2009-04-24, 15:52
Bannlyst
Kul att Bajen har en hemmaarena vars namn är en hyllning till honom som sänkte dem igår.

Märkligt vad alla Bajare är osynliga på stan idag. Undrar varför

Med tanke på vädret och läget i tabellen har jag hela dagen idag nynnat på... "Vi ser hur solen stiger över Råsunda"....

Har varit så kul att fråga kollegor (i synnerhet apor) på jobbet: Vilket lag leder Allsvenskan?
Citera
2009-04-24, 16:05
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Har varit så kul att fråga kollegor (i synnerhet apor) på jobbet: Vilket lag leder Allsvenskan?

Det är ju inte ofta det händer, så passa på då..
Citera
2009-04-24, 16:07
Medlem
yeahyeahyeahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Det är han som delade ut tre gula till Traore 2007...

Vilken match var det? Det har jag glömt, men det låter som nåt alldeles extra...
Citera
2009-04-24, 16:10
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Klevis: Det finns en supportertråd för såna idiotinlägg. Jag tror att jag inte är den enda som börjar bli riktigt irriterad på allt sånt här skit som inte har det minsta med fotboll att göra.

Och nej. Innan du börjar böla om Hif-Dif (kul att skratta åt sina egna skämt) är veklingar som inte vågar ta diskussionen så kan jag berätta att jag inte är i närheten av att hålla på dom och att jag inte heller har nått annat lag på undre halvan som jag kallar mitt. Som fotbollsintresserad så är jag bara jävligt trött på alla som försöker förstöra denna tråden..
Citera
2009-04-24, 18:19
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Som fotbollsintresserad så är jag bara jävligt trött på alla som försöker förstöra denna tråden..
Eh. Klevis är lite 'förstöra tråden-fenomenet' här på FB, bara så du vet. Ingen idé att ödsla energi på det
Citera
2009-04-24, 18:27
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Eh. Klevis är lite 'förstöra tråden-fenomenet' här på FB, bara så du vet. Ingen idé att ödsla energi på det
Jo jag vet. Problemet är att det alltid är någon som blir provocerad och så blir det 5 sidor med idioti.... Tänkte köra detta som sista försök och sen så får det bli anmälningar för OT varenda gång. Tyvärr får jag säga för moderatorerna som redan har för mycket att göra..

Och jag inser ironin i att skriva att man ska anmäla för OT. Ni behöver inte påpeka det. Så därför kommer inget mer av mig om detta.
Citera
2009-04-24, 22:10
Medlem
Kalle7s avatar
Seriöst? Vad fan händer med dif? Vad sysslar ni med?

Det får gärna gå fruktansvärt dåligt för er men trilla helst inte ur.
Citera
2009-04-24, 22:11
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle7
Seriöst? Vad fan händer med dif? Vad sysslar ni med?

Det får gärna gå fruktansvärt dåligt för er men trilla helst inte ur.

Tack för omtanken men.. Shit happens ibland. Man kan inte alltid vara bra.
Citera
2009-04-24, 22:13
Medlem
Strinders avatar
Djurgårn åker ur i år, Djuuuurgårn åker ur i år, Djurgårn åker ur i år hey hey hey!

Hihihihihi

Dumbo är jävligt dålig ...
Senast redigerad av Strinder 2009-04-24 kl. 22:16.
Citera
2009-04-24, 22:20
Medlem
Masingas avatar
Zoran är en jävla sopa till tränare som tror att han är bra. Åren i Dif med Sören så var han andretränare så han ska inte ha mkt cred för de gulden. Som huvudtränare är han ingenting och hans sidekick som kom från Umeås damer kommer ta över när Zoran kommer offras, smart drag av han att ligga lågt och låta Zoran leka boss och göra bort sig.
Citera
2009-04-24, 22:20
Medlem
Ahruons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strinder
Djurgårn åker ur i år, Djuuuurgårn åker ur i år, Djurgårn åker ur i år hey hey hey!

Hihihihihi

Dumbo är jävligt dålig ...

Nu har ju bajen lika många poäng och kommer också ligga där nere. Vilket givetvis är fruktansvärt trevligt för oss serieledare. Frågan är hur länge Zoran/Jeglertz får sitta kvar, utvecklingen har inte direkt gått framåt och de har väl knappt gjort någonting för ändra trenden.
Citera
2009-04-24, 22:22
Medlem
Ari.Golds avatar
Jag börjar faktiskt tycka lite synd om DIF. Fan vad uselt.

"I natt jag drömde..." börjar ju kännas som en ganska lågoddsare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in