Det är smått imponerand hur aik, gång på gång, lyckas fylla kvotan med psykfall i truppen. All heder åt Johannesson som håller någorlunda koll på dessa Beckomberga-barn.
Man får ju hålla tillgodo med allsvenskan när det gäller fotboll så här års. Glädjande nog så är underhållningsvärdet på matcherna rätt högt ibland (rejäla bottennapp finns förstås) tycker jag. AIK mot IFK idag och HIF mot Elfsborg tidigare har en rejäl dos av kriterierna för en bra match. Negativt är att passningsspelet i allsvenskan är dock rätt uselt i jämförelse med allt. Jag uppskattar att klubbarna vågar satsa på yngre spelare som exempelvis Göteborg gör.
Det är smått imponerand hur aik, gång på gång, lyckas fylla kvotan med psykfall i truppen. All heder åt Johannesson som håller någorlunda koll på dessa Beckomberga-barn.
Ja, måste vara surt att båda era bokstavsbarn snart är borta från truppen?
Fan mår dåligt, kan inte vara på plats i Solna och se mitt kära IFK KÖRA ÖVER RÅTTORNA!
Det du borde göra nu är att
Btw. Klockren utvisning på Pavey, likaså efter Dulles 2 gula kort, men hallå skärp er för fan IFK skulle minst haft 3-4 gula kort till
Johannesson (stocksund) är ju känd AIK hatare ifrån.
Fan mår dåligt, kan inte vara på plats i Solna och se mitt kära IFK KÖRA ÖVER RÅTTORNA!
Tyvärr vart det inte så nu
Så jävla underbar seger, dock kan den där Johannesson dra åt helvete då ifk skulle haft minst 1 utvisning. Han viftar alldeles för mycket med sina kort åt ena laget, så är det varenda gång den mannen dömer...
Idag tyckte jag att domaren dömde bra åt ena hållet och inte alls åt andra, var frustrerande som satan att titta på. Skönt att IFKG var så dåliga som dom var idag annars hade det kanske varit lite läskigare. Enda gångerna jag blev lite orolig var när Kim kom upp och skulle försöka trycka in den, han gjorde f ö fruktansvärt fina räddningar i första. Örat blir matchens lirare på ~20 min? Mjo det tycker jag.