2009-07-12, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hertigen
Haha nu har det dessutom framkommit att Wanderson inte alls gjorde målet, vilket han tydligen erkänt själv. Hysén kan därför rycka imorgon.

Det är nog betydligt enklare för Calum att erkänna om han hade den på pannan eller inte, än vad det är för Wanderson att avgöra det som stod vid mittplan. Dock så ser jag nu att det börjar komma upp olika uppgifter på olika sidor.

Mitt bästa tips är att kolla in målet och försöka se själva! Tycker inte att det ser ut som att Calum är på den, men det vet ju han bättre än jag. Synd att han säger två olika saker i två olika intervjuer bara.
Citera
2009-07-12, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Nä men det är knappast heller Hysén som du verkar tycka. Rasmus Elm är solklar etta.

Kollar man ligorna är Wanderson etta av dessa tre snubbar på samtliga av vikt!
Citera
2009-07-12, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wilhelm.MJ
Kollar man ligorna är Wanderson etta av dessa tre snubbar på samtliga av vikt!
Håller med dig om att Wanderson är klasser bättre än Hysén, men till Elm når han ändå inte upp. Även om statistik kanske säger annat. Men glömt inte hur mycket Elm gör defensivt i Kalmar. Han är fan kunglig.
Citera
2009-07-12, 23:49
Bannlyst
Citat:
Håller med dig om att Wanderson är klasser bättre än Hysén, men till Elm når han ändå inte upp. Även om statistik kanske säger annat. Men glömt inte hur mycket Elm gör defensivt i Kalmar. Han är fan kunglig.

Tycker absolut att Elm är bättre än Hysén, inget snack om saken. Och ja, Elm gör mer bakåt i Kalmar än Wanderson gör bakåt i GAIS. Men sedan är det två olika spelare också. Precis som Wanderson och Hysén.

Edit: Statistik är ju ändå statistik. Subjektivt tyckande en helt annan sak.
Citera
2009-07-12, 23:54
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Citat:

I den hysteriska form som Elm är nu så håller jag med om att kanske är bättre än Wanderson. Men skit samma. Vi säger att Wanderson är den bästa importen då. Och nu kan Aik:are börja gasta om Obolo.
Citera
2009-07-13, 00:00
Medlem
Hertigens avatar
Citat:
Nä men det är knappast heller Hysén som du verkar tycka. Rasmus Elm är solklar etta.

Dum i huvudet eller bara inte läskunnig? Läs om och gör rätt.
Citera
2009-07-13, 01:07
Medlem
Bornets avatar
Angus är noterad som målgörare på svenskfotboll iaf. Själv tycker jag det ser ut som han är på den.
Citera
2009-07-13, 01:15
Medlem
goelens avatar
Hur fan kan domaren ändra tre minuters tillägg till fyra helt plötsligt!?
Matchavgörande beslut av lägre klass!
Citera
2009-07-13, 01:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hertigen
Dum i huvudet eller bara inte läskunnig? Läs om och gör rätt.

Citera
2009-07-13, 01:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goelen
Hur fan kan domaren ändra tre minuters tillägg till fyra helt plötsligt!?
Matchavgörande beslut av lägre klass!

Tre minuter hade inte varit rättvist.
Förstår att ni ville ha er vinst, men sett till matchen skall ni vara fruktansvärt glada över en poäng!
Citera
2009-07-13, 01:43
Medlem
goelens avatar
Citat:
Tre minuter hade inte varit rättvist.
Förstår att ni ville ha er vinst, men sett till matchen skall ni vara fruktansvärt glada över en poäng!
Ja. Klubben var verkligen dåliga denna matchen.
Men det handlar om en halv minut ifrån en orättvis seger. Klart man är besviken.
Citera
2009-07-13, 08:29
Medlem
funerals avatar
Citat:
Det var inte Calum som gjorde målet, utan han erkände att han inte nuddade. Sant!

Alltså var det vår gode.......... Wandersoooooooooooooooooon Do Carmoooooooooo! Sant!

Ledare av poängligan, ledare av skytteligan. Sant!

Allsvenskans utan konkurrens bästa spelare! Sant! Med risk för en viss överdrift. Helt utan konkurrens är det ju inte.

Att göra mål från mittplan i 94:e minuten är helt magiskt. Sant!

Fan vad jag älskar den grabben. Och GAIS. Sant!

Andra halvlek vet jag inte var HBK var. På läktarn kanske. Sant!
Du ljuger fortfarande! Likväl att du var på halmstad-blåvitt.....och satt i logen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in