2009-07-07, 02:02
Medlem
Crerands avatar
Vem är egentligen mest talangfull mellan Bjärsmyr och Sigurdsson? Tidigare trodde jag det var den senare, nu verkar Bjärsmyr bli proffs och Sigurdsson utveckling verka ha avstannat.
Citera
2009-07-07, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crerand
Vem är egentligen mest talangfull mellan Bjärsmyr och Sigurdsson? Tidigare trodde jag det var den senare, nu verkar Bjärsmyr bli proffs och Sigurdsson utveckling verka ha avstannat.

Sigurdsson har ju varit genomgående bästa backen i IFK senaste säsongerna så även i år. Har väl även varit så att IFK tackat nej till relativt stora bud på honom för att invänta bättre. (50-60 miljoner eller mer har man väl sagt?)
Citera
2009-07-07, 10:10
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enfattigen
Fotboll - den nya kvinnofällan

http://www.youtube.com/watch?v=Uo8h5ZZ3r34&fmt=18

Sanna mina ord!
http://sydsvenskan.se/malmo/article450838/Kalmarsupporter-misshandlad-efter-matchen.html
Citera
2009-07-07, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wilhelm.MJ
Joho, det fick du. Både kokt, grillat och stekt.

Nja, det är väl inte riktigt sant, HBK var ju rätt uddlösa. Bahne räddade HBK ett otal gånger.

Och Ingvarsson, denna proffsdomare, hur i helvete kan man bli tjockare ju längre säsongen går (direkt överviktig nu) när man har betalt för att koncentrera sig på fotbollen?
Citera
2009-07-07, 11:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Nja, det är väl inte riktigt sant, HBK var ju rätt uddlösa. Bahne räddade HBK ett otal gånger.

Och Ingvarsson, denna proffsdomare, hur i helvete kan man bli tjockare ju längre säsongen går (direkt överviktig nu) när man har betalt för att koncentrera sig på fotbollen?

Det är det väl? Tre lätta poäng blev en ganska svår poäng som lika gärna kunde varit tre för HBK.
Citera
2009-07-07, 12:25
Bannlyst
Var med och tippa Allsvenskan 2009!

https://www.flashback.org/showthread.php?t=897658&page=10

Alla nya tippare uppskattas!
Citera
2009-07-07, 12:56
Medlem
Citat:
Det är det väl? Tre lätta poäng blev en ganska svår poäng som lika gärna kunde varit tre för HBK.
Va? IFK var det klart bättre laget och HBK hade flyt samt en bra målvakt.
Citera
2009-07-07, 13:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohnSquire
Va? IFK var det klart bättre laget och HBK hade flyt samt en bra målvakt.

Tycker att matchen stod och svajade mest hela tiden. Det hade lika gärna kunnat bli IFK-vinst som HBK-vinst enligt mig.
Citera
2009-07-07, 14:13
Medlem
Citat:
Tycker att matchen stod och svajade mest hela tiden. Det hade lika gärna kunnat bli IFK-vinst som HBK-vinst enligt mig.

Det är möjligt att du endast såg första halvlek. Om du även såg andra och fortfarande tycker det så tycker du säkert också att Gais borde leda serien.
Citera
2009-07-07, 15:24
Medlem
funerals avatar
Citat:
Du måste sett matchen innan du kan uttala dig.
Citera
2009-07-08, 12:12
Bannlyst
Citat:
Det är möjligt att du endast såg första halvlek. Om du även såg andra och fortfarande tycker det så tycker du säkert också att Gais borde leda serien.

Nej, jag såg hela förutom de fem sista minuterna. Och jag håller med om att IFK ryckte upp sig i andra, men inte så att det "var ett lag på planen", direkt.

I första gjorde Hysén ingenting förutom löpte offside. HBK var betydligt piggare. Tycker att de var det bättre laget i första. IFK var det bättre laget i andra. Därav mitt påstående om att det var en förhållandevis jämn match. Kanske kanske kanske att IFK var snäppet vassare. Men nja... Kryss var ett rättvist resultat!
Citera
2009-07-08, 12:13
Bannlyst
Citat:
Gais borde leda serien.

Nej, de lama fanskapen bör vara där de för tillfället befinner sig!

Edit: Nu råkade jag citera så att det ser ut som om att du tycker att GAIS borde leda serien ser jag. Ha ha. Så var det ju inte riktigt. Sorry!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in