Citat:
Ursprungligen postat av Juuni
"Vissa AIK:are"? Antar att du syftar på Wuunderbar som sa att situationen kanske var värd ett rött men inte avstängning resten av säsongen? Om man tittar på hans tidigare inlägg så har han aldrig skrivit något om IFK och SvFF. Alla andra gnagare har sagt att det definitivt var ett rött kort och många skulle nog inte höja på ögonbrynen för ytterligare matchers avstängning. Nästa gång kanske du kan ta reda på fakta innan du häver ur dig nonsens, snälla?
Sitter alla AIK:are på Flashback? Personligen läser jag flera forum och tidningar samt talar med vänner och bekanta varav vissa har den dåliga smaken att vara just AIK:are. Här har du en kommentar från Aftonbladet tex:
Citat:
Ortiz armbåge var inte sååå fruktansvärt ful, han blir överspelad och försöker täcka upp, slänger upp armbågen. Träffar med yttersidan, det är inte särskilt mycket kraft i träffen. Killen börjar ju inte ens blöda. Solklart gult. Davies armbåge däremot var ingen yttersida, han laddar fullt och träffar stenhårt. Det går inte att jämföra.
Andreas alm säger till Expressen:
Citat:
- Jag tror att domaren ser den väldigt bra och bedömde att det var gult.
Citat:
Du får gärna citera den gnagare som sagt att situationen endast var värd ett gult.
Annars antar jag att du inte ens läst inläggen och det sänker din trovärdighet, speciellt som moderator...
Annars antar jag att du inte ens läst inläggen och det sänker din trovärdighet, speciellt som moderator...
Hoppas att min trovärdighet inte är sänkt nu