Citat:
Ursprungligen postat av KillLovelyPony
Haha. Snarare tvärtom i Bajens fall, vi förväntar oss att det ska gå åt helvete och det vet vi innerst inne, även om man iblant intalar sig att det nog kan bli ett bra år, så vet man att det kommer gå dåligt. Ändå går vi dit match efter match och stöttar vårat lag. Ni däremot, förväntar er stordåd med en medelmåttig trupp med ärkeidioten Bojan i spetsen...
Dif har jag inget att säga till om.
Well. "Ni" förväntar er stordåd?
Jag tycket det känns som tvärtom, faktiskt. Sen vi drog våran vända i superettan så känns det som att fler och fler har blivit mer sansade och ödmjuka. För den hybris som rådde med Sanny bl a, ja med den så var det ju faktiskt bara en tidsfråga innan vi skulle åka ut (vilket vi uppenbarligen gjorde) alternativt gå i konkurs.
Jag tycker det snarare känns som att fler och fler är på samma spår som AIKs ledning är, dvs satsa ungt och på egna talanger. Det får ta sin tid osv.
Jag känner ingen hets alls. Jag hoppas vi tar hem hela skiten såklart, men jag har - innan säsongen - inte alls haft några sådana "krav" eller liknande.
För övrigt så lär det bli en tuff match mot öis på torsdag. Något säger mig att dom inte lär ge bort 3 poäng hursomhelst efter den rent ut sagt värdelösa starten.