2010-04-30, 10:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UltimateHybrid
And the million dollar question. Varför i helvete gör han det?
Vi kan snabbt konstatera att hon var otrogen nåt förbannat. Lider av lätt psykopatiska drag. Och har ingen som helst lojalitet mot honom.

Det är för mig obegripligt!

Det är obegripligt för alla, hon är mycket bra på att manipulera och att ha kontroll över folk, följer man inte samma spår som denna sjuka människa så får man räkna med mycket skit
Citera
2010-04-30, 17:10
Medlem
Tagelapas avatar
Åh så sorgligt att den så kallade hovreportern inte lyckades bli bjuden på Vickans bröllop.

Hovet bjöd hellre in Helena Benouda (mamman till den terroristmisstänkta "svenskan" som reste tillsammans med sin man och Mehdi Gesali till Kurreduttland för att studera islam. Dock med blöjpaketet laddat med strypsnaror och andra godsaker.

Men kanske ska vår Hurtiga lilla solstråle rapportera direkt från vigseln och festen så hon har inte tid att sitta med vid bordet.
Näääää troligare blir det väl att hon får rapportera direkt från Linda Rosings sunkbröllop med dagispoppare PTH. Det är mer på hennes nivå numera.....
Citera
2010-04-30, 17:58
Medlem
Jagerbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinne16
I know everything!
Fråga på så svarar jag!
jag vet allt om denna hemska människa, du skulle bara veta vem tinne16 är, hahah

Har hon gjort lökarna?
Hur är hon i sängen, dvs vad gillar/ogillar hon? Mkt detaljer tack!
Citera
2010-04-30, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jagerby
Har hon gjort lökarna?
Hur är hon i sängen, dvs vad gillar/ogillar hon? Mkt detaljer tack!

Undrar först varför jag svarar på detta. Men är lite trött på bruden, hon lyssnar inte. Som jag skrev innan, känner henne väl och talar ofta med henne, senast för bara ett par veckor sedan.. Vet alla hennes sommarplaner redan.. och hur hon tänkt sig finansiera dem..

Svaren:

Ja, hon har gjort lökarna. Som många andra, inget att bry sig om egentligen ju??

Men skillnaden mot andra tjejer i hennes ålder är att hon måste flasha dem något extremt. Sjukt dålig självkänsla grundar det sig sannolikt i...

Hon berättar vad hon gillat i sängen för oss tjejer. Hon säger alltid först att hon inte gillar när killen "tar" av henne kläderna. Hon tänder på att någon verkligen sliter av dem. Och nu pratar vi sliter sönder dem alltså Sen ju mer dominant killen är desto bättre. Hon gillar riktig dirty talking och ber om det under akten. Kalla mig det och det!!!! säger hon. På senare tid vill hon ha beröm för sina nya tuttar medan hon blir satt..

JA, det ÄR sant. JA, det är lite sjukt, men det är så det är. Vi har andra väninnor med precis samma sökande efter spänning, men de är inte mammor och de är runt 22 år...

Detta är anledningen att hon ofta är otrogen. Hon hittar någon som "accepterar" henne och tar henne i ett förhållande. Ju hårdare du tar henne och ju mer dominant du är, desto längre stannar hon, om ni nu är ute efter tips.

Den som är för ung och icke dominant, Victor exempelvis, är en liten tönt enligt henne och det dominanta sexet infinner sig inte. Så därför söker hon annat. Söker det spännande..

Men en man som passar henne, som är dominant, vill inte ha henne.

Därför kommer hennes problem att kvarstå i lång tid framöver....
Citera
2010-04-30, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gillian
Undrar först varför jag svarar på detta. Men är lite trött på bruden, hon lyssnar inte. Som jag skrev innan, känner henne väl och talar ofta med henne, senast för bara ett par veckor sedan.. Vet alla hennes sommarplaner redan.. och hur hon tänkt sig finansiera dem..

Svaren:

Ja, hon har gjort lökarna. Som många andra, inget att bry sig om egentligen ju??

