Citat:
Ursprungligen postat av ReNu
Jag vet inte om jag skulle skryta med att Mutumba och Bojan är ur-gnagare om jag var (tacka Gud att så inte är fallet) från Solna.
För, även ni måste väl inse att Bojan en oerhört vidrig människa? Så fantastiskt ocharmig och överskattad, så fullständigt ovetande om sina egna brister och så plastigt mycket "Gnagare". Vad vill han med det? Få fansens skydd när det ofrånkomliga kommer, dvs att han inte får inte nytt kontrakt?
Men visst är det publikfrieri, och garanterat sagt med en ivrigt påhejande slaskreporter som vill skapa en enkel rubrik innan första lunch-ölen av många.
Det värsta med derbyt är att jag inte bor i Sverige, att jag inte kan vara där. För hur jävla vidrigt det än må vara ute i Solnas betongbunker så är det fan ännu värre att sitta och streama/lyssna på radio.
Snälla DIF - vinn ikväll?
.
Nu svarade han ju bara på det befängda påståendet att Mutumba och Bojan inte skulle ha speciellt stor anknytning till AIK på ett personligt plan. Jag skulle angående just det med säkerhet villja påstå att de är de två spelare i AIK med störst uttalat AIK-hjärta i truppen.
Angående Bojan så undrar jag om du sett sista avsnittet av Laul calling. Killen ger ju ett otroligt bra intryck på flera plan (vissa kanske behöver blunda och föreställa sig att det är någon helt annan som sitter i studion för att få en rättvisande bild). Känner mig tämligen säker på att många stör sig på honom bara för att det är just han och utan vidare anledningar.
Detta är dock mina högst subjektiva åsikter och behöver därför inte kommenteras. Det är ju trotsallt pajas-nivå på de flesta inläggen i det här delforat för tillfället.