2009-05-20, 18:43
Medlem
svampdamps avatar
Har Örebro en chans mot Malmö ikväll? Någon som har bättre koll på läget
Citera
2009-05-20, 18:57
Medlem
gunseng2s avatar
Yeees! Svensson skadad, kanske gnaget har en chans då

Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Har Örebro en chans mot Malmö ikväll? Någon som har bättre koll på läget

Örebro har bra form, Malmö dålig, ÖSK kanske kan få med sig en poäng
Citera
2009-05-20, 19:06
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Det sjuka är att du faktiskt är fullkomligt allvarlig.

Det som är sjukt är att jag har rätt. Om Charlie hade spelat i någon annan tröja än bajens tror du på allvar att han hade fått 5 matcher? Det är bajen som får såna här straff..det är bajen som får poängavdrag när fansen inte sköter sig medans andra lags supportrar kan bete sig hur dom vill utan att ens vara nära att riskera poängavdrag för klubben. Och domarnas bajenhat har ingen missat
Citera
2009-05-20, 19:14
Medlem
gunseng2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Det är bajen som får såna här straff..det är bajen som får poängavdrag när fansen inte sköter sig medans andra lags supportrar kan bete sig hur dom vill utan att ens vara nära att riskera poängavdrag för klubben. Och domarnas bajenhat har ingen missat

Öhm, vill minnas att vi gnagare inte varit bästa vänner med disciplinnämnder och domare under åren heller. Möjligtvis kan jag köpa att domare har svårt för trycket under matcher i Stockholm, i och med våra lags historia, och att man kanske slänger på ett par extra matchers straff för att det är en högprofilklubb och straffet får större effekt på ordningen inom fotbollen. Men att det skulle vara nån konspiration mot just bajen är skitsnack
Citera
2009-05-20, 19:29
Medlem
Jules.Winnfields avatar
GAIS - IFK imon, vad tippas det på för resultat?

Min magkänsla säger 0-0 men hoppas ju såklart att grönsvart vinner
Citera
2009-05-20, 19:31
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jules.Winnfield
GAIS - IFK imon, vad tippas det på för resultat?

Min magkänsla säger 0-0 men hoppas ju såklart att grönsvart vinner
Tror på förlust.

Heja kvalet här kommer grönsvart!

- Tack gode gud för ÖIS, Djurgården och Bajen.
Citera
2009-05-20, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Tror på förlust.

Heja kvalet här kommer grönsvart!

- Tack gode gud för ÖIS, Djurgården och Bajen.

Tror jag med.
Och jag tror även att GAIS kommer få kvala i år.
Citera
2009-05-20, 19:56
Medlem
Kuggarns avatar
Men det är väl själva helvete vad lama ÖSK är ikväll då! MFF dominerar allt än så länge och Bassombeng, men framförallt Porokara kommer inte till en enda gång. Lycka-till-bollar till Tahirovic funkar inte heller och även om han skulle suga upp en boll så fylls det inte på tillräckligt snabbt så att de kan bita sig kvar på nadra planhalvan. Nä ÖSK spelar riktigt dåligt ikväll. Vill med detta inte förringa Malmös instatser som hittills varit bra. Det känns som om det kommer bli svårt att få med sig ens en pinne hem till Närke ikväll.

Man får hoppas att Sixten läser lusen av grabbarna i halvlek och får dem att slappna av och spela ut istället. Det måste gå fortare! Helvete vad trääääligt!
Citera
2009-05-20, 20:00
Medlem
lukaszs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn
Men det är väl själva helvete vad lama ÖSK är ikväll då! MFF dominerar allt än så länge och Bassombeng, men framförallt Porokara kommer inte till en enda gång. Lycka-till-bollar till Tahirovic funkar inte heller och även om han skulle suga upp en boll så fylls det inte på tillräckligt snabbt så att de kan bita sig kvar på nadra planhalvan. Nä ÖSK spelar riktigt dåligt ikväll. Vill med detta inte förringa Malmös instatser som hittills varit bra. Det känns som om det kommer bli svårt att få med sig ens en pinne hem till Närke ikväll.

Man får hoppas att Sixten läser lusen av grabbarna i halvlek och får dem att slappna av och spela ut istället. Det måste gå fortare! Helvete vad trääääligt!
Håller med, om inte MFF plockar hem detta är det riktigt skitdåligt
Citera
2009-05-20, 20:01
Medlem
rocchis avatar
Citat:
Det som är sjukt är att jag har rätt. Om Charlie hade spelat i någon annan tröja än bajens tror du på allvar att han hade fått 5 matcher? Det är bajen som får såna här straff..det är bajen som får poängavdrag när fansen inte sköter sig medans andra lags supportrar kan bete sig hur dom vill utan att ens vara nära att riskera poängavdrag för klubben. Och domarnas bajenhat har ingen missat

Samma bajen som sprängde av hemmagjorda fyrverkeripjäser nån meter från Tomi Maanoja, för att sedan i tidningarna bli hyllade för att "de rensade upp själva på läktarna"(egentligen var det dom som försökte stoppa skiten som fick stryk, men men...)?

Du är så jävla efterbliven.
Citera
2009-05-20, 20:21
Bannlyst
Citat:

Har du rökt på eller som alla andra vrak från söder?

Det är ju tvärtom. Domarna älskar ju Bajen. Ta bara när Gulle-Plutten flintis-Kennedy spelade på Söderstadion. Han behövde ju bara visa sitt nylle på arenan för att domaren skulle peka på straffpunkten.

Jag tycker du ska fundera på dessa frågor:
Har andra lags suppotrar unisont stormat planen?

Har andra lags supportrar gjort att en match fått avbrytas i mer än 45 minuter?

Har andra lags supportrar kastat in en fyrverkeripjäs bara någon meter från motståndarlagets målvakt?

Har andra lags spelare armbågat motståndare i ansiktet så att blodvite har uppstått?

När du har svaren på frågorna kan du väl vara bussig och tänka efter igen på varför just Bajen blivit drabbade
Citera
2009-05-20, 20:39
Bannlyst
Ha ha ha. Bajentöntarna på läktaren är inne på planen igen. STÄNG AV SKITEN för gott från svensk fotboll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in