2009-09-19, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Hon tjatar väldigt mycket om att hon är från Östermalm, ändå talar hon nån bonnig dialekt. Var är hon uppvuxen? Västergötland? Jönköping?

http://www.finest.se/userBlog/?uid=10457&beid=1094888

Citat:
..konstaterade jag att det lika väl kunde ha varit nån gammal bekant från våra uppväxttrakter Habo & Huskvarna & Vetlanda eller varför inte Bankeryd vilket Suvad höll med om.
Citera
2009-09-19, 13:48
Medlem
Thunderaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Det mest komiska med Hurtig är ju att hon kallar sig själv för Hovreporter och tror sig veta allt om de kungliga. Jag har hört att det finns folk i Ockelbo som vet mer om Daniel Westling än vad hon någonsin kommer att få veta. Pinsamt att då kalla sig hovreporter och hävda att hon vet allt om de kungliga när hon inte gör det. Och de gånger hon har konfronterats med det har hon skyllt på att "Jag kan väl inte hjälpa om folk inte vill berätta saker för mig". Hade hon haft de rätta ingångarna och insynen hade inte folk behövt berätta saker för henne. Undrar om hon har fått sitt journalistleg via cornflakespaketet.

En RIKTIG reporter VILL folk berätta saker för.
Citera
2009-09-20, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjock_och_Röker
I journalistiska kretsar anses hennes status vara under de som skriver dödsannonser i en obskyr lokaltidning. Att jobba som så kallad "hovreporter" står ungefär under kackerlackan som djur i värdighet.
Hur blir man hovreporter?
Blir man dubbad av Konungen???
Citera
2009-09-20, 08:39
Medlem
Snackar vi plasttuttar på Catarina månne?
Citera
2009-09-20, 09:20
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glennessa
Hur blir man hovreporter?
Blir man dubbad av Konungen???

Man blir påsatt av Hans Majonäs Honungen
Citera
2009-09-20, 10:08
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qråcky
Snackar vi plasttuttar på Catarina månne?

Svar ja.
Citera
2009-09-20, 17:14
Medlem
Catharina Hurtig fick sparken och nyttjar kokain

jag vet bara att Hurtig fick sparken från svensk damtidningen efter det att han hade fifflat med passerkort och blåst sin arbetsgivare på över 200 000. Dessutom snortar hon kola mer än nån annan bimbo på östermalm.
Citera
2009-09-23, 22:19
Medlem
har hon ingen blogg längre??????
Citera
2009-09-23, 22:21
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemvetlisa
jag vet bara att Hurtig fick sparken från svensk damtidningen efter det att han hade fifflat med passerkort och blåst sin arbetsgivare på över 200 000. Dessutom snortar hon kola mer än nån annan bimbo på östermalm.

Åhå, smaskigt. Sådant tycker vi om. Men hur kan hon i så fall klamra sig fast i kunga-wannabe-journalistik-träsket fortfarande efter en sådan story?
Citera
2009-09-24, 22:27
Medlem
Magistrates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bain
Påstås om att hon vänslats en del med bröderna Danielsson (ex. Carnegie) under sommaren. Någon som vet hur nära?

'tämligen nära' hon har heller inga problem att delvis visa det på sin facebook sida...
Citera
2009-09-28, 07:43
Medlem
jagvetdetduintes avatar
Har den här bilden kommit upp? http://imgs.sthlmsfinest.com/imageGa..._737_484_1.jpg
Citera
2009-09-28, 07:57
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetdetduinte
Har den här bilden kommit upp? http://imgs.sthlmsfinest.com/imageGa..._737_484_1.jpg

Ja. Föreställer henne och golddiggern(?) som just fött Uffe von Roths unge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in