2010-07-01, 23:40
Medlem
Snookis avatar
Som sagt-kom vidare. Berätta varför Svensk Damtidning sparkade henne!
Citera
2010-07-01, 23:56
Medlem
Finns det någon sammanfattning på den här soppan?? Behöver inte vara utförlig, bara kort och saklig... och jag skulle föredra att någon som INTE känner de inblandade kokaintorskarna (det är ni alla) skriver den.

...och varför är ni så jävla dumma att ni för debatten här? Outar er själva och varandra.. Ni är ju helt jävla retarderade.
Citera
2010-07-02, 01:22
Medlem
zappzapps avatar
Hade helst tänkt hålla mig passiv i den här tråden, men eftersom länken till domen inte fungerar och jag vet inte riktigt vart jag ska höra av mig för att få ut den, så hade det varit fint om någon hade lagt upp en ny länk till den.
Citera
2010-07-02, 08:54
Medlem
angelintheskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zappzapp
Hade helst tänkt hålla mig passiv i den här tråden, men eftersom länken till domen inte fungerar och jag vet inte riktigt vart jag ska höra av mig för att få ut den, så hade det varit fint om någon hade lagt upp en ny länk till den.
T 714-08, Stockholms tingsrätt
Du kan maila och få ut den i sin helhet.
stockholms.tingsratt.administrativa@dom.se
Citera
2010-07-02, 09:02
Medlem
Finns det en gräns även för FB användare?
Nu har CH jämnats med marken i månader.
Hon har plattats till och sticker inte ut mer än
ett liggande A4 papper. Nu har hon förlorat
vårdnadstvisten och får acceptera domen som
alla vi andra som har erfarenhet av liknande
mål. Men nu tycker jag det räcker. Förnedringen
är total. Fortsätter detta så kan priset bli
väldigt högt för CH. Är Du/Ni beredda på att ta
ansvar för det? I så fall är ni avskum, inget annat.
Citera
2010-07-02, 10:40
Medlem
badabing10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot

Nu kanske du inte känner till att Hurtig själv valde att gå ut offentligt med sin vårdnadstvist, med en mycket märklig blogg som enbart gick ut på att smutskasta pappan så mycket det bara gick.

Hennes f.d. man har, mig veterligen, aldrig ägnat sig åt att föra debatten offentligt.

Jag har därför svårt att känna någon som helst sympati för mamman. Som man bäddar får man ligga.
Citera
2010-07-02, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badabing10
Nu kanske du inte känner till att Hurtig själv valde att gå ut offentligt med sin vårdnadstvist, med en mycket märklig blogg som enbart gick ut på att smutskasta pappan så mycket det bara gick.

Hennes f.d. man har, mig veterligen, aldrig ägnat sig åt att föra debatten offentligt.

Jag har därför svårt att känna någon som helst sympati för mamman. Som man bäddar får man ligga.
Artikel om bloggen:
http://www.realtid.se/ArticlePages/2...tid610.dbp.asp
Citera
2010-07-02, 13:51
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot

Klart att det finns en gräns. Efter "Tinne16":s inlägg med falska intimbilder o.s.v. så tycker inte jag att Catarina Hurtig är kul underhållning längre. Jag håller på henne och önskar henne gott. Jag tar inte ställning i den där vårdnadstvisten. Jag önskar henne gott och hoppas att det blir bra så småningom, även om det kan dröja lite. Allt gott Catarina!
Citera
2010-07-02, 14:29
Medlem
Maurice Bishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CatarinaHurtig
"Och nu har då äntligen Catarina Hurtig själv tagit bladet från munnen.
Hon skriver i Carlqvists blogg:
1 juli 2010 kl 13.52
Antingen tar du bort dina inlägg som är gravt kränkande inte bara för mig som mamma och privatperson utan framför allt mot min son som blivit misshandlad av sin pappa och berättat om detta i polisförhör.

Varför forsätter hon med förtalet av UE? Om dette vore sanning så skulle han aldrig få vårdnaden om barnet. Fattar du inte det, Hurtig, eller har kokain/sperma blandningen i munnen förstört din förmåga att tänka?