Men skillnaden mot andra tjejer i hennes ålder är att hon måste flasha dem något extremt. Sjukt dålig självkänsla grundar det sig sannolikt i...

Hon berättar vad hon gillat i sängen för oss tjejer. Hon säger alltid först att hon inte gillar när killen "tar" av henne kläderna. Hon tänder på att någon verkligen sliter av dem. Och nu pratar vi sliter sönder dem alltså Sen ju mer dominant killen är desto bättre. Hon gillar riktig dirty talking och ber om det under akten. Kalla mig det och det!!!! säger hon. På senare tid vill hon ha beröm för sina nya tuttar medan hon blir satt..

JA, det ÄR sant. JA, det är lite sjukt, men det är så det är. Vi har andra väninnor med precis samma sökande efter spänning, men de är inte mammor och de är runt 22 år...

Detta är anledningen att hon ofta är otrogen. Hon hittar någon som "accepterar" henne och tar henne i ett förhållande. Ju hårdare du tar henne och ju mer dominant du är, desto längre stannar hon, om ni nu är ute efter tips.

Den som är för ung och icke dominant, Victor exempelvis, är en liten tönt enligt henne och det dominanta sexet infinner sig inte. Så därför söker hon annat. Söker det spännande..

Ojojojojoj SPOT ON!
Hon har gjort tuttarna, det är därför hon går i ett genomskinligt linne och utan BH varje gång
Hon gillar allt som har med SEX att göra, MEN... det är ingen kul tjej att ligga med, tro det eller ej...
hon kanske ser porrig ut hon är sämst i sängen hon ligger bara där och stönar
Citera
2010-04-30, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ojojojojoj SPOT ON!
Hon har gjort tuttarna, det är därför hon går i ett genomskinligt linne och utan BH varje gång
Hon gillar allt som har med SEX att göra, MEN... det är ingen kul tjej att ligga med, tro det eller ej...
hon kanske ser porrig ut hon är sämst i sängen hon ligger bara där och stönar

Hon ligger där, precis. Om du nu haft henne där och hon bara låg där så var du ingen upplevelse för henne. Menar inget illa mot dig, du kanske är som vanliga killar, alltså van vid hyfsat normala tjejer.

Men om du hade slitit av henne kläderna, dragit henne i håret och gett henne en rejäl omgång, alltså riktigt rejäl, då hade du fått komma tillbaka.

Det är många gånger hon sagt till oss:

"Om man bara kunde fått ett riktigt rejält knull" och sen suktat så efter det...

Hon vill inte "ligga där", hon vill bli dominerad och du ska styra. Du ska bestämma. ALLT.

Ok, jag tar ett exempel:

Hon har väldigt många ggr pratat om att hon på vägen mellan Kalmar och Sthlm vill gå på ett besök på Kumla och bli tagen. NEJ, jag skämtar inte! Hon har upprepat detta många gånger. Och på hennes kroppsspråk m.m. så syns det VERKLIGEN att hon menar allvar.

Anledningen att hon skaffade en yngre kille ett tag var bara (och detta är fakta) för att hon på detta sätt trodde att hon kunde hämnas på sitt ex, likt en kille som skaffar en yngre tjej.

Men det funkade inte riktigt... som sagt: Hon lyssnar inte!!!!
Citera
2010-04-30, 23:10
Bannlyst
Citat:
Hon ligger där, precis. Om du nu haft henne där och hon bara låg där så var du ingen upplevelse för henne. Menar inget illa mot dig, du kanske är som vanliga killar, alltså van vid hyfsat normala tjejer.

Men om du hade slitit av henne kläderna, dragit henne i håret och gett henne en rejäl omgång, alltså riktigt rejäl, då hade du fått komma tillbaka.

Det är många gånger hon sagt till oss:

"Om man bara kunde fått ett riktigt rejält knull" och sen suktat så efter det...

Hon vill inte "ligga där", hon vill bli dominerad och du ska styra. Du ska bestämma. ALLT.

Ok, jag tar ett exempel:

Hon har väldigt många ggr pratat om att hon på vägen mellan Kalmar och Sthlm vill gå på ett besök på Kumla och bli tagen. NEJ, jag skämtar inte! Hon har upprepat detta många gånger. Och på hennes kroppsspråk m.m. så syns det VERKLIGEN att hon menar allvar.

