Citat:
Ursprungligen postat av Jagerby
Har hon gjort lökarna?
Hur är hon i sängen, dvs vad gillar/ogillar hon? Mkt detaljer tack!
Undrar först varför jag svarar på detta. Men är lite trött på bruden, hon lyssnar inte. Som jag skrev innan, känner henne väl och talar ofta med henne, senast för bara ett par veckor sedan.. Vet alla hennes sommarplaner redan.. och hur hon tänkt sig finansiera dem..
Svaren:
Ja, hon har gjort lökarna. Som många andra, inget att bry sig om egentligen ju??
Men skillnaden mot andra tjejer i hennes ålder är att hon måste flasha dem något extremt. Sjukt dålig självkänsla grundar det sig sannolikt i...
Hon berättar vad hon gillat i sängen för oss tjejer. Hon säger alltid först att hon inte gillar när killen "tar" av henne kläderna. Hon tänder på att någon verkligen sliter av dem. Och nu pratar vi sliter sönder dem alltså

Sen ju mer dominant killen är desto bättre. Hon gillar riktig dirty talking och ber om det under akten. Kalla mig det och det!!!! säger hon. På senare tid vill hon ha beröm för sina nya tuttar medan hon blir satt..
JA, det ÄR sant. JA, det är lite sjukt, men det är så det är. Vi har andra väninnor med precis samma sökande efter spänning, men de är inte mammor och de är runt 22 år...
Detta är anledningen att hon ofta är otrogen. Hon hittar någon som "accepterar" henne och tar henne i ett förhållande. Ju hårdare du tar henne och ju mer dominant du är, desto längre stannar hon, om ni nu är ute efter tips.
Den som är för ung och icke dominant, Victor exempelvis, är en liten tönt enligt henne och det dominanta sexet infinner sig inte. Så därför söker hon annat. Söker det spännande..
Men en man som passar henne, som är dominant, vill inte ha henne.
Därför kommer hennes problem att kvarstå i lång tid framöver....