2009-05-20, 22:34
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalletraeben
Skönt med 3 poäng. Jävla krigarinsats.

Japp. Nu måste nästa match bli vinst också, så kan vi snacka om vändande trend.
Citera
2009-05-20, 22:36
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Helt sanslöst vilket oflyt MFF haft den här våren. Kokar över av ilska.
Håller faktiskt med. Och som ÖSKare tänker jag inte förhäva vår insats idag för vi var definitivt inte värda en pinne. Jag tänker inte be om ursäkt för den men MFF var värda en seger.

Almebäck, Alvbåge och noja/otur (kanske samma sak för Malmö nu) spelade in i dag. Så kan det gå...
Citera
2009-05-20, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn
Håller faktiskt med. Och som ÖSKare tänker jag inte förhäva vår insats idag för vi var definitivt inte värda en pinne. Jag tänker inte be om ursäkt för den men MFF var värda en seger.

Almebäck, Alvbåge och noja/otur (kanske samma sak för Malmö nu) spelade in i dag. Så kan det gå...
Starkt med lite självinsikt. Det fixade inte bajarna här när MFF var lika överlägsna senast. MFF har varit bättre än sina motståndare i ALLA matcher i år, utom Elfsborg borta. Ändå ligger vi 7 poäng efter redan. Helt sinnessjukt, in med bollhelvetet!
Citera
2009-05-20, 22:38
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Skönt att få det bekräftat att du är påtänd under varje match som vraken spelar och därför inte minns ett skit om vad som har hänt under matcherna.

Lust att motivera exakt var det är jag har haft fel i då? tystnad kommer ge mig rätt.
Citera
2009-05-20, 22:40
Moderator
easy_dans avatar
Malmö fortsätter visst att vara impotenta framåt, gissar att riquelmes tjaffs om "otur" går på repeat i år. mff är ju bäst i Sverige, man vinner bara inte sina matcher.
Citera
2009-05-20, 22:46
Medlem
Strinders avatar
Citat:
Starkt med lite självinsikt. Det fixade inte bajarna här när MFF var lika överlägsna senast. MFF har varit bättre än sina motståndare i ALLA matcher i år, utom Elfsborg borta. Ändå ligger vi 7 poäng efter redan. Helt sinnessjukt, in med bollhelvetet!

Är man verkligen bättre än sina motståndare om man inte kan göra mål och vinna matcher...
Citera
2009-05-20, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Malmö fortsätter visst att vara impotenta framåt, gissar att riquelmes tjaffs om "otur" går på repeat i år. mff är ju bäst i Sverige, man vinner bara inte sina matcher.

har du sett våra matcher i år? Måste leda "stolpträffsligan" helt överlägset. Otur har jag inte sagt heller, oflyt däremot. Med normal utdelning hade vi legat etta vid det här laget, men våra anfallare vet tydligen inte hur man gör mål.
Citera
2009-05-20, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strinder
Är man verkligen bättre än sina motståndare om man inte kan göra mål och vinna matcher...
Ja det kan man väl vara? Skapade målchanser, spelövertag osv...Visst fan kan vara bättre än motståndarna utan att vinna. ÖSKs matchrapportör på svenskafans skrev tex att MFF var det överlägset bästa lag man mött i år....
Citera
2009-05-20, 22:57
Medlem
goelens avatar
Gefle är ju verkligen inte kul att möta.
Tio man i boxen, matchen igenom...
Citera
2009-05-20, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Lust att motivera exakt var det är jag har haft fel i då? tystnad kommer ge mig rätt.

Pajas. Argumenterar inte gärna med lågpostare och losers som sagt.

Ledtråd till ett av svaren: 2006. Söderstadion. Individer på gräsmatta, 3 poängs avdrag...

Ledtråd till ett annat av svaren: 1994. Råsunda, något som landar intill Magnus Hedman efter att Mattias Johansson gjort 2-1.

Sluta tramsa och varför inte bara erkänna att ni är losers och värda alla bestraffningar ni får?
Citera
2009-05-20, 22:59
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
har du sett våra matcher i år? Måste leda "stolpträffsligan" helt överlägset. Otur har jag inte sagt heller, oflyt däremot. Med normal utdelning hade vi legat etta vid det här laget, men våra anfallare vet tydligen inte hur man gör mål.
Har sett ett antal av MFFs matcher i år och det stora problemet är att det mesta tar sån fruktansvärd tid. Det är väldigt mycket bollstampande på MFF i år. Som vanligt skulle jag väl nästan säga iofs.. Trots att bollstamparna försvinner hela tiden så letar ni upp nya. Det kan väl vara trevligt att titta på om man tycker om sånt men så värst många matcher vinner det inte.
Citera
2009-05-20, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Har sett ett antal av MFFs matcher i år och det stora problemet är att det mesta tar sån fruktansvärd tid. Det är väldigt mycket bollstampande på MFF i år. Som vanligt skulle jag väl nästan säga iofs.. Trots att bollstamparna försvinner hela tiden så letar ni upp nya. Det kan väl vara trevligt att titta på om man tycker om sånt men så värst många matcher vinner det inte.
Men man skapar ju ohyggligt med målchanser, trots bollstampandet? Det är inte spelet på banan det är fel på, det är avsluten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in