2009-11-27, 00:28
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HonheterNelly
Kan "Hatten" ha lånat CH pengar? Mycket jävelskap här i världen har roten i pengar.

Det kan jag inte tänka mig. "Hatten" har inga pengar. Han har fått sparken från varje ställe han jobbat på. Det finns en anledning till att han tvingas arbeta för Realtid. Det är ju inte precis en arbetsplats man väljer frivilligt....
Citera
2009-11-27, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albertus.Pictor
Det kan jag inte tänka mig. "Hatten" har inga pengar. Han har fått sparken från varje ställe han jobbat på. Det finns en anledning till att han tvingas arbeta för Realtid. Det är ju inte precis en arbetsplats man väljer frivilligt....

Der ryktas nu att Hurtigs advokat sagt upp sig.....igen....någon som vet eller hört något från Tingsrätten om detta stämmer???
Citera
2009-11-27, 16:25
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellesvans
Der ryktas nu att Hurtigs advokat sagt upp sig.....igen....någon som vet eller hört något från Tingsrätten om detta stämmer???

Om det stämmer så kommer hela processen att dra ut ytterligare på tiden. Ett nytt ombud måste ju få chansen att läsa in sig på materialet. Suck.

Ingen som har har fått bekräftat att Runesson avsagt sig fallet?
Citera
2009-11-27, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albertus.Pictor
Om det stämmer så kommer hela processen att dra ut ytterligare på tiden. Ett nytt ombud måste ju få chansen att läsa in sig på materialet. Suck.

Ingen som har har fått bekräftat att Runesson avsagt sig fallet?

Sonen är iaf retunerad hos fadern. Ulf, Solle och deras två resp barn sitter nu i Östermalms hallen. Hurtig blev väl rädd för efterlysningen
Citera
2009-11-27, 17:19
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellesvans
Sonen är iaf retunerad hos fadern. Ulf, Solle och deras två resp barn sitter nu i Östermalms hallen. Hurtig blev väl rädd för efterlysningen
Är hon verkligen lyst? På TR är dom helt förvirrade över alla inlagor som rasat in. Tydligen ska ett mål upp i Hovrätten. Det är väl det om verkställighet av tingsrättsbeslut där man dömde CH till böter. Det verkar även vara advokatbyte på gång för henne. UE:s ombud Suzanne Johansson har tom den 4:e på sig att inkomma med yttrande till CH:s senaste inlaga. Därefter ska tid för huvudförhandling i tingsrättmålet bestämmas.
Citera
2009-11-27, 17:54
Bannlyst
Referat tack!

Har ingen koll på människan. Kan någon dra ett referat om varför hon alls debatteras i en tråd på Flashback osv. Är hon en Beckrothtyp etc?

Tänkte då hon har blogg och tråd på Flashback. Känner igen mönstret.....
Citera
2009-11-27, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edera
Har ingen koll på människan. Kan någon dra ett referat om varför hon alls debatteras i en tråd på Flashback osv. Är hon en Beckrothtyp etc?

Tänkte då hon har blogg och tråd på Flashback. Känner igen mönstret.....
Kungareporter som ibland synts i TV. Blond.

Gav ett ganska seriöst intryck då jag sett henne i rutan.

......... Men sen bröt h-e och FB lös... Vårdnadstvister och Koksanklagelser.

Ej att förväxla med sportreporter med liknande namn, fast hesare röst.
Citera
2009-11-27, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout

Jaha, då är det med andra ord en till med samma diagnos som Becktoken.

Har ni fel på vattnet där i Stockholm då tjejerna verkar bli narcissister och allt helvete i en enda soppa?......... Bloggar och skit

Bäst att stå som betraktare, skriv ni!
Citera
2009-11-27, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout

Och bedrägerianklagelser, anmält någon snubbe för en analvåltäckt(givetvis bara båg utredningen lades ner). En stekig småstadstjej som gillar det fina folket på Östermalm. Beckrothpersonlighet? Nja vi måste fan vara lite snälla nu mot Hurtig. Hon är inte där nu men risken finns tyvärr.
Citera
2009-11-27, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Hon drack vatten redan som barn hemma i Kalmar.

Kalmar bor familjen nu ...hon är ursprungligen från Habo utanför Jönköping.
Citera
2009-11-27, 21:01
Medlem
Nu när sonen är återlämnad till sin rätta och mest lämpliga vårdnadstagare, har modern börjat skriva inlägg på Realtid igen som bara den.. under olika alias förstås. Varför inte söka hjälp istället.. varför kan inte familjen se att hon har problem?! Vilken soppa hon har ställt till med och de kommer inse hur mycket lögner som ska nystas upp sen! Den ena värre och mindre trovärdig än den andra. Allt från deras krets, dvs inga myndigheter är inblandade alls från början. Det har startats från lögner! Och därför läggs allt ner. Om och om igen!

Men snart dyker det nog upp en ny pinsam såpa och då kanske fokus skiftar som vanligt! Festen på Stures var viktig att synas på! Det klarade hon inte av att stanna hemma ifrån. Väldigt tydligt vad som driver den damen även på dagtid, och det är inte modersrollen!
Citera
2009-11-27, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Edera
Jag vill inte vara ovänlig, men när du postar något, ge en en hint till oss som inte orkar läsa hela historiken en chans att förstå.

Jag är inte det minsta intresserad att missförstå någon av parterna i denna tråd.

Min grej då jag ska gå i debatt är inte att missförstå den jag talar med som vissa ser som sitt huvudargument. Jag vill förstå alla
Käre vän. Välkommen till internet. Här på Flashback är det inte särskilt högt i tak. Alla kommer säga samma sak: Läs tråden. NÅN gång kan man få nån form av sammanfattning. Vad ska man säga. Det är en vårdnadstvist. Två sidor träter. Fadern en i Sthlm känd krögare, modern en "känd" hovreporter/c-kändis i olika sammanhang. Läs kommentarer på Realtid för mer info.

Jag kan inte låta bli att tycka synd om CH som får sitt liv uthängt här på FB. Undrar ibland lite stillsamt om lagen om PUL inte gäller (C-) kändisar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in