2010-06-24, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinne16
Klart det kommer leverans!

Har zippat alla bildfiler så alla ni som har skickat era mail adresser kommer få det imorgon sen är spridningen igång, men skyll inte på mig om ni får men för livet

Har massa smaskig information också som kommer hålla denna tråd igång för alltid ;P

Det verkar som om det blev något knas med första "leveransen"...
Citera
2010-06-24, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Det verkar som om det blev något knas med första "leveransen"...

Nja, en privat bild av tveksam kvalité har levererats. Huruvida det blir så bra som man hoppas kanske är önsketänkande men jag tror det kommer mer.
Citera
2010-06-24, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nightfighter
Nja, en privat bild av tveksam kvalité har levererats. Huruvida det blir så bra som man hoppas kanske är önsketänkande men jag tror det kommer mer.

Skumt... alla andra fick den ju.. ni får paketet imorn iaf

Ladda upp bilderna på en bra sajt så blir det bättre kvalité, den bilden som personen i fråga laddade upp blev ju skit liten....

Och ska man skicka högupplösta bilder så kommer det att ta år, därför minska personen bilderna litegrann..
Citera
2010-06-25, 08:37
Medlem
Jagerbys avatar
Citat:
Klart det kommer leverans!

Har zippat alla bildfiler så alla ni som har skickat era mail adresser kommer få det imorgon sen är spridningen igång, men skyll inte på mig om ni får men för livet

Har massa smaskig information också som kommer hålla denna tråd igång för alltid ;P

Så, nu är det "imorgon", ligg inte och sov nu när du har ett jobb att göra =)
Ska bli intressant att se vad det är för kvalitet på bilderna, och då menar ja inte själva upplösningen...
Citera
2010-06-25, 11:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ehuru
Det lär du nog få fortsätta med. Gossen Tinne16 försöker bara skapa lite intresse kring sig själv. Han verkar också vara lite

Lugn nu, jag har precis vaknat.. ge mig din e-mail adress.. så har du bilder om ett litet tag!
Citera
2010-06-25, 12:53
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Lugn nu, jag har precis vaknat.. ge mig din e-mail adress.. så har du bilder om ett litet tag!
somnade du om eller försöker du photoshopa ihop något som verkar vettigt?
Citera
2010-06-25, 13:01
Medlem
Callass avatar
Citat:
Payback time, hon har stulit victors andra facebook konto och skrivit massa hot mail till alla vänner på hans lista, Så till frågan, hur lägger man upp bilder?

Det här är jag lite fundersam över... Hur har hon lyckats med det, är hon en hacker eller har någon slarvat med sina inloggningsuppgifter?
Citera
2010-06-25, 13:05
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Det här är jag lite fundersam över... Hur har hon lyckats med det, är hon en hacker eller har någon slarvat med sina inloggningsuppgifter?
eller så har hon skickat en massa hotmails... Tinne16 skriver lite dåligt ibland... Några bilder tycks inte finnas. Han verkar bara vilja ha våra mailadresser
Senast redigerad av ehuru 2010-06-25 kl. 13:22.
Citera
2010-06-25, 13:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ehuru
eller så har hon skickat en massa hotmails... Tinne16 skriver lite dåligt ibland... Några bilder tycks inte finnas. Han verkar bara vilja ha våra mailadresser

Hon har hackat victors konto med hjälp av en kille som heter Johan Wallin... Och nu kan ni kolla era inboxar.....

Vet knappt vad photoshop är
Citera
2010-06-25, 14:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klios
Hmmm jag får inte fram bilderna, min dator stöder inte den filtypen står det.... Ja, jag vet, jag absolut inget datageni... hjälp mej!

Ber personen som har bilderna att formatera om filen till ett annat format åt dig, hold on!

Senaste nytt: Catarina Hurtig har stulit Victors andra facebook konto och har mordhotat Ulf Elmqvists alla vittnen..

Kvinnan är sjuk sjuk sjuk....
Citera
2010-06-25, 14:37
Medlem
badabing10s avatar
Tackar!

då kan man konstatera, att:

a, bilderna är tagna 20 maj 2010 kl. 17.50 , resp. 3 oktober 2007 l. 11.24, samt några av Catarina själv med självutlösare och/eller utsträckt hand.

b. Fittbilderna har inget datum kvar i EXIFen- och är dessutom ett helt annat format. Varför? Kan nån som knullat Hurtig på sistone bekräfta att hon har en stor brun skäggvårta på vänster sida brevid muttan?

Här finns en snabbtitt för er som missat:
http://i47.tinypic.com/f1fe40.jpg
Citera
2010-06-25, 15:16
Bannlyst
Men snälla allt kommer från en säker källa.... Det kan jag garantera er!

Som sagt har 500GB bilder på en dator som Catarina Hurtig har tagit eller Victor och andra män/killar i hennes liv...

Hon har även nakenbilder på sina vänner, flest tjejer, såg det nu...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in