2009-04-06, 17:15
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clifford
Idioti, alltså.

Det får vi se snart.....
Citera
2009-04-06, 17:23
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle7
"Jag sticker ut hakan lite och tippar att ÖSK kommer pissa ner Djurgården fullständigt."

Hahahah. Den meningen e för go asså. Du är bajare eller gnagare va? Säg bara att du hatar DIF istället för att "sticka ut hakan."
Varken eller. Du tror inte att det kan röra sig om en ÖSK-supporter då. Intressant...
Citera
2009-04-06, 17:28
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn
Varken eller. Du tror inte att det kan röra sig om en ÖSK-supporter då. Intressant...
A what you say...?
Citera
2009-04-06, 17:30
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
A what you say...?
Ja, det är dessvärre det som är symptomatiskt för det här fotbollsforumet. Håller man inte på Stockholmslagen eller Götet så är det knappt någon som noterar att man skriver ett inlägg. Ännu färre är intresserade av innehållet. Men, men så är det...

Heja Svartvitt!
Citera
2009-04-06, 17:36
Medlem
Cruachans avatar
Denna veckan kommer bli ett helvete. Varken jobb, studier, familj eller något annat kommer ägnas en tanke. Siktet är inställt på den riktiga premiären på måndag, och som jag längtar. Ett fullsatt stadion i vårsolen kan nog komma att bli minst lika bra som guldet för några år sedan. Hej!
Senast redigerad av Cruachan 2009-04-06 kl. 17:40.
Citera
2009-04-06, 17:59
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ja, det är dessvärre det som är symptomatiskt för det här fotbollsforumet. Håller man inte på Stockholmslagen eller Götet så är det knappt någon som noterar att man skriver ett inlägg. Ännu färre är intresserade av innehållet.
Tror att det stora problemet är den sista meningen där. Det som verkar vara den stora drivkraften bakom att skriva här är att visa hur mycket man älskar sin egen klubb eller hur mycket man hatar andra. Och då är det "stor"klubbarna som är det enda som är intressant... Varför lyssna på nån som bryr sig om fotboll om han är ÖSK:are? Ingen mening att slänga ut sitt hat över en sån klubb...
Citera
2009-04-06, 18:00
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ja, det är dessvärre det som är symptomatiskt för det här fotbollsforumet. Håller man inte på Stockholmslagen eller Götet så är det knappt någon som noterar att man skriver ett inlägg. Ännu färre är intresserade av innehållet. Men, men så är det...

Heja Svartvitt!
Äh, du får locka in fler Örebrottare till Flashback/Sport/Fotboll så du har ett par likasinnade, ni verkar ju knappast gå nöd om dem på läktarna i alla fall - och det är ju där det räknas. Även om jag håller er som mer troligt konkurent med oss om de högre placeringarna i mitten än djurgården så får jag väl lov att säga lycka till. Smyghåller lite på er.
Citera
2009-04-06, 18:54
Medlem
4188s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xdr
Någon som råkar ha bilder från Öis - Gais, var lite svårt att se klackarna från där jag stod, eller Klacken... santos såg för övrigt jävligt blek och fet ut ... 1 - 5 iiih
http://www.ois.o.se/Default.aspx?sID=3&tID=3&oID=3845
Citera
2009-04-06, 19:30
Medlem
Sweeper80s avatar
Har Stålhammar blåst straff för Kalmar! Ngn som såg?

Öppna chatten!
Citera
2009-04-06, 19:58
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Denna veckan kommer bli ett helvete. Varken jobb, studier, familj eller något annat kommer ägnas en tanke. Siktet är inställt på den riktiga premiären på måndag, och som jag längtar. Ett fullsatt stadion i vårsolen kan nog komma att bli minst lika bra som guldet för några år sedan. Hej!

Exakt samma här! Börjar klättra på väggarna snart!
Citera
2009-04-06, 20:10
Medlem
Sanserts avatar
Någon som vet någon sida som rapporterar publikantalet på matcherna direkt när det tillkännages? Är nämligen med i en tävling där jag gissat antalet på en match =)
Citera
2009-04-06, 20:12
Medlem
Det meddelas i matchen. Någon vänlig kanske kan skriva upp det här åt dig. Om jag ska se hela matchen så kan jag meddela det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in