2009-05-31, 03:09
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilhelm.MJ
Hahahahahaha! Gud vad "underbart".

Förväntade mig inte att en gaisare skulle förstå det med klubbkänsla heller, när hade ni senast en spelare som inte tog första chansen han fick att sticka? Utländsk eller annan svensk klubb spelar ingen roll, snabbast möjliga bort bara

Du förstår själv att gais inte är någon klubb en spelare vill till, det är liksom något man tar om inget annat erbjuds
Citera
2009-05-31, 03:20
Medlem
feldgraus avatar
Bärkroths förspel till 3-0 är riktigt bra. Men den stora delikatessen är när han fintar bort BP-spelaren innan 4-0-målet. Det är DVMFT möter Sven Andersson, fast omvänt, i repris. Grymt att se.

Antar att alla motståndare och supportrar är glada över att slippa Wernbloom, och det är kanske det bästa betyg han kan få.

Citat:

"Underbart" att du inte kan hålla dig från att kommentera heller.

/feldgrau
Citera
2009-05-31, 04:10
Medlem
någon som har några filmer från dagens match mot BP då wernbloom blir utbytt och då han blir hyllad ,var tyvärr einte på plaats
Citera
2009-05-31, 06:32
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Bärkroths förspel till 3-0 är riktigt bra. Men den stora delikatessen är när han fintar bort BP-spelaren innan 4-0-målet. Det är DVMFT möter Sven Andersson, fast omvänt, i repris. Grymt att se.

/feldgrau

Ja, jävlar va go Bärk var, äntligen lossnade det. Undrar vad Richard Henriksson kommer säga nu, han var lite stursk förra gången de bägge möttes.
Citera
2009-05-31, 09:16
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Antar att alla motståndare och supportrar är glada över att slippa Wernbloom, och det är kanske det bästa betyg han kan få.

Den här inställningen förstår jag inte alls, dom flesta supportrar hatar ju Wernbloom mer för hur han är som människa snarare än för att han är en duktig/hård fotbollspelare. Förhoppningsvis kan han växa upp lite nu när han flyttar utomlands.
Citera
2009-05-31, 09:55
Medlem
Kalle7s avatar
Idag vänder det för Malmö FF. Känns som de orden har sagts tidigare men man måste fortsätta tro.
Citera
2009-05-31, 10:55
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Enda "svenska" matchen man kan se på tv idag är Assyriska FF - Syrianska FC..nån bör avgå! Hade gärna lutat mig tillbaka för att se ÖIS krossa dif

Ang Wernbloom så har jag alltid sett han som en mildare variant av Mild, tror inte han kommer att lyckas speciellt bra utomlands
Citera
2009-05-31, 10:57
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:

Ja det är inte alltid lätt att vara gaisare.
Citera
2009-05-31, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Förväntade mig inte att en gaisare skulle förstå det med klubbkänsla heller, när hade ni senast en spelare som inte tog första chansen han fick att sticka? Utländsk eller annan svensk klubb spelar ingen roll, snabbast möjliga bort bara

Du förstår själv att gais inte är någon klubb en spelare vill till, det är liksom något man tar om inget annat erbjuds

Kom inte och prata klubbkänsla med en GAIS:are om du är IFK:are, blir ganska patetiskt.
Citera
2009-05-31, 11:00
Bannlyst
Citat:
"Underbart" att du inte kan hålla dig från att kommentera heller.

Ja då var vi två då, dumstrut.
Citera
2009-05-31, 13:15
Medlem
ReloadMasters avatar
Verkar ju inte finnas någon chatt-tråd uppe eller så glömde jag läs-glasögonen på bingon...

Var det ÖIS klacken som sjöng Djurgårn åker ur i år eller hörde jag fel?

Skönt att se att Pajaslaksos delikatesser till passningar också. Killens namn borde bli synonymt med någon slags nybörjartur efter förra året och standarden (finns det ens någon?) han har nu.
Citera
2009-05-31, 13:24
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Kom inte och prata klubbkänsla med en GAIS:are om du är IFK:are, blir ganska patetiskt.

Vi kan prata om vad Pontus är, en ung spelare från Västsverige som förädlas och slår igenom och sedan säljs till en högre nivå. När hade gais senast en sån?

Eller är alla så goa att de stannar i gais hela karriären med sin klubbkänsla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in