2009-08-05, 19:33
Medlem
Kuken-i-Styrets avatar
Glädjer mig att se HIF i toppen av tabellen, även om det är något otippat
Citera
2009-08-05, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Snälla säg att du skämtar!!

Inte OS, det var VM då. Fast då tog man silver. Blandar ihop nått. Har ruggigt dålig koll på damernas årgångar. Citatet från Marika är dock korrekt.
Citera
2009-08-05, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Inte OS, det var VM då. Fast då tog man silver. Blandar ihop nått. Har ruggigt dålig koll på damernas årgångar. Citatet från Marika är dock korrekt.
De var bara de där med OS 2003 som ja tyckte va knäppt. Annars tycker jag damfotboll är totalt ointressant
Citera
2009-08-05, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
De var bara de där med OS 2003 som ja tyckte va knäppt. Annars tycker jag damfotboll är totalt ointressant

Knäppt? OS i fotboll för damer spelades däremot året efter, 2004 i Grekland.
Jag var ju inte helt ute och cykla med år eller stad för att kategorisera det som knäppt. Jaja.....
Citera
2009-08-05, 20:41
Medlem
Villons avatar
Citat:
Jag var ju inte helt ute och cykla med år eller stad för att kategorisera det som knäppt. Jaja.....
Det han fiskade efter är förmodligen att det är relativt uppenbart för alla idrottsintresserade att OS går på jämna år. Damfotboll eller inte damfotboll.
Citera
2009-08-05, 20:43
Medlem
Citat:
Vad jag vet så har ett OS aldrig varit under ett ojämt år någonsin så där var du ute och cyklade. Och Los Angeles har inte haft OS sedan 1984 så nog får man fastslå att du här gjorde skandal. Fast nu är vi rätt offtopic.
Citera
2009-08-05, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Vad jag vet så har ett OS aldrig varit under ett ojämt år någonsin så där var du ute och cyklade. Och Los Angeles har inte haft OS sedan 1984 så nog får man fastslå att du här gjorde skandal. Fast nu är vi rätt offtopic.

Hahaha. Jag råkade skriva OS istället för VM. Eftersom jag både googlade efter dam-os och dam-vm så blanda jag ihop dessa.

Men vi låter den gjorda dunjackan av en fjäder vara.
Citera
2009-08-05, 23:29
Medlem
Strinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
Wilton har väl typ hälften av dom, men whatever. Jag tror alla är överens om att AIK inte spelar som Ljungskile, utan bara fått "dålig" utdelning. Personligen skiter jag i om vi vinner med 1-0 eller 15-0, 3 poäng är alltid 3 poäng.

Du har missat att när serier avslutas så vinner laget som har mest poäng, inte det som gjort mest mål. Nämn gärna några matcher där AIK siktat på 0-0 förutom Malmömatchen? Sen kan du gärna påpeka vad du tycker om Elfsborgs bortaspel.

AIK är helt klart ett av de lagen som spelar tråkigast fotboll i Allsvenskan!
Citera
2009-08-06, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strinder

Och det baserar du på malmömatchen eller? Väljer iofs hellre tråkfotboll och guldstrid framför bottenstrid och gladlir (vilket bajen verkligen presterar?) alla dagar i veckan.
Citera
2009-08-06, 03:38
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Alltid är det något att gnälla på.
3 poäng ÄR viktigare än 3 mål. Eller resultat kanske inte spelar någon roll? Börja håll på ett jävla korplag eller något då.
Citera
2009-08-06, 03:57
Medlem
Citat:

Du vet uppenbarligen ingenting om varken fotboll eller Allsvenskan. God natt.
Citera
2009-08-06, 04:09
Medlem
Pendulums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
Du vet uppenbarligen ingenting om varken fotboll eller Allsvenskan. God natt.

Nää, för både Halmstad BK och AIK fyller upp kvoten "tråkfotbollen" i allsvenskan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in