2009-06-02, 17:59
Medlem
rocchis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Banankastning är väl rätt vanligt i sthlm? Så det är ju inte bara i Helsingborg dom har neandertalare i publiken..

Haha, herregud. Du kommer med en sådan kommentar och kallar ANDRA för neadertalare? Måste vara kul att göra bort sig, helt och hållet.
Citera
2009-06-02, 18:12
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Bajen har kastat bananer mot dif sedan mitten på 90-talet och det har aldrig haft ngt med hudfärg att göra.
Tja. Jag har fattat det som att det har varit extra mycket i samband med Pa Dembos insatser i alla fall men det kanske bara är en slump? Kanske till och med samma slump som gör att Helsingborgare råkar göra apljud när Ofere får bollen?

Citat:
Ursprungligen postat av rocchi
Haha, herregud. Du kommer med en sådan kommentar och kallar ANDRA för neadertalare? Måste vara kul att göra bort sig, helt och hållet.
Stackars mig som inte varit i sthlm och kollat på matcher, jag skäms verkligen över hur mycket jag gjort bort mig för det. Och grattis till dig för att du är stockholmare. Det måste kännas skönt va?
Och för att förklara för dig varför jag är så sarkastisk så kan jag ju säga att det kanske inte är så konstigt att jag inte har koll på era lokala vanor.
Citera
2009-06-02, 18:28
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Tja. Jag har fattat det som att det har varit extra mycket i samband med Pa Dembos insatser i alla fall men det kanske bara är en slump? Kanske till och med samma slump som gör att Helsingborgare råkar göra apljud när Ofere får bollen?

Eftersom du uppenbarligen inte vet vad du pratar om förstår jag inte varför du kommer med påståendet nu om att "det ska varit extra mycket mot Dembo" du har fel, thats it.

Citat:
Och för att förklara för dig varför jag är så sarkastisk så kan jag ju säga att det kanske inte är så konstigt att jag inte har koll på era lokala vanor.

Om du nu inte har koll på dom kanske du inte borde uttala dig om dom till att börja med? och sedan när du blir rättad börja dryga dig..lite högre nivå tack.
Citera
2009-06-02, 19:00
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Eftersom du uppenbarligen inte vet vad du pratar om förstår jag inte varför du kommer med påståendet nu om att "det ska varit extra mycket mot Dembo" du har fel, thats it.
Ok. Bra att du rättar mig då. Inget konstigt med att jag har fel ibland. Man försöker ju undvika att lyssna på kvällstidningarna men det är ju omöjligt att missa allt..
Citat:
och sedan när du blir rättad börja dryga dig..lite högre nivå tack.
Men det var inte dig jag var dryg mot. Och rocchi gav ju mig inte det mest upplysande svaret precis... Är någon dryg mot mig så ger jag tillbaka, så enkelt är det.
Citera
2009-06-02, 20:56
Bannlyst
http://fotbolldirekt.se/jawo-b%C3%A4ttre-%C3%A4n-b%C3%A5de-obolo-och-wanderson

Vad tycker ni om detta gubbar?
Själv anser jag både Obolo och Wanderson vara ljusår bättre. Speciellt Wanderson som leder skytteligan men spelar i ett (för stunden) bottenlag. När hände det sist?

Näe, Jawo är inte så bra som Hasse verkar vilja få det till. Sen att att han är den talangfullaste Gävle haft, ja det kan jag hålla med om. Men det är väl knappast en big deal.
Citera
2009-06-02, 22:12
Medlem
Hertigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilhelm.MJ
http://fotbolldirekt.se/jawo-b%C3%A4ttre-%C3%A4n-b%C3%A5de-obolo-och-wanderson

Vad tycker ni om detta gubbar?
Själv anser jag både Obolo och Wanderson vara ljusår bättre. Speciellt Wanderson som leder skytteligan men spelar i ett (för stunden) bottenlag. När hände det sist?

Näe, Jawo är inte så bra som Hasse verkar vilja få det till. Sen att att han är den talangfullaste Gävle haft, ja det kan jag hålla med om. Men det är väl knappast en big deal.

Eh? Leder inte Hysén skytteligan??
Citera
2009-06-02, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Nu tar du väl ändå i lite va?

Skulle kunna ta i bra mycket mer. Det är ju katastrof när svenska fotbollsklubbar köper in en jävla massa utlänningar istället för att satsa på ungdomar.

Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Själv tycker jag det känns ruttet att man vet att det finns fans som dig på samma läktare som jag måste gå på. Små, korkade idioter som inte har förstått någonting om något. Sådana som du är en skam för en Kamratförening. Håkan Mild hade gett dig en tvåfotare i halstrakten om han vetat vem du var.

Det är väl ingen som tvingar dig att gå dit? Strunta gärna i det. Kan inte påstå att det känns speciellt inspirerande att befinna mig på samma läktare som du gör heller. En bra idé kanske vore att strunta i att köpa årskort nästa säsong och istället använda pengarna till att flyga in ytterligare en invandrare som du kan ha och krama på?

Det tvivlar jag på att Håkan Mild hade gjort men du är välkommen att försöka.

Citat:
Det är väl samma sak om det är ruttna svenskar eller ruttna utlänningar.. Så du kan ju alltid fråga dina jobbarkompisar hur dom tycker det är.

Det är väl, för fan, inte samma sak? Jag har lite drygt 100 anställda under mig i olika företag och inte en enda är utlänning så det blir svårt. Och ja, det är jag som bestämmer vilka som anställs och inte.

Sköt om er där ute i stugorna och var glada så länge ni får ha era cyklar i fred!
Citera
2009-06-02, 22:22
Medlem
Strinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hertigen

Båda har nio mål ^^.

Wanderson är dock ljusår bättre än de flesta i Allsvenskan!
Citera
2009-06-02, 22:34
Medlem
Bornets avatar
Grymt hög nivå här inne nu.

Vad sägs om att detta ämne förpassas till nötterna på I&I?
Citera
2009-06-03, 11:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hertigen

Eh på dig själv. Nä, båda har gjort 9. Den ena spelar i ett topplag, den andra i ett bottenlag. Ser Wanderson som vinnare.
Citera
2009-06-03, 11:30
Medlem
billblazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilhelm.MJ
Eh på dig själv. Nä, båda har gjort 9. Den ena spelar i ett topplag, den andra i ett bottenlag. Ser Wanderson som vinnare.

Du kan se vad du vill din gaisare Hysen och wanderson delar på första platsen, har dock hört från säkra källor att hysen kommer fortsätta att spruta in mål medans wanderson kommer floppa brutalt i höst,
Citera
2009-06-03, 12:16
Medlem
RuterKungs avatar
Pontus Wernbloom, kommer saknas?

En stark profil, på gott eller ont(?) lämnar AS. Kommer han saknas? Motivera?

För mig är det ett rungande nej. Spelar ofta fult, och det är väll ok om det inte vore för det faktum att han samtidigt är en av de största filmarna jag någonsin sett i AS. Och när han sen får frispark så går han bara runt och hån flinar. I min värld ett prakt arsle.

Men måste ändå säga att det är synd att AS tappar en stark profil. Han väcker ju uppenbarligen kännslor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in