
- Kan inte göra mål.
- Hyfsat spel fram till straffområdet.

Är väl ett steg framåt jämfört med de två senaste matcherna, men exakt samma matchbild som innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in