2010-11-10, 08:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nightfighter
Enormt tveksamt inställd till om fittbilderna verkligen föreställer Hurtigs könsorgan!
De övriga två bildserierna i "Hurtig-gate" var minst sagt taffliga och ganska harmlösa (och inte direkt upphetsande för den delen heller). Fittbilderna kan ju vara vilken random som helst. Det fanns ju 50(0?) GB sexrelaterade bilder eller vad fan det yrades om. Var de bilder som kommit ut det smaskigaste som fanns? Nä, fram med bilderna nu!

Och ja, jag har suttit med toapappersrullen väntandes bra länge nu...

Instämmer, har också väntat på de utlovade sakerna. 50 GB och så kom det några randombilder som hämtats hem från nätet (?)
Jag var en av dom som fick bilderna skickade till mig per mail och avsändaren hade varit lustig nog att kalla sig för Catharina Hurtig. Metadatan där kändes ytterst tveksam
Citera
2010-11-10, 08:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
F-n, vad hon ser snedknullad ut i ansiktet på den övre bilden..

Ser hon ut sådär jämt eller är hon påverkad av någon konstig stimulantia !?

.

Hon har fött barn/är gravid då kanske man inte ser ut som på topp
Jag tycker hon ser bra ut för att vara gravid/fött barn. Finns vissa kvinnor som verkligen går ner sig när de är gravida/föder barn.
Citera
2010-11-10, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anton1976
Hon har fött barn/är gravid då kanske man inte ser ut som på topp
Jag tycker hon ser bra ut för att vara gravid/fött barn. Finns vissa kvinnor som verkligen går ner sig när de är gravida/föder barn.
Bilden är väl knappast tagen på BB utan uppenbarligen tidigare.
Citera
2010-11-10, 11:58
Medlem
Citat:
Hur ska hon ha det? Först Victor, sen inseminering, sen Ola Rapace, och nu står vi och spekulerar igen... Om barnet är fött nu i början på November så bör väl barnet vara gjort i Dec/Jan, eller räknar jag fel? Då borde alltså barnet vara Victors....? Jag som kvinna fattar inte vad fan hon sysslar med, hur kan man undanhålla ett barns far? Hissen verkar inte riktigt gå ända upp hos CH, eller spelar hon korkad? Speak out CH, vem är pappan? han har med all rätt att få veta detta...

http://www.newzglobe.com/sv/artikel/...#comment-15894
Citera
2010-11-10, 17:26
Medlem
BettyBoop80s avatar
Stackars lilla flicka. Hoppas att det finns någon vettig i bakgrunden som kan se till att flickan får en säker barndom med tanke på att mamman redan använder dottern som någon form av sätt att få uppmärksamhet. Sjukt att säga att hon fått missfall när hon tydligen inte fått det...känns som att det blir en ny vårdnadstvist som lär blir smutsig och utdragen!!

Grattis och skål på dig pappan vem fan du nu än är!
Citera
2010-11-10, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Stackars lilla flicka. Hoppas att det finns någon vettig i bakgrunden som kan se till att flickan får en säker barndom med tanke på att mamman redan använder dottern som någon form av sätt att få uppmärksamhet. Sjukt att säga att hon fått missfall när hon tydligen inte fått det...känns som att det blir en ny vårdnadstvist som lär blir smutsig och utdragen!!

Grattis och skål på dig pappan vem fan du nu än är!

"använder dottern som någon form av sätt att få uppmärksamhet" mmm väldigt vidrigt av henne!!!!
Antar att victor har hört en del om det här vid det här laget.. och hade jag varit han så hade jag nog ställt in mig på att det skulle vara mitt barn....
Hon fick tydligen den där dottern precis ibörjan av nov. alltså gjordes det i slutet av januari eller ibörjan av februari och då var dom fortfarande ett stabilt par som bodde under samma tak...

Man behöver inte vara Einstein för att lista ut att ungen tillhör Victor... om någon sätter emot så är ni minst lika korkade som CH
Citera
2010-11-10, 23:09
Medlem
Ronilles avatar
Men jag förstår inte varför? Jag menar:

1. Ljuga för sin sambo om ett missfall.

2. Hinta om att det är Ola Rapace som bidragit med sperman.

3. Ryktet om insemination i Danmark

Hur svårt är det säga vem fadern är och som tidigare nämnts, man behöver ju inte vara Einstein för att räkna ut när ungen blev till. Lustigt att odla en myt om en bebis när man själv är så obetydlig.
Citera
2010-11-10, 23:21
Medlem
Magistrates avatar
Later iofs rimligt givet det du skriver, men da har du forbisett faktumet att CH ar ett "litet luder", sa man vet aldrig riktigt...

Citat:
Ursprungligen postat av TransaHURