2009-04-20, 16:00
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Tyvärr samma jävla problem för varje SM-guld vinnare säsongen efter.
Vad är det som gör att det blir så här varje lag i princip?

Här många anledningar men vad tror ni?
Precis samma anledning som alla andra gånger det händer. I 90% av fallen så är det några succéspelare i det laget som vinner, tydligt i detta fallet med V. Elm, Ingelsten och delvis brassen som precis hoppade ur min skalle...

Och så fort en spelare gör succé i allsvenskan så kan man sätta en rätt bra peng på att han sticker utomlands och det laget som var så starkt förra säsongen är en spillra av vad dom var..
Citera
2009-04-20, 16:19
Medlem
hoaxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TirNan'Og
Vad menar du nu? Påstår du att Thylle skulle haft frispark i närkampen med Daniel Larsson?

Nej jag menar att det egentligen skulle ha varit frispark till MFF, men eftersom han inte blåser så snor Larsson bollen och gör mål istället. Bar gjort av honom faktiskt
Citera
2009-04-20, 16:21
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Precis samma anledning som alla andra gånger det händer. I 90% av fallen så är det några succéspelare i det laget som vinner, tydligt i detta fallet med V. Elm, Ingelsten och delvis brassen som precis hoppade ur min skalle...

Och så fort en spelare gör succé i allsvenskan så kan man sätta en rätt bra peng på att han sticker utomlands och det laget som var så starkt förra säsongen är en spillra av vad dom var..

Drömmer mig genast tillbaks till guldåren -02, -03 och -05.
Citera
2009-04-20, 16:44
Medlem
Afonsos avatar
Santos skadad. Bra timing till kvällens derby. Det blir fan bara bättre och bättre...
Citera
2009-04-20, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Santos skadad. Bra timing till kvällens derby. Det blir fan bara bättre och bättre...

Som om han tillfört något speciellt.
Citera
2009-04-20, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wilhelm.MJ
Som om han tillfört något speciellt.
Han är fortfarande våran enda målskytt hitills på säsongen.
Citera
2009-04-20, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sindacco
Han är fortfarande våran enda målskytt.

Hahaha. Jo jo. Visst.
Citera
2009-04-20, 17:31
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle7
Kanske inte. Men vi har lika mycket rätt att klaga på domarna. Ett bortdömt mål är ju MINST lika viktigt som en feldömd straff.
Bortdömt mål kan diskuteras....spelet var ju redan avblåst innan
Citera
2009-04-20, 18:02
Moderator
vfs avatar
Inlägg raderat, potatismosen får en tillsägelse.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=894609 /Mod
Citera
2009-04-20, 18:29
Medlem
Kioskars avatar
Fick två biljetter till dagens derby på södra läktaren och har ingen aning om det är bra platser, kan ni som är lite mer insatta berätta om vilka platser som är bra på råsunda?
Citera
2009-04-20, 18:36
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kioskar
Fick två biljetter till dagens derby på södra läktaren och har ingen aning om det är bra platser, kan ni som är lite mer insatta berätta om vilka platser som är bra på råsunda?
Södra nedre och mellan är ståplats. Övre brukar folk mest sitta. Och man ser bra från de flesta platserna på Råsunda.
Citera
2009-04-20, 18:45
Medlem
Kioskars avatar
Sektion 430 var det. Verkar som det är sittplatser då? Var minst 8 år sedan jag var på en fotbollsmatch så det ska bli roligt även fast jag inte har något favoritlag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in