2016-08-21, 21:34
Medlem
Daniel.Lugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Det kan jag inte. Men det allra mesta står här i tråden. Föreslår att du läser allt.

Jag har läst allt men vad menar du med bl a sånt som inte ens står på flashie?
Citera
2016-08-21, 22:42
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Det kan jag inte. Men det allra mesta står här i tråden. Föreslår att du läser allt.

Varför förlorade CH den bittra vårdnadstvisten ? Varför fick ex-maken ensam vårdnad om sonen ? Ansågs CH vara en oansvarig inkapabel mor ?

Handlade det om sena nätter, kokain, krogragg, lögner ? Är Catarina Hurtig en slinka ?

Lider Catarina Hurtig av grav narcissism ? Har hon ADHD eller borderline ? Är hon rent ut av en farlig psykopat som man ska akta sig för ?
Citera
2016-08-22, 00:37
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Varför förlorade CH den bittra vårdnadstvisten ? Varför fick ex-maken ensam vårdnad om sonen ? Ansågs CH vara en oansvarig inkapabel mor ?

Handlade det om sena nätter, kokain, krogragg, lögner ? Är Catarina Hurtig en slinka ?

Lider Catarina Hurtig av grav narcissism ? Har hon ADHD eller borderline ? Är hon rent ut av en farlig psykopat som man ska akta sig för ?
Du bör väl läsa tingsrättens utlåtande där. Antagligen ansåg de att exmannen var mer faderlig än CH var moderlig? Jag vet ju hur turerna gick på ett ungefär men rekommenderar verkligen att du söker efter tråden om hennes ex, Elmquist.

Jag vill knappast bli fälld för ärekränkning så jag svarar inte mer än så.

Citat:
Ursprungligen postat av Daniel.Lugo
Jag har läst allt men vad menar du med bl a sånt som inte ens står på flashie?
Flashback.. Duh.
Citera
2016-08-22, 13:18
Medlem
Daniel.Lugos avatar
Citat:
Du bör väl läsa tingsrättens utlåtande där. Antagligen ansåg de att exmannen var mer faderlig än CH var moderlig? Jag vet ju hur turerna gick på ett ungefär men rekommenderar verkligen att du söker efter tråden om hennes ex, Elmquist.

Jag vill knappast bli fälld för ärekränkning så jag svarar inte mer än så.

Flashback.. Duh.

Haha, du måste ju vara efterbliven. Fälld för ärekränkning för något du skriver på Flashback. Hahahaha

Och det är så klart att jag fattar att du menar Flashback (eller Flashie som du så innovativt och coolt (not) kallar det) men vad är du har hört och fått bekräftat som är så dåligt och som inte är skrivet på forumet??
Citera
2016-12-05, 11:44
Medlem
ABCD1s avatar
Råkade av misstag komma in på Catarina Hurtigs Instagram.
OMG!!!
Det var nästan uteslutande gratisätande, sponsrade produkter och det mest pinsamma
är hennes dotters dop som tydligen enbart var sponsrat med gratisprodukter.
En av barnen fyllde år och då togs det minsann bild på hela hennes säng som
var överfylld med presenter... Presenter som mamma har fått i sina goodiebags som hon
envisas att springa runt på.
Sen tackande hit och dit till olika företag och eventmakare för att hon ska göra gratis reklam
åt dom. Då kanske hon lyckas få ihop till julklapparna även i år åt barnen.

Sen den där blå klänningen från Marusckamargo som verkar vara den enda klänning hon tydligen har.
Men så klart, den är ju gratis om hon gör reklam för butiken.

Sådärja, nu känns det lite bättre...
Citera
2016-12-05, 15:36
Medlem
JBernards avatar
Har det rätat upp sig för henne? Hon var ju ganska långt nere i diket ett tag.
Citera
2016-12-19, 21:53
Medlem
Showme1s avatar
Är hon singel?
Citera
2016-12-20, 08:58
Medlem
Daniel.Lugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Showme1
Är hon singel?

Nej
Citera
2016-12-20, 09:04
Medlem
Gabriel Knights avatar
Har hon något jobb eller finansieras hon av reklamgig?
Citera
2017-07-19, 01:26
Medlem
babygrls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinne16
Nej hon är tillsammans med en 19 åring nu, som hon styrde på sin "kompis" skiva
Sen säljer hon väl säkert sex till Hedman, hon säljer sex till flera andra iaf, bland annat Fredrik Sachs och Ola Rapace

Vem är denna Fredrik?
Citera
2017-08-20, 23:29
Medlem
Buttra Molnets avatar
Senaste är att Hurtiga Hurtan nu ska arbeta som lärare.

OMG!

Vet verkligen de föräldrarna om vilken person de får som "förebild" för sina barn?
Citera
2018-03-16, 05:51
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel.Lugo
Nej
I tvist nu om vårdnaden av de två senaste barnen. Finns vä ännu ett mellanbarn efter det första med UM. Den avkomman har det inte tvistats om (pappa där var väl riktigt ung).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in