2010-06-25, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinne16
Men snälla allt kommer från en säker källa.... Det kan jag garantera er!

Som sagt har 500GB bilder på en dator som Catarina Hurtig har tagit eller Victor och andra män/killar i hennes liv...

Hon har även nakenbilder på sina vänner, flest tjejer, såg det nu...
Släng upp allt du har för helvete!
Citera
2010-06-25, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deavile
Släng upp allt du har för helvete!

Deavile, alla ser bra ut med smink och någon snygg klänning till

Ska jag be personen slänga upp alla bilder det är för fan 500gb ska ni ha mer får ni kontakta mig i inboxen
Citera
2010-06-25, 15:24
Medlem
500 gb med bilder?
Citera
2010-06-25, 15:28
Medlem
Måste ju då vara någon miljon med bilder? Eller? Waaa...
Citera
2010-06-25, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Måste ju då vara någon miljon med bilder? Eller? Waaa...

120.000 bilder (högupplösta)
Citera
2010-06-25, 15:39
Medlem
badabing10s avatar
Citat:
120.000 bilder (högupplösta)

Var inte orolig utan skicka "höjdpunkterna" i arkivet till mig, bara... Jag kan lägga upp rubbet så alla får se...
Citera
2010-06-25, 15:56
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ber personen som har bilderna att formatera om filen till ett annat format åt dig, hold on!

Senaste nytt: Catarina Hurtig har stulit Victors andra facebook konto och har mordhotat Ulf Elmqvists alla vittnen..

Kvinnan är sjuk sjuk sjuk....

Samtliga inblandade verkar ha smittats av samma sjukdom...
Otroligt intriganta och pinsamt hämndlystna är ni iaf, varför inte bara borsta av er dammet and walk away in style...

Nu väntar trevligt midsommarfirande mig... önskar er alla detsamma!

Mvh, "Callas".
Citera
2010-06-25, 22:26
Medlem
badabing10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ehuru
I det här fallet och för den här personen passar en klassisk replik in: "om den fittan satt på en gris så skulle jag inte ens äta fläsket"

Ja jag får nog säga att jag blev besviken. Bred på mitten (ingen midja alls, som sagt var) och plast-tuttar som sitter ojämnt. Näää...

Men det är å andra sidan inte många svenska hovreportrar som haft fittan utfläkt i fyrfärg i närbilder på FB !! Jag tycker vi skålar för Catarina som så beredvilligt ställt upp och modellat för oss så här på självaste midsommarafton! Trevlig helg på er alla!
Citera
2010-06-25, 22:34
Medlem
Maurice Bishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badabing10
Ja jag får nog säga att jag blev besviken. Bred på mitten (ingen midja alls, som sagt var) och plast-tuttar som sitter ojämnt. Näää...

Men det är å andra sidan inte många svenska hovreportrar som haft fittan utfläkt i fyrfärg i närbilder på FB !! Jag tycker vi skålar för Catarina som så beredvilligt ställt upp och modellat för oss så här på självaste midsommarafton! Trevlig helg på er alla!

+1, och om man ska tro på källan så lär vi få email med lite tjejsex - starring C. Hurtig och kompisar vilket kan bli en all time high här på flashback
Citera
2010-06-25, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maurice Bishop
+1, och om man ska tro på källan så lär vi få email med lite tjejsex - starring C. Hurtig och kompisar vilket kan bli en all time high här på flashback

x2! Om en procent av påstådda 120.000 bilder är av sexuell natur blir det en av de mest substansfyllda skvallertrådarna någonsin. Toalettbilderna är som flera sagt inte särskilt smickrande. Men fittan ser nice ut iaf. Mer bilder!!!
Citera
2010-06-25, 22:54
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maurice Bishop
vad är oddset på att den avslöjande skäggvårtan ryker inom kort?
Ingen blombukett i världen - placerad under kudden inatt, kommer att rädda vad hon genom sin ytterst tveksamma kamera-fablesse idag bevisat för oss och hovet.
Citera
2010-06-25, 23:04
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badabing10
Tackar!

då kan man konstatera, att:

a, bilderna är tagna 20 maj 2010 kl. 17.50 , resp. 3 oktober 2007 l. 11.24, samt några av Catarina själv med självutlösare och/eller utsträckt hand.

b. Fittbilderna har inget datum kvar i EXIFen- och är dessutom ett helt annat format. Varför? Kan nån som knullat Hurtig på sistone bekräfta att hon har en stor brun skäggvårta på vänster sida brevid muttan?

Här finns en snabbtitt för er som missat:
http://i47.tinypic.com/f1fe40.jpg
Skäggvårtan sitter på höger (styrbords) sida om muttan.
Senast redigerad av ehuru 2010-06-25 kl. 23:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in