2009-04-20, 20:32
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kioskar
Sektion 430 var det. Verkar som det är sittplatser då? Var minst 8 år sedan jag var på en fotbollsmatch så det ska bli roligt även fast jag inte har något favoritlag.
Då kommer du passa in perfekt bland alla bajare
Citera
2009-04-20, 20:49
Avslutad
Ja då var man obesegrade och själv i toppen.

Tack Örebro, i år igen.
Citera
2009-04-20, 20:52
Medlem
Härligt Örebro!

En seger mot Ellos på onsdag skulle sitta så jäkla fint... Men det känns allt annat än troligt, tyvärr.
Citera
2009-04-20, 20:58
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TirNan'Og
Härligt Örebro!

En seger mot Ellos på onsdag skulle sitta så jäkla fint... Men det känns allt annat än troligt, tyvärr.

Jasså, varför då? Okej, Ellos borta på konstgräs är inte det lättaste. Har inte sett dom spela i år (bortsett första halvlek mot Bajen), men tycker inte de imponerat jättemycket (resultatmässigt). Två försvarsstarka lag, så lutar väl åt 0-0. Men tror den rögade ålen kommer in och sätter 2-1 med kvarten kvar!

Tack ÖSK!
Citera
2009-04-20, 20:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TirNan'Og
Härligt Örebro!

Ne det e ju konstgräs
Citera
2009-04-20, 21:01
Medlem
brajzillas avatar
sinnessjukt att bajen inte fick sitt mål dom borde fan börja med målkameror blir så jävla förbannad inte minst när man satsat 500 på att hammarby skall vinna med minst två mål FY FAN
Citera
2009-04-20, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
sinnessjukt att bajen inte fick sitt mål dom borde fan börja med målkameror blir så jävla förbannad inte minst när man satsat 500 på att hammarby skall vinna med minst två mål FY FAN

Du kan ju knappast lasta svff för ett jävligt korkat bet.
Citera
2009-04-20, 21:33
Medlem
obotlig_realists avatar
Kollade ingenom Örgrytes trupp och det ser otroligt klent ut. Ett div 1- lag skulle kunna ställa upp ett bättre försvar. Det var bl.a en div 1-spelare från förra året jag kände igen där. Mittfältet håller ingen vidare klass heller förutom Kjällander då. Såna spelare är alltid viktiga. Anklev är viktig också.
Målvaktssidan ser väl ok ut, men inte mer.

Anfallet däremot håller hög allsvensk klass, men kan det vara så att man lagt allt krut på Allbäck och Santos och sen har man låtit det bära eller brista? Man satsar allt på två spelare? Örgryte kommer inte att klara sig kvar, de har ett totalt felbyggt lag enligt min mening.
Citera
2009-04-20, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av obotlig_realist
Kollade ingenom Örgrytes trupp och det ser otroligt klent ut. Ett div 1- lag skulle kunna ställa upp ett bättre försvar. Det var bl.a en div 1-spelare från förra året jag kände igen där. Mittfältet håller ingen vidare klass heller förutom Kjällander då. Såna spelare är alltid viktiga. Anklev är viktig också.
Målvaktssidan ser väl ok ut, men inte mer.

Anfallet däremot håller hög allsvensk klass, men kan det vara så att man lagt allt krut på Allbäck och Santos och sen har man låtit det bära eller brista? Man satsar allt på två spelare? Örgryte kommer inte att klara sig kvar, de har ett totalt felbyggt lag enligt min mening.

Om anfallet hade hållt hög allsvensk klass så hade man gjort fler än ett mål.
Citera
2009-04-20, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla

du kommer undan med det...
Citera
2009-04-20, 21:53
Medlem
Saucy.Jacks avatar
Jaha, dags att förbereda sig för superettan nästa år?
Citera
2009-04-20, 21:57
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilhelm.MJ
Om anfallet hade hållt hög allsvensk klass så hade man gjort fler än ett mål.

Du kanske borde bli tränare/fotbollsanalytiker på heltid? Eller inte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in