Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
Kan vara för att jag är blåögd men jag hade i alla fall hellre velat se AIK-MFF än IFE-KFF som de väljer att sända. Att de sedan väljer att sända IFE-IFK istället för HIF-MFF är också lite tråkigt, men alla vill väl se "guldfavoriterna". Där lär man väl dock vara på plats så det är väl ingen skada skedd.
Överhuvudtaget känns 5 elfsborgs matcher mot 1 mff (vilken är just ife-mff) match fram till och med maj lite väl selektivt.
Sanning om MFF är väl att det generella intresset för dom är rätt lågt idag.
Det kan ändra sig snabbt med ett helt gäng med MFF segrar uppradade och då kommer dom helt säkert visas mera.
Men HIF-MFF kan jag också undra varför den inte visas, men är den samtidigt som IFE-IFK?
Den matchen har också väldigt stort intresse från många och idag förväntat serie final.
Så är den samtidigt så är det ju förståeligt att visa det viktigaste i allsvenskan om den spelas samtidigt.
Men som sagt vad allt detta kan säkert ändra sig senare beroende på hur lagen går.
Fanns en tid innan där IFE inte visades alls nästan, men då var dom ett ointressant lag i allsvenskan som parkerade på nedre halvan.
Så du får hoppas att MFF inte är lika kassa i år helt enkelt.