Att Kalmar inte skulle vara titel utamnade trode folk det året också, sn den dåliga starten så trode jag dom hade rätt men är ju bara att titta var dom e nu.
Men får se jag hoppas att Elm går till Blåvitt, en anfallare behöver vi.
Ja men vad kan blåvitt erbjuda han, kanske bättre lön? Fast det är ju nästan ett måste. Sen klart bättre hemma arena mera drag.
Om några år kommer Kalmar att kämpa vid nedflyttningsstrecket, de kommer blåvitt sannorlikt inte att göra, sen är göteborg en lite roligare stan än Kalmar!
Häcken gjorde det väntade får jag säga, men gais hade ju lite chanser men som vanligt, sump efter sump.
Det är svårt att uppbåda krafterna till att diskutera läget just nu. Det är bara att inse att det med största sannolikhet blir superettan nästa säsong. Om nu inte Benny Lennartsson... nä, lika bra att inte börja hoppas.
Det är inte mycket "äkta" nånstans i dagens fotboll. Det enda jag litar på där är nog Allbäck. Hur många i hans läge skulle gå ner till superettan när han kommer hem?
Och att Bojan kan snacka vet vi ju sen innan, det är allt det andra som är problemet.. Bojan kan snacka, Ranegie kan kyssa klubbmärket, det bevisar väl ungeför lika mycket?
Om några år kommer Kalmar att kämpa vid nedflyttningsstrecket, de kommer blåvitt sannorlikt inte att göra, sen är göteborg en lite roligare stan än Kalmar!
Har han överlevt 27 år i Broakulla, Falkenberg och Kalmar så klarar han sig nog utan "roliga" Göteborg. Sen har han ju en oerhört viktig roll i KFF, så jag tror han antingen förlänger eller sticker utomlands.
Det är inte mycket "äkta" nånstans i dagens fotboll. Det enda jag litar på där är nog Allbäck. Hur många i hans läge skulle gå ner till superettan när han kommer hem?
Och att Bojan kan snacka vet vi ju sen innan, det är allt det andra som är problemet.. Bojan kan snacka, Ranegie kan kyssa klubbmärket, det bevisar väl ungeför lika mycket?
Jo, men i det här fallet är det ju en uppenbar effekt av den bitterhet som R hyser mot Blåvitt.
Jag anser att det förstärker bilden av Häcken som ett andrahandsval (det kanske är uppenbart i vilket fall?).
Har han överlevt 27 år i Broakulla, Falkenberg och Kalmar så klarar han sig nog utan "roliga" Göteborg. Sen har han ju en oerhört viktig roll i KFF, så jag tror han antingen förlänger eller sticker utomlands.
Jo kanske, fast man måste ändå förstå spelare som vill pröva något nytt. Nu menar jag kanske inte att något nytt för David är att flytta till Gbg men om han vill dra till Danmark eller Holland är väl de fullt förståligt. Sen tror jag inte att det finns mycket substans i ryktet. Blåvitt letar anfallare och kollar nog ganska många spelare just nu och aftonbladet valde att blåsa upp just det här ryktet