Anledningen att hon skaffade en yngre kille ett tag var bara (och detta är fakta) för att hon på detta sätt trodde att hon kunde hämnas på sitt ex, likt en kille som skaffar en yngre tjej.

Men det funkade inte riktigt... som sagt: Hon lyssnar inte!!!!

Men gud vilken hemsk individ den där hurtigrutten verkar vara, hur kan du ens umgås med en sån hemsk människa? får du gå före i kön in till det svettiga ställena collage och rose ?
Citera
2010-05-01, 00:25
Bannlyst
Citat:
Men gud vilken hemsk individ den där hurtigrutten verkar vara, hur kan du ens umgås med en sån hemsk människa? får du gå före i kön in till det svettiga ställena collage och rose ?

Haha, jag har inte det intresset, läs hellre mina inlägg i fysikforumet....

Jag kan tyvärr inte rå för att jag känner henne väl samt analyserat och hört allt hon säger.

Och nej, vi har aldrig varit på dessa sunkställen tillsammans.

Däremot sommaren 2009 var vi på Palais i Cannes, det du!!!

Jag undvek henne, kom egentligen med min vän från ön utanför kalmar, CH fick sin väska stulen i utcheckningen på flygplatsen, sen tiggde hon pengar av mig.

Jag har i och med mina inlägg hängt ut mig, jag bryr mig inte. Kanske detta får dig att lyssna CH! Och du vet att jag vill dig väl!!!

Och alla ni grabbar, att bli tagen på det sätt som CH uttrycker, det vill de flesta av tjejer.

Lycka till!
Citera
2010-05-01, 01:30
Bannlyst
Citat:
Haha, jag har inte det intresset, läs hellre mina inlägg i fysikforumet....

Jag kan tyvärr inte rå för att jag känner henne väl samt analyserat och hört allt hon säger.

Och nej, vi har aldrig varit på dessa sunkställen tillsammans.

Däremot sommaren 2009 var vi på Palais i Cannes, det du!!!

Jag undvek henne, kom egentligen med min vän från ön utanför kalmar, CH fick sin väska stulen i utcheckningen på flygplatsen, sen tiggde hon pengar av mig.

Jag har i och med mina inlägg hängt ut mig, jag bryr mig inte. Kanske detta får dig att lyssna CH! Och du vet att jag vill dig väl!!!

Och alla ni grabbar, att bli tagen på det sätt som CH uttrycker, det vill de flesta av tjejer.

Lycka till!

Gilian nu undrar alla på festen om du också vill bli tagen på kumlaanstalten?

Hennes få riktiga "vänner" hon har kvar i sitt patetiska och sorgliga liv har försökt styra in henne på rätt spår men ingen har lyckats, och ingen kommer att lyckas, ett hopplöst fall
Att träffa sitt eget barn 1 gång i månaden i 3 timmar på ett kontor säger väl det mesta om hennes karaktär
Citera
2010-05-01, 08:11
Medlem
Jagerbys avatar
Citat:

Svaren:

Tack för svar. Du verkar ju sitta inne me väldigt mkt smaskigt skvaller.
Tar hon den i 2an?
Hur beroende av "olagliga substanser i pulverform" är hon egentligen?
Citera
2010-05-01, 08:13
Medlem
Jagerbys avatar
Höll nästan på att glömma: finns det någon som helst dokumentation över hennes sängäventyr? Ja menar, har hon så stort bekräftelsebehov som folk påstår osv så borde hon ju ha filmat/fotat det hela nån gång.
Citera
2010-05-01, 11:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jagerby
Höll nästan på att glömma: finns det någon som helst dokumentation över hennes sängäventyr? Ja menar, har hon så stort bekräftelsebehov som folk påstår osv så borde hon ju ha filmat/fotat det hela nån gång.

Foton finns och en film finns!
hon har massvis med porrfilmer hemma också, och JA hon älskar att få den i 2:an..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in