2009-01-17, 01:29
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexar
Nu börjar du igen.. Hur fan vet du att tränarparet är misslyckat när de har tränat klubben i en vecka?

Misslyckat? jag har sagt att dom inte imponerar vilket är ngt helt annat, men du kanske inte förstår skillnaden?
Citera
2009-01-17, 11:59
Medlem
Grejen är ju den att damtränaren som jag inte kommer ihåg namnet på har mer meriter än dom flesta. Vunnit Champions League. Fast eftersom det är med damer så räknas det inte

Däremot så är han säkert en duktig tränare.
Citera
2009-01-17, 14:44
Medlem
Mycket snack om stockholmslagen, det är ju trots allt ett gäng mittenlag vi pratar om.
Citera
2009-01-17, 23:06
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arnold palmer
Mycket snack om stockholmslagen, det är ju trots allt ett gäng mittenlag vi pratar om.

Och ändå får vi mer uppmärksamhet än bondegängen.
Citera
2009-01-18, 02:54
Medlem
Rocky69s avatar
"Varför skulle han gå till Hammarby, som ju är sämre än Trelleborg?"
TFF:s ordförande Per-Anders Abrahamsson är uppenbart påverkad av någon illegal substans.
Citera
2009-01-18, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
TFF:s ordförande Per-Anders Abrahamsson är uppenbart påverkad av någon illegal substans.

Så fel ut är han inte. Hammarby är en större klubb men det avgör inte hur bra laget i fråga är. Det skiljde 1 poäng mellan dom.
Citera
2009-01-18, 10:56
Medlem
Ergnots avatar
Citat:
Det uttalet är så jävla korkat. Man säger inte så till en klubb man förhandlar med. Känns som han är överrumplad av all medial publicitet att han passar på att försöka skapa debatt..
Citera
2009-01-18, 11:44
Medlem
Ratzzs avatar
Citat:

Lite småroligt utalande, känns otoligt oproffsigt dock av Per-Anders
Citera
2009-01-18, 15:27
Medlem
LikeAGloves avatar
Känns som det här året kommer bli ett lyft för allsvenskan i allmänhet med lite nya arenor och så vidare, får hoppas att det stämmer

Citat:
"

Lite off topic, men bor herrn möjligtvis på Såggatan?
Citera
2009-01-18, 17:42
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Känns som det här året kommer bli ett lyft för allsvenskan i allmänhet med lite nya arenor och så vidare, får hoppas att det stämmer

Lite off topic, men bor herrn möjligtvis på Såggatan?

Varför undrar du om jag bor i majorna?
Eller var det någon underfundig humoristisk underton i frågan?
Citera
2009-01-18, 18:45
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Varför undrar du om jag bor i majorna?
Eller var det någon underfundig humoristisk underton i frågan?

Var inget dolt budskap bara en uppriktig fråga, bor en Liverpool-(hammarbyare?) där som inte skäms för sig om man säger då
Nog om den saken

Vad är det sagt om Malmös arena föresten, kommer den att vara spelklar tills den 5 april?
Citera
2009-01-18, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
nu ska du inte förstöra för gårdarna, dom kommer få det svårt nog när serien börjar ändå.

Eftersom AS är en sådan skitliga så handlar det mesta om lagarbete och kunskap om sin taktik, jag tror inte att vi kommer få det svårt alls. Jag tror att vi kommer ligga i mitten, men närmare toppen än botten. Jag tror däremot att Kalmar kommer ha problem som fan den här säsongen, alla kommer spela extra taggade och dom har tappat 3 av sina bästa spelare.

Dessutom så när jag bevistade en träning med Djurgården så såg jag något som jag inte sett på länge, harmoni. Sug på den du din jävla pundare.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in