2009-07-13, 18:45
Medlem
Niths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Caustic
Fan mår dåligt, kan inte vara på plats i Solna och se mitt kära IFK KÖRA ÖVER RÅTTORNA!
okej

kan inte heller vara på plats när RÅTTORNA KÖR ÖVER HORGÄNGET IFK

för agressivt??
Citera
2009-07-13, 18:47
Medlem
KillLovelyPonys avatar
ÖIS leder med 1-0. Ska det bli deras första trepoängare?
Citera
2009-07-13, 19:50
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Stackars ÖIS. 2-2 i 87'

Vad är rekordet i minst antal pts i Allsvenskan någonsin? Är det något ÖIS kanske aspirerar på denna säsong?
Citera
2009-07-13, 20:22
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillLovelyPony
Stackars ÖIS. 2-2 i 87'

Vad är rekordet i minst antal pts i Allsvenskan någonsin? Är det något ÖIS kanske aspirerar på denna säsong?

Vet inte riktigt, men Billingsfors IK lyckades i alla fall bara skrapa ihop tre poäng på en säsong.
Citera
2009-07-13, 21:35
Medlem
Tebos avatar
Det är smått imponerand hur aik, gång på gång, lyckas fylla kvotan med psykfall i truppen. All heder åt Johannesson som håller någorlunda koll på dessa Beckomberga-barn.
Citera
2009-07-13, 21:35
Medlem
J.R.s avatar
Bra matcher

Man får ju hålla tillgodo med allsvenskan när det gäller fotboll så här års. Glädjande nog så är underhållningsvärdet på matcherna rätt högt ibland (rejäla bottennapp finns förstås) tycker jag. AIK mot IFK idag och HIF mot Elfsborg tidigare har en rejäl dos av kriterierna för en bra match. Negativt är att passningsspelet i allsvenskan är dock rätt uselt i jämförelse med allt. Jag uppskattar att klubbarna vågar satsa på yngre spelare som exempelvis Göteborg gör.
Citera
2009-07-13, 21:42
Medlem
ReloadMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Det är smått imponerand hur aik, gång på gång, lyckas fylla kvotan med psykfall i truppen. All heder åt Johannesson som håller någorlunda koll på dessa Beckomberga-barn.
Ja, måste vara surt att båda era bokstavsbarn snart är borta från truppen?
Citera
2009-07-13, 21:46
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Fan mår dåligt, kan inte vara på plats i Solna och se mitt kära IFK KÖRA ÖVER RÅTTORNA!

Det du borde göra nu är att

Btw. Klockren utvisning på Pavey, likaså efter Dulles 2 gula kort, men hallå skärp er för fan IFK skulle minst haft 3-4 gula kort till
Johannesson (stocksund) är ju känd AIK hatare ifrån.
Citera
2009-07-13, 21:52
Bannlyst
Citat:

Tyvärr vart det inte så nu

Så jävla underbar seger, dock kan den där Johannesson dra åt helvete då ifk skulle haft minst 1 utvisning. Han viftar alldeles för mycket med sina kort åt ena laget, så är det varenda gång den mannen dömer...
Citera
2009-07-13, 21:53
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krayziebone
Johannesson (stocksund) är ju känd AIK hatare ifrån.

Är inte han f d medlem i Black Army? Eller har jag bara drömt?

Tung Blåvittförlust förresten. Med samma flyt som i våras hade vi vunnit mot HBK i förra vecken och knipit en poäng idag.
Citera
2009-07-13, 22:13
Medlem
HAH. Kennys tackling var så jävla fint att se. Och Örat i målet gjorde en grym match.

Hysén? Vem fan är det?

SÅ jävla rättvist.
Citera
2009-07-13, 22:22
Medlem
actionbikes avatar
Idag tyckte jag att domaren dömde bra åt ena hållet och inte alls åt andra, var frustrerande som satan att titta på. Skönt att IFKG var så dåliga som dom var idag annars hade det kanske varit lite läskigare. Enda gångerna jag blev lite orolig var när Kim kom upp och skulle försöka trycka in den, han gjorde f ö fruktansvärt fina räddningar i första. Örat blir matchens lirare på ~20 min? Mjo det tycker jag.

Tobbe hade det kämpigt idag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in