Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-04, 14:28
  #1573
Medlem
GulligMulligs avatar
CH väntar sitt tredje barn i mars enligt hennes Facebook
Citera
2013-09-09, 20:22
  #1574
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulligMullig
CH väntar sitt tredje barn i mars enligt hennes Facebook

vem är den olyckliga pappan?
Citera
2013-09-10, 15:34
  #1575
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gary.gabone
vem är den olyckliga pappan?
Henrik Norberg får man hoppas.
Citera
2013-09-10, 18:10
  #1576
Medlem
Geres avatar
Har människan slutat att trakassera Christer Elmquist ännu?
Citera
2014-06-17, 20:07
  #1577
Medlem
Curt-Steffans avatar
Undrar om Hurtig kommer att anmäla OL för våldtäkt, med tanke på den senaste utvecklingen?
Citera
2014-06-17, 23:31
  #1578
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Curt-Steffan
Undrar om Hurtig kommer att anmäla OL för våldtäkt, med tanke på den senaste utvecklingen?

Vilken senaste utveckling?
Citera
2014-09-04, 18:51
  #1579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Curt-Steffan
Undrar om Hurtig kommer att anmäla OL för våldtäkt, med tanke på den senaste utvecklingen?

Vem är OL och vad menar du med senaste utvecklingen?
Citera
2014-09-04, 20:15
  #1580
Medlem
JBernards avatar
Förmodligen Olof Larsson och våldtäktsanklagelserna riktade mot honom. Han och Hurtig är "gamla bekanta".
Citera
2015-10-08, 12:57
  #1581
Medlem
Idag skall allas våra kära catarina hurtig medverka i svt debatt kl 22:00 i svt1. Debatten skall handla om monarkin skall avskaffas eller inte, tydligen har några partier gått ihop i en motion.

Detta kommer bli första gången jag ser catarina prata och det kommer bli ett sant nöje med tanke på allt smaskigt jag har hört om henne.
Citera
2016-04-29, 14:41
  #1582
Medlem
Bdonks avatar
Catarina Hurtig var med i SVT Opinion igår och pratade med anledning av hur media behandlar kungen. Mitt intryck av Catarina var att hon är en snygg kvinna och speciellt med tanke på att hon ändå är 41 år fyllda.
Citera
2016-05-01, 00:29
  #1583
Medlem
Yta är ju inte allt... men det är just ytan som gjort att flera killar gått på en härlig nitlott i relationerna med denna kvinna. Nu ryktas det stort trubbel i paradiset i senaste förhållandet. Bråk och konflikter. Skulle inte förvåna mig om H.N får besöksförbud och att hon kräver vårdnaden om deras två barn. Verkar vara rutin Stackars barn. Fortsättning följer.
Citera
2016-08-20, 16:15
  #1584
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MediaRat
Yta är ju inte allt... men det är just ytan som gjort att flera killar gått på en härlig nitlott i relationerna med denna kvinna. Nu ryktas det stort trubbel i paradiset i senaste förhållandet. Bråk och konflikter. Skulle inte förvåna mig om H.N får besöksförbud och att hon kräver vårdnaden om deras två barn. Verkar vara rutin Stackars barn. Fortsättning följer.

Av CH:s Instagram senaste tiden drar jag följande (förhastade?) slutsatser:

1) Hon ska/har redan separera(t) och flytta tillbaka till Östermalm.

2) Hon har en ny kärlek i sitt liv, vilken för närvarande befinner sig i Monte Carlo.

Jag känner mig smutsig som bryr mig, men kan inte låta bli att fascineras av henne - vårdnadstvisten med tidigare maken, barn nr 2 med "okänd" far och så två barn med Henrik N*orberg, från vilken hon nu alltså tycks separera. Yngsta är ca sex månader...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback