Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Nu tar du väl ändå i lite va?
Skulle kunna ta i bra mycket mer. Det är ju katastrof när svenska fotbollsklubbar köper in en jävla massa utlänningar istället för att satsa på ungdomar.
Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Själv tycker jag det känns ruttet att man vet att det finns fans som dig på samma läktare som jag måste gå på. Små, korkade idioter som inte har förstått någonting om något. Sådana som du är en skam för en Kamratförening. Håkan Mild hade gett dig en tvåfotare i halstrakten om han vetat vem du var.
Det är väl ingen som tvingar dig att gå dit? Strunta gärna i det. Kan inte påstå att det känns speciellt inspirerande att befinna mig på samma läktare som du gör heller. En bra idé kanske vore att strunta i att köpa årskort nästa säsong och istället använda pengarna till att flyga in ytterligare en invandrare som du kan ha och krama på?
Det tvivlar jag på att Håkan Mild hade gjort men du är välkommen att försöka.
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Det är väl samma sak om det är ruttna svenskar eller ruttna utlänningar.. Så du kan ju alltid fråga dina jobbarkompisar hur dom tycker det är.
Det är väl, för fan, inte samma sak? Jag har lite drygt 100 anställda under mig i olika företag och inte en enda är utlänning så det blir svårt. Och ja, det är jag som bestämmer vilka som anställs och inte.
Sköt om er där ute i stugorna och var glada så länge ni får ha era cyklar i fred!