2009-07-13, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goelen
Hur fan kan domaren ändra tre minuters tillägg till fyra helt plötsligt!?
Matchavgörande beslut av lägre klass!

"Det återstår MINST 3min av matchen..."
Citera
2009-07-13, 10:22
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilhelm.MJ
Edit: Statistik är ju ändå statistik. Subjektivt tyckande en helt annan sak.
Då undrar ju jag vilken statistik ni hittar som berättar om vem som är den bästa spelaren. Jag har hört talas om statistik för mest gjorda mål och målgivande passningar och liknande men ingen om vem som är den bästa spelaren. Eller måste jag helt revidera min uppfattning om hur man tar ut dom bästa spelarna?
Citera
2009-07-13, 11:34
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hertigen
Dum i huvudet eller bara inte läskunnig? Läs om och gör rätt.

I hans fall har jag tidigare upplevt att det verkar luta åt både och.
Citera
2009-07-13, 11:54
Medlem
Evilone666s avatar
Nån som vet om AIK VS IFK Vissas på tv? Eller måste man beställa via PW? Har titta på tvplaneten men där står det inget om matchen, om dom inte vissar den på Canal+ HD.
Citera
2009-07-13, 11:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Du ljuger fortfarande! Likväl att du var på halmstad-blåvitt.....och satt i logen

Hahahahahahah, du hajade inte den alltså. Då får du läsa om och tänka om, som någon annan skrev här uppe.
Citera
2009-07-13, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Då undrar ju jag vilken statistik ni hittar som berättar om vem som är den bästa spelaren. Jag har hört talas om statistik för mest gjorda mål och målgivande passningar och liknande men ingen om vem som är den bästa spelaren. Eller måste jag helt revidera min uppfattning om hur man tar ut dom bästa spelarna?

Jo, men du förstår vad jag menar. Vilken anfallare som är bäst i AS tycker jag att man kan ta ut med hjälp av dessa siffror.
Citera
2009-07-13, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wilhelm.MJ
Hahahahahahah, du hajade inte den alltså. Då får du läsa om och tänka om, som någon annan skrev här uppe.

Men kan du inte berätta lite mer om logen du satt i? JAg är hemskt nyfiken på hur den såg ut och vad som serverades.
Citera
2009-07-13, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Evilone666
Nån som vet om AIK VS IFK Vissas på tv? Eller måste man beställa via PW? Har titta på tvplaneten men där står det inget om matchen, om dom inte vissar den på Canal+ HD.

Den visas på PPV 2 ikväll, annars får du väl kolla efter någon livestream ?
Citera
2009-07-13, 13:00
Medlem
Evilone666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tkt-Eagle
Den visas på PPV 2 ikväll, annars får du väl kolla efter någon livestream ?

Jävla pengar sugande canal+
Citera
2009-07-13, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
I hans fall har jag tidigare upplevt att det verkar luta åt både och.
Aj, kniven i ryggen. Från en av flasbacks erkänt skarpaste. Den sved.

Får väl erkänna att jag misstolkade Hertingen en smula. Wilhelm sa att Wanderson var bäst och Hertingen flög in och hävdade att Hysén hade lika bra statistik. Då trodde jag han antydde att Hysén skulle vara bättre men tydligen har jag misstolkat situationen. Får be om ursäkt för detta.

Sen att idioter som inte fixar att vinna debatter själva mot mig kommer in och passar på att håna när någon får in en slagkraftig (men dock uttjatad?) kommentar gör ju att man tar sig för pannan en smula. Vill ni vinna poänger på flashback så får ni nog göra det på egna meriter och inte i en del av någon slags mobb. Men det fixar ni tydligen inte.
Citera
2009-07-13, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Då trodde jag han antydde att Hysén skulle vara bättre men tydligen har jag misstolkat situationen. Får be om ursäkt för detta.

Då var vi två. Då får jag också be om ursäkt.
Citera
2009-07-13, 18:37
Bannlyst
Fan mår dåligt, kan inte vara på plats i Solna och se mitt kära IFK KÖRA ÖVER RÅTTORNA!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in