2009-05-20, 21:48
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirreUno
Hur många och vad hände?

Ett tiotal killar ramlade över räcket på kortsidan vid 1-0, inte mycket att prata om men Klevis älskar Hammarby så mycket att han inte kan sluta....om man räknar hans inlägg handlar fler om bajen än aik.
Citera
2009-05-20, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ery3
men NADA hände, jag var själv på plats och ingen brydde sig. var ju samma sak när AIK gjorde sitt 3-2 mål på övertid mot just BP på Grimsta - det är räcket som inte kan motstå trycket, och det är BP:s ansvar.

Grimsta är faktist under all kritik.
Citera
2009-05-20, 21:55
Medlem
Kalletraebens avatar
Skönt med 3 poäng. Jävla krigarinsats.
Citera
2009-05-20, 22:02
Medlem
Strinders avatar
Gud nu gjorde jag bort mig.. tänkte öregryte förut när jag skrev, inte örebro...
Citera
2009-05-20, 22:22
Medlem
P3RK3L3s avatar
Det är ju tamefan sinnessjukt att man spelar derbyna på Grimsta. Det är verkligen helt vanvettigt. Inte bara p.g.a. att det är mer grus än gräs på planen men just för att läktaren inte håller vid fullsatt. Nu har den alltså rasat två gånger på två derbyn. När Dif spelar där kommer det att hända igen (förutsatt att Dif gör mål vilket kanske inte är helt givet) och snart har vi allvarliga skador eller rent av dödsfall. Till vilket pris? Att låta BP spela allsvenska matcher på en på alla sätt totalt undermålig arena.

SvFF är antingen fullkomligt inkompetenta eller fullkomligt korrupta som tillåtit detta.
Citera
2009-05-20, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirreUno
Hur många och vad hände?

På tv-bilderna såg det ut att vara ett 20-tal som tog sig in på planen. Polisen hade fullt sjå att hålla tillbaka dem. Hoppas de fick smaka lite batong. Begriper inte varför vraken har så svårt att hålla sig kvar på läktaren.
Hoppas SvFF granskar det och utdelar stipulerat straff, det vill säga -3 poäng.
Senast redigerad av Klevis 2009-05-20 kl. 22:30.
Citera
2009-05-20, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Jubileum, hundrade gången Klevis kör samma mening...kom till söder så får du en öl/vin/rosa drink eller vad du nu önskar

Förutom 2001 har Hammarbys supportar aldrig unisont stormat en plan, närmast kommer väl gnaget 98

Just en fyrverkipjäs vet jag ej, dartpilar, golfbollar, mynt o annat farligt däremot

Ja det inträffar antagligen ett 20-tal gånger per år minst

Skön krigarinsats mot ett uselt BP idag, Söderberg är så dålig att man blir mörkrädd, får inte bomma ett friläge efter 3 minuters spel.

Skönt att få det bekräftat att du är påtänd under varje match som vraken spelar och därför inte minns ett skit om vad som har hänt under matcherna. Somna om och väx upp!
Förresten jag förstår inte varför jag argumenterar med en lågpanna och loser. Ska nog sluta med det och bara argumentera med såna som inte är losers och som håller på losergäng.
Citera
2009-05-20, 22:30
Medlem
Strinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
På tv-bilderna såg det ut att vara ett 20-tal som tog sig in på planen. Polisen hade fullt sjå att hålla tillbaka dem.

Äsch, du överdriver som fan.

Folk ramlade in på planen på grund av läktaren, och eftersom Bajen precis gjort mål så stod alla o hoppade och sjöng. Sedan gick alla upp lugnt och sansat, inget mer med de.
Citera
2009-05-20, 22:31
Medlem
Strinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Skönt att få det bekräftat att du är påtänd under varje match som vraken spelar och därför inte minns ett skit om vad som har hänt under matcherna. Somna om och väx upp!
Förresten jag förstår inte varför jag argumenterar med en lågpanna och loser. Ska nog sluta med det och bara argumentera med såna som inte är losers och som håller på losergäng.

Bra där, precis så där avslutar man en diskussion man har förlorat.
Citera
2009-05-20, 22:32
Medlem
Helt sanslöst vilket oflyt MFF haft den här våren. Kokar över av ilska.
Citera
2009-05-20, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Strinder
Äsch, du överdriver som fan.

Folk ramlade in på planen på grund av läktaren, och eftersom Bajen precis gjort mål så stod alla o hoppade och sjöng. Sedan gick alla upp lugnt och sansat, inget mer med de.

Förnekelsen är alltid den enda vännen ibland tydligen. "Sedan gick alla upp lugnt och sansat, inget mer med de". Varför hade då polisen sköldar och tryckte tillbaka de vrak som kommit ned?
Citera
2009-05-20, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Strinder
Bra där, precis så där avslutar man en diskussion man har förlorat.

Brukar aldrig svara lågpostare som dig men jag gör det undantag.
Losers ska man aldrig argumentera med. Man kan aldrig vinna en sån debatt eftersom de drar ned en till deras nivå och sedan slår en på erfarenhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in