Det står inget om att han ska ha slagit barnet it domen (jag bortser ifrån CH's inlaga då den är fylld med påståenden) - slut ljuga det kommer bara att slå tillbaka i frammtiden.
Citera
2010-07-02, 14:43
Bannlyst
Okej nu ska ni få ett smakprov på hur det kan gå om man jävlas med fröken fitta:

Hon kapar ditt facebook konto om du har något och skriver till alla dina vänner som om det vore du som skrev, t.ex.:

Mellan dig och Victor

den 23 juni kl. 12:55
hello. Är det sant som jag hört att du snackat skit om mig. För i så fall ska jag berätta för hela stan att vi legat.

Sophie Ugander den 23 juni kl. 12:57
Hahah va? Varför skulle jag ha gjort det? Och varför skulle du säga sååå? Hmmm... du skojjar nu va?
Skickat via Facebook i mobilen

den 23 juni kl. 12:59
du ljuger också. så himla sjukt. Skyll dig själv då jävla subba.

Sophie Ugander den 23 juni kl. 13:00
Haha va? Vad har jag sagt? Vet inte varför jag skulle pratat om dig :/

den 23 juni kl. 13:02
Jag har fått det bekräftat av flera personer bara så du vet. Du har påstått att jag är en arbetslös loser. Du är själv en äcklig liten hora. Passa dig för mig jag har sjukt mycket kontakter i den här stan.

Sophie Ugander den 23 juni kl. 13:05
Men herregud du måste skämta med mig. Som att jag skulle bry mig om du var arbetslös, jag är ju fan själv arbetslös. Sjukt oklart vad du anklagar mig för och verkligen inte okej.

den 23 juni kl. 13:39
Jag vill i alla fall inte ha nåt med dig att göra. Stick åt helvete.

Sophie Ugander den 23 juni kl. 13:42
Haha, helt ok för mig. Jag har aldrig sagt något om dig och det här var det mest patetiska jag hört. Så, du behöver inte vara orolig att jag ska höra av mig. Har inte gjort det förut och har verkligen inga tankar på att göra det heller. Ha de bra!

den 23 juni kl. 13:55
Stick fula luder du ska passa dig för mig fattar du det, jag ska sprida ut till hela stan vad du är för en loser. Jag ska förstöra ditt liv. Det kan du ta som ett löfte, jag känner faktiskt Fredrik Sachs och Fredrik Zanderholm och dom kommer spöa skiten ur dig!!!!!

Som tur fattar victor RIKTIGA vänner att det inte är han som skriver utan ludret Catarina Hurtig.
Citera
2010-07-02, 16:25
Medlem
Maurice Bishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToTheMoonAndBack
Kom igen nu Victor, vi vet ju alla att det var du som gjorde den falska Catarina Hurtig Privat där du outade henne och Magnus Hedman. Du försökte ju adda alla hennes vänner inklusive Magnus. Det är bara att läsa artiklarna om det.

http://nyheter24.se/noje/kandisar/35...ad-pa-facebook

Jo det var en bra källa, Hurtig som pratar med en kompis/kollega...shit va patetisk hon är...och varför tror Du "ToTheMoonAndBack" på allt skit som CH hävdar ur sig????
Citera
2010-07-02, 16:57
Bannlyst
Jag tycker så synd om CH, UE och N. På något sätt måste föräldrarna skärpa till sig. Att för N om några år läsa cache sparade artiklar på nätet vad hans mamma har gjort imponerar inte.

CH .......varför inte bara flytta till Jönköping och starta ett distansarbete på Kamratposten. Jag tror inte storstadslivet är något att rekommendera för dig.

Mitt sorgligaste minne av dig var när jag träffade dig på en kändistillställning och du sluddrade och var hög som ett höghus och frågade mig om jag arbetade inom finans.....samt att jag minns att du la din hand på mitt skrev.....huuuuuuuuuuuuuu!

Jag tackade nej till inviten.....man undrar hur många du klämt på skrevet i samma ärende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in