Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
Du förstod inte alls vad jag menade?
Aja, du verkar ju (no offence) inte vara den skarpaste kniven i lådan..

Jag är, med all rätt idag, jävligt bitter och inte alls på humör för något som kan liknas vid ironi.
Ska faktiskt hålla mig borta från den här tråden någon dag eller 2 tills den värsta ångesten lagt sig. Men men, man får inte vara för pessimistisk! 36 poäng kvar att spela om, europa here we come !!!