Citat:
Ursprungligen postat av pellesvans
Jodå det är sant, det är fröken Hurtig som är klädtjyven som varit i farten.
Det roliga är att hon är tydligen polisanmälld för fler saker. Och en stämning från exet ang vårdnadstvist o annat. Hon ingår även i en polisutredning för knark också. Om det gäller försäljning eller inköp vet jag dock inte.....men enligt rykten så tar hon en hel del av det vita pulvret.
Tydligen sitter också Hurtigs mamma och skriver ner Hurtigs exvänner och ex på nätet.
Har hört fler rykten om denna sk "kändisdjungeltjej" får komma tillbaka när jag vet om det stämmer eller inte.
Vilket jävla skitsnack profilen pellesvans är 100% Ulf Elmqvist, Catarina Hurtig s sorgliga exman som sitter här och skriver ner henne för att komma undan från allt det han gjort henne. Fyra inlägg och alla om stackars Catarina och tusen påstenden och lögner han inte har nån täckning för. Hon äör en helt underbar tjej, mamma och vän. Jag känner till caset väl, karln är inte klok, slår sina tjejer och deras barn. Varning på den jävla dåren. Borde spärars in men det är bara en tidsfråga, i rätten är han rökt, finns bra bevisning på många håll för hans bravader.
Hon skulle väl btw liksom knappast få fortsätta jobba för förlaget om hon blåst dem på pengar.