2009-08-25, 16:15
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Det spelar ingen roll om den var inne eller inte. Ett lag i medvind hade fått den bollen dömd till sin fördel oavsett om den var inne eller inte. Återigen, alla dessa jävla felstudsar och stolpar ut har varit talande för DIF de senaste omgångarna.

Nu låter du som Roland Nilsson i MFF.

Citat:
Sen är väl inte vårat anfallspel av högsta kvalité, men det känns som om att det kommer komma igång om vi får spela en bra match och göra några mål.

Oremo och Dahlberg har gjort noll mål i år va? Det är katastrofalt
värdelöst. Vad kostade Oremo, 10 miljoner?

Citat:
Jag avskyr detta, daglig ångest fram till säsongen är slut. Förhoppningsvis plockar vi lite poäng och hamnar på säker mark, men som det ser ut just nu är jag inställd på kval.

Jag tror Bajen ryker.
Citera
2009-08-25, 16:31
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Nu låter du som Roland Nilsson i MFF.

Oremo och Dahlberg har gjort noll mål i år va? Det är katastrofalt
värdelöst. Vad kostade Oremo, 10 miljoner?

Jag tror Bajen ryker.
Specialstuderar du mig?

Roland Nilsson var ingen rolig jämförelse, jag får bättra mig.

Ja, våra anfallare har inte riktigt presterat. Varför vi köpte Oremo förstod jag inte då och jag gör det fortfarande inte. Han ska spela i en liten klubb som kan bygga sitt spel runt honom.

Det sista var glädjande dock! Tack för att någon av er fiskrensare är på min sida.
Citera
2009-08-25, 17:25
Medlem
Citat:
Ja, våra anfallare har inte riktigt presterat. Varför vi köpte Oremo förstod jag inte då och jag gör det fortfarande inte. Han ska spela i en liten klubb som kan bygga sitt spel runt honom.

Nu om något borde väl dif ändra sitt spel, så varför inte prova denna briljanta idé?
Citera
2009-08-25, 18:50
Medlem
Samwises avatar
Tycker Tauer de senaste matcherna har varit bäst, han har visat inställning, han och Mackan är de som visar mest hjärta, tycker inte om Daja's flirtande med fiskrens.
Citera
2009-08-25, 19:32
Medlem
Crackiesmallss avatar
Vore verkligen underbart att se AIK ta guld iår, det har vi gjort oss förtjänta av.
Citera
2009-08-25, 20:59
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackiesmalls
Vore verkligen underbart att se AIK ta guld iår, det har vi gjort oss förtjänta av.
Alla lag som vinner guld har väl gjort sig förtjänt av det
Citera
2009-08-25, 21:01
Medlem
Crackiesmallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Alla lag som vinner guld har väl gjort sig förtjänt av det
Ja självklart men jag tycker bara att eftersom såhär bra har vi inte spelat på länge vore ju förargligt om vi blev snuvade på guldet nu i slutet
Citera
2009-08-25, 21:13
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ja självklart men jag tycker bara att eftersom såhär bra har vi inte spelat på länge vore ju förargligt om vi blev snuvade på guldet nu i slutet
Ja eftersom ni legat etta en omgång dom senaste 10 åren typ så vore det ju verkligen orättvist om några snuvar er på guldet
Citera
2009-08-25, 21:21
Medlem
Crackiesmallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Ja eftersom ni legat etta en omgång dom senaste 10 åren typ så vore det ju verkligen orättvist om några snuvar er på guldet
Jora & vunnit 3 matcher på raken trots att vi legat i underläge i början
Citera
2009-08-25, 21:26
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Jora & vunnit 3 matcher på raken trots att vi legat i underläge i början

"Wow", jag finner inte ord för denna gigantiska prestation. Fast jag vet inte hur du räknar 1-1 som en vinst? Och inte heller hur du får det till att ni låg under i början? Eller räknar du in 0-0 mot MFF istället?

/feldgrau
Citera
2009-08-25, 21:27
Medlem
Crackiesmallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
"Wow", jag finner inte ord för denna gigantiska prestation. Fast jag vet inte hur du räknar 1-1 som en vinst? Och inte heller hur du får det till att ni låg under i början? Eller räknar du in 0-0 mot MFF istället?

/feldgrau
Nej räknar inte kalmar matchen..
Citera
2009-08-25, 22:13
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
Nu om något borde väl dif ändra sitt spel, så varför inte prova denna briljanta idé?
Ja, varför inte? Ringer du damtränaren eller ska jag göra det?
Citat:
Ursprungligen postat av Samwise
Tycker Tauer de senaste matcherna har varit bäst, han har visat inställning, han och Mackan är de som visar mest hjärta, tycker inte om Daja's flirtande med fiskrens.
Tauer har varit riktigt bra faktiskt, det är skandal om vi inte förlänger hans kontrakt när det går ut i december. Angående mackan så har han gjort sitt. Han ser fortfarande ut som en bra fotbollsspelare, vilket han inte är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in