2009-07-27, 00:02
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steffeG
Min doktor rekommenderade att jag skulle försöka få bort Erik Lund från Blåvitts startelva eftersom han indirekt är ett hot mot min hälsa.

Hellre ett horribelt misstag av en back var 30:e match än att Dalex byts in varje match.

Jag vet inte riktigt vad de blåvita gossarna ville idag, andra halvlek var tamare än de mesta. Sällan någon jagar max på en andraboll, gubbar ramlar omkull osv. Det är för fan TFF som är motståndare. Kuken,
Citera
2009-07-27, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Hellre ett horribelt misstag av en back var 30:e match än att Dalex byts in varje match.

Jag vet inte riktigt vad de blåvita gossarna ville idag, andra halvlek var tamare än de mesta. Sällan någon jagar max på en andraboll, gubbar ramlar omkull osv. Det är för fan TFF som är motståndare. Kuken,

Horribelt att Dalex inte parkerar i U21-truppen. Niklas är ju inte kvar så finns väl ingen anledning att den sociala värvningen ska få vara kvar längre?
Citera
2009-07-27, 00:18
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Som ofrivillig åskådare till den matchen är även jag lite förvånad över era tränares ovilja till byten. Det var väl uppenbart redan i 50:e att något inte stod rätt till för er?
Bäst idag var ändå min kamrats minspel när er Dalex byttes in.

För han är bra...

Det riktiga minspelet borde väl va

För hans bror är bra
Citera
2009-07-27, 00:18
Medlem
RuterKungs avatar
Kanske bara är jag men är inte Christensens (ursäkta stavningen) ingripande på 2-1 målet minst sagt tveksamt?
Citera
2009-07-27, 00:28
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Det riktiga minspelet borde väl va

För hans bror är bra
Ursäkta, det här med extrem ironi är otroligt svår förmedlat över skrift.
Utalandet var i alla fall utav en starkt sarkastisk sort.
Citat:
Ursprungligen postat av RuterKung
Kanske bara är jag men är inte Christensens (ursäkta stavningen) ingripande på 2-1 målet minst sagt tveksamt?
Ja, jag garva iaf lite när det skedde.

Nu ska jag gå till sömns, glad över att man fortfarande kan ha hoppet kvar. Den glädjen lär man ju knappast kunna unnas imorgon.

Jävla bonkegäng man blivit förförd utav. Kukens är det.
Godnatt.
Citera
2009-07-27, 09:27
Medlem
Salorms avatar
Det är fan så tungt att vara Djurgårdare dagar som dessa, men jag har fortfarande lite hopp kvar och tror vi kan plocka lite pinnar snart.
När man kom ur uppehållet så sas det att vi skulle vara jävligt nöjda med 1-3 pinnar första 4 matcherna och det har vi redan tagit. Nästa match kanske vi kan skaffa oss 3 pinnar till iomed att Hammarby står för motståndet. Synd som röven att den ska spelas på Råsunda, men men.

Hoppet är det sista som lämnar en !
Citera
2009-07-27, 10:30
Medlem
Heinzes avatar
Aldrig har en överskrift på en tråd stämt in så bra med mitt känslotillstånd. Elfsborg tar viktiga poäng i slutet av matcherna och bara köper på sig bra spelare. De verkar minst sagt svårstoppade.
Citera
2009-07-27, 11:08
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuterKung

Visst men det börjar med att tjockjakob lämnar sin yta i vänster ytterposition på egen planhalva för att göra en helkorkad tjurrusning mot spelföraren. Självfallet blir tjockisen överspelad, eftersom det är vad han allt som oftast blir, men det är där målet börjar när JJ inte stannar hemma och täcker yta.

T o m Dalex är bättre än tjockjakob...
Citera
2009-07-27, 11:26
Medlem
Konrad Haifas avatar
Fortfarande svinförbannad. Angående andra målet så tror jag att Kim inte vågar lämna stolpen, rädd för ett skott. Får se om jag eventuellt orkar kolla en nätvideo, mycket tveksamt.

Hysén också, nu börjar det bli dags att göra mål, har ta mig fan missat omöjligt mycket. Hade han hetat något annat hade han haft Dalex-status med den sumpstatsen.
Citera
2009-07-27, 12:04
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det är fan så tungt att vara Djurgårdare dagar som dessa, men jag har fortfarande lite hopp kvar och tror vi kan plocka lite pinnar snart.
När man kom ur uppehållet så sas det att vi skulle vara jävligt nöjda med 1-3 pinnar första 4 matcherna och det har vi redan tagit. Nästa match kanske vi kan skaffa oss 3 pinnar till iomed att Hammarby står för motståndet. Synd som röven att den ska spelas på Råsunda, men men.

Hoppet är det sista som lämnar en !

Redan gett upp matchen mot Gefle? annars är det nog gårdens tur att vinna efter tre raka överkörningar.
Citera
2009-07-27, 12:20
Medlem
Det otroliga med Jakob och Dalex är att allt de två gör känns som att de gör det "för att man måste". Slår alibipassningar i djupled som aldrig går fram, tar löpningar i passningsskugga och hafsar iväg urusla skott. Fettot är fan värst, jag vet att han är en talang osv. men han levererar ju absolut aldrig. Är det något som är helt fel mentalt hos killen?
Citera
2009-07-27, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnSquire
Det otroliga med Jakob och Dalex är att allt de två gör känns som att de gör det "för att man måste". Slår alibipassningar i djupled som aldrig går fram, tar löpningar i passningsskugga och hafsar iväg urusla skott. Fettot är fan värst, jag vet att han är en talang osv. men han levererar ju absolut aldrig. Är det något som är helt fel mentalt hos killen?

Måste vara det... man läser ju ofta i träningsrapporter att han varit en av de bästa på träningen. Men när det gäller matcher kan han ju inte slå en passning på mer än 5m, måste vara nån mental block. För övrigt skulle inte dalex platsa i division 4.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in