2008-12-18, 10:56
Bannlyst
Yes E Ofere har förlängt med 2 år
Citera
2008-12-18, 12:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tsurt
Tänkte inte på vilket år jag skrev i, kan mod flytta inlägg?

Men i Stockholm spelas ju inte två matcher av säkerhetsskäl, så att säga
Brommapojkarna måste kunna spela samtidigt som något annat stockholmslag?

(Flyttar över min och tsurt felplacerade diskussion hit)
Citera
2008-12-18, 16:03
Medlem
feldgraus avatar
Flyttat ett par inlägg från 2008-tråden. /MOD

/feldgrau
Citera
2008-12-18, 16:06
Medlem
feldgraus avatar
IFK populärast bland pojklandslagsspelarna. Trevligt att fortsätta få bevis på att ungdomssatsningen ger resultat. Först var det ju Offsides undersökning, nu även Sportmagasinets.

Dock konstigt att så få säger Elfsborg, som ändå satsat ganska bra på unga talanger de senaste åren. Men det är väl ingen som vill bo i Borås kanske...

/feldgrau
Citera
2008-12-18, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
IFK populärast bland pojklandslagsspelarna. Trevligt att fortsätta få bevis på att ungdomssatsningen ger resultat. Först var det ju Offsides undersökning, nu även Sportmagasinets.

Dock konstigt att så få säger Elfsborg, som ändå satsat ganska bra på unga talanger de senaste åren. Men det är väl ingen som vill bo i Borås kanske...

/feldgrau

Alla hatar väl Elfsborg innerst inne. Så jävla osympatiskt lag.
Citera
2008-12-18, 16:33
Medlem
Mclarengbgs avatar
Jaha, det här året får jag väl försöka att vara med i tråden från början.

Alla älskar IF Ellos menar du väl ändå, riquelme?

Angående förra säsongen så var det givetvis synd att vi förlorade Tacos och Ishi under slutskedet. Det är ju dock, tvärtemot vad många tycks tro, inte alls heller säkert att vi hade tagit guld även om Svensson och Ishizaki hade spelat.

Jag har alltid svårt för att tippa men ett topp treplacering hoppas jag på i alla fall.
Citera
2008-12-18, 16:46
Medlem
perzs avatar
Citat:
....
Men det är väl ingen som vill bo i Borås kanske...

Tydligen så fungerar det rätt så bra att bo i Göteborg och ta bilen till Borås till och från träningarna. Hala gänget bor i Göteborg och spelar i Borås.
Citera
2008-12-18, 17:20
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbee
ÖIS, GAIS, IFK spelar på nybygget Gamla Ullevi, som är top-3 bland allsvenskans arenor i alla fall. Häcken spelar på Rambergsvallen, som snarare är botten-3 bland alla allsvenska arenor, så med lite logiska uträkningar får man fram att det går att spela två hemmamatcher.

Måste vara möjligt i Stockholm också? Även huvudstaden har ju fyra lag nu..

Oj, såg inte att det var 2008 tråden, borde rimligen ligga i 2009 i stället.
Rättelse; Häcken kommer spela sina matchen på, you named it; Ullevi!
150 fans i Kumlabunkern alé alé allez!
Citera
2008-12-18, 17:38
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Rättelse; Häcken kommer spela sina matchen på, you named it; Ullevi!
150 fans i Kumlabunkern alé alé allez!

Det är inte helt klart än. Det verkar som att de kommer spela första halvan av säsongen på Rambersvallen. Och när den börjar modifieras hoppas de kunna spela på Vallhalla, men då måste den rustas upp för att klara vissa krav. Om det inte går kommer de spela på Ullevi. Vilket det lär bli. Ska bli fantastiskt att se.

/feldgrau
Citera
2008-12-18, 17:56
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Det är inte helt klart än. Det verkar som att de kommer spela första halvan av säsongen på Rambersvallen. Och när den börjar modifieras hoppas de kunna spela på Vallhalla, men då måste den rustas upp för att klara vissa krav. Om det inte går kommer de spela på Ullevi. Vilket det lär bli. Ska bli fantastiskt att se.

/feldgrau
Allright. Trodde det var klart.
Vilken stämningshöjare för allsvensk fotboll det kommer att bli om det nu sker!
Citera
2008-12-18, 18:20
Medlem
Vidfamnes avatar
Citat:
[

/feldgrau
Jag har en magkänsla av att Elfsborg vinner i år tyvär, dock kan jag inte motivera det.

Hoppas dock inte på att bönderna tar hem det.

Framåt Malmö
Citera
2008-12-18, 19:16
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perz
Tydligen så fungerar det rätt så bra att bo i Göteborg och ta bilen till Borås till och från träningarna. Hala gänget bor i Göteborg och spelar i Borås.
På plan må de vara väldigt betydelsefulla men i antal räknat så är inte Anders och Lucic halva gänget i alla fall. Snarare typ 8%.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in