2009-04-07, 22:33
Bannlyst
Invandrare kostar oss en hel del pengar, utvandrare också tydligen, dom emigrerar och kommer hem som vrak, mamma som dotter.
Nu väntar vi spänt på varför skit från USA ska åka dyra plan hem när flyget är billigt annars. Jag såg just att pensionärers bullar ersatts med skorpor för det fattas pengar.
Citera
2009-04-07, 22:38
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walraff
Invandrare kostar oss en hel del pengar, utvandrare också tydligen, dom emigrerar och kommer hem som vrak, mamma som dotter.
Nu väntar vi spänt på varför skit från USA ska åka dyra plan hem när flyget är billigt annars. Jag såg just att pensionärers bullar ersatts med skorpor för det fattas pengar.
Ja jag kan fan inte fatta varför det måste hyras in ett plan för en halvmiljon för att flyga "hem" pundarn.
Hade väl dugt med ett vanligt reguljärt flyg, men tydligen ska hon behandlas som nåt statsöverhuvud..
Citera
2009-04-07, 22:41
Medlem
jerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Ja jag kan fan inte fatta varför det måste hyras in ett plan för en halvmiljon för att flyga "hem" pundarn.
Hade väl dugt med ett vanligt reguljärt flyg, men tydligen ska hon behandlas som nåt statsöverhuvud..

Hovet ska ta emot henne
Citera
2009-04-07, 22:41
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Du Kenty- vi som har varit med ett tag vet vem som får rätt.....

Har du inte något lite mer att ge oss herr högvälborne Hamilton?
Är rädd för att vi får rätt du och jag, kan redan nu se pundarn framför mig i tv-soffan hos Malou, och alla jävla snyfthistorier hon oemotsagd kommer få tillåtas dra..
Citera
2009-04-07, 22:44
Bannlyst
Citat:
Samma med talibanen Medi Ghezali, det gäller att vara snabb anser staten som tog regeringsplanet då.
US kan kräva det och flygbolagen kanske inte vill ha kända mördare på vanliga plan. Lite löjligt då hon vill åka hem frivilligt.

Frågan är vad som är "hem", varför tror ni morsan drog hit som sjukling och övergav dottern.
Men det är ingen pundare längre, en fd knarkhora etc.
Senast redigerad av Walraff 2009-04-07 kl. 22:48.
Citera
2009-04-07, 22:44
Medlem
Kenty-59s avatar
Annika är i luften

Citat:
Efter 28 år i amerikanskt fängelse är nu svenska Annika Östberg på väg hem till Sverige.

Enligt uppgifter lyfte planet från Teterboro-flygplatsen 21.26, svensk tid.

Hon är nu på väg till Island där planet mellanlandar sent i natt.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4850766.ab
Fram med röda mattan och champagnen..
Citera
2009-04-07, 22:45
Medlem
chribsson2s avatar
Hon är ju bekant med Flinga. Tänk om de hookar upp och blir någon sorts medelålders Imigrerade Bonne&Clyde och börjar råna tobaksaffärer i förorterna.
Citera
2009-04-07, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Hon är ju bekant med Flinga. Tänk om de hookar upp och blir någon sorts medelålders Imigrerade Bonne&Clyde och börjar råna tobaksaffärer i förorterna.
Flinga var i TV, han är duktig knegare, gifte sig med en ensamstående mamma och har köpt eget hus!
Citera
2009-04-07, 22:52
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Flinga var i TV, han är duktig knegare, gifte sig med en ensamstående mamma och har köpt eget hus!
Du har inte kollat så mycket i denna tråd va?
https://www.flashback.org/showthrea...453913&page=42

Det kärvar rätt rejält för Flinga enl anv. Rixter som utger sig för att vara honom.
Citera
2009-04-07, 22:53
Bannlyst
Stackars massmedia som måste vänta på Bromma och/eller Arlanda. En VIP hade haft en presskonferens, hon kommer att köras direkt från planet rakt in i Kronobergshäktet, det blir på sin höjd en bild genom en ruta.
Citera
2009-04-07, 22:55
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Stackars massmedia som måste vänta på Bromma och/eller Arlanda. En VIP hade haft en presskonferens, hon kommer att köras direkt från planet rakt in i Kronobergshäktet, det blir på sin höjd en bild genom en ruta.
Är inte omöjligt att journalisterna medges en kort pratstund med henne innan hon får sätta sig i bilen. Hon kommer ju medges besök dessutom. Och som jag skrivit tidigare, inom kort får hon permissioner (det är ett som är säkert). Och tidsbestämningen ligger inom detta år troligen.

Nationens förlorade dotter återvänder hem!
Senast redigerad av Julius Mosca 2009-04-07 kl. 22:57.
Citera
2009-04-07, 22:57
Medlem
Fascists avatar
Citat:

Svinet hade väl kunnat simma hit, om vi nu nödvändigtvis ska förvara henne i väntan på att hon äntligen stryker med.
Varför amerikanerna inte grillade den här pundarhoran är ett mysterium.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in