2009-07-26, 20:59
Medlem
Kan inte Dif skärpa sig snart? Derbyna är ju helt klart årets höjdpunkt i svensk fotbollsväg och skulle verkligen inte ha något emot om de klarade sig kvar.

Fast även om man tänker på det sättet så är det svårt att inte dra på munnen lite över situationen just nu
Senast redigerad av Rytkis 2009-07-26 kl. 21:17.
Citera
2009-07-26, 21:05
Medlem
Vryzass avatar
Det här går ju alldeles strålande...
Citera
2009-07-26, 21:21
Medlem
ryggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirayafisk
Jag hatar Elfsborg nu, de kan bara vinna på sitt konstgräs. Spela fotboll på konstgräs är som att spela ishockey med bandyklubbor. Fantastiska Elfsborg alltså. Kom igen när ni kan vinna på äkta gräs.

ehh... du missade förra matchen va?
Citera
2009-07-26, 21:42
Bannlyst
Djurgårn åker ur i år!Djurgårn åker ur i år!
Citera
2009-07-26, 22:20
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Caustic
Djurgårn åker ur i år!Djurgårn åker ur i år!

Vilken underbar sång, den fortsätter vi och sjunger även i elitserien.
Citera
2009-07-26, 22:31
Medlem
Dieter_Ks avatar
Citat:
Jag hatar Elfsborg nu, de kan bara vinna på sitt konstgräs. Spela fotboll på konstgräs är som att spela ishockey med bandyklubbor. Fantastiska Elfsborg alltså. Kom igen när ni kan vinna på äkta gräs.

Vann inte if plast förra matchen på riktigt gräs? Visserligen mot ett låtsaslag, men ändå...
Citera
2009-07-26, 22:55
Moderator
vfs avatar
Citat:

Icke, dom har faktiskt vunnit en match på riktigt gräs sedan Augusti
förra året. Mot DIF i förra omgången.
Citera
2009-07-26, 23:00
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Kul att pucko nr. 2 även kan få tala ut i tråden. Undrade nästan lite över vart du tagit vägen.

I övrigt kan jag väl säga att jag personligen gärna sett Rydstöm i GAIS, men nu lär jag väl bli lynchad...

Hata allt.

Jag gillar dig också Bornet, kul att vi kan ha ett sånt öppet förhållande

Kul om Blåvitt kunde lära sig stänga en match på bortaplan också. Om tränarna kunde tänka sig att göra lite byten med för den delen.
Citera
2009-07-26, 23:35
Medlem
steffeGs avatar
Min doktor rekommenderade att jag skulle försöka få bort Erik Lund från Blåvitts startelva eftersom han indirekt är ett hot mot min hälsa.
Citera
2009-07-26, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av steffeG
Min doktor rekommenderade att jag skulle försöka få bort Erik Lund från Blåvitts startelva eftersom han indirekt är ett hot mot min hälsa.

fyfan, så pass dålig alltså
nä skönt att serien jämnar ut sig lite

FUCK ELFSBORG
Citera
2009-07-26, 23:59
Medlem
LikeAGloves avatar
Erik Lund är en bra spelare som sällan gör några stora misstag, idag gör han ett som förvisso får ödesdigra konsekvenser men han är enligt mig långt ifrån en petning. Hjalmar Jonsson däremot, jag tror inte vi skulle bli direkt sämre om han vilade ett tag

Och som vanligt ska det dröja tills domaren har pipan i munnen innan bytena kommer, vad hinner en ersättare uträtta på någon minut
Citera
2009-07-27, 00:01
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Jag gillar dig också Bornet, kul att vi kan ha ett sånt öppet förhållande
Tack

Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Kul om Blåvitt kunde lära sig stänga en match på bortaplan också. Om tränarna kunde tänka sig att göra lite byten med för den delen.
Som ofrivillig åskådare till den matchen är även jag lite förvånad över era tränares ovilja till byten. Det var väl uppenbart redan i 50:e att något inte stod rätt till för er?
Bäst idag var ändå min kamrats minspel när er Dalex byttes in.

För han är bra...

Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Erik Lund är en bra spelare som sällan gör några stora misstag, idag gör han ett som förvisso får ödesdigra konsekvenser men han är enligt mig långt ifrån en petning.
Kul att du gillar åtminstånde en gaisare.

I övrigt tackar jag Ellos.
Men det är fördjävligt att man ska behöva göra det...
Senast redigerad av Bornet 2009-07-27 kl. 00:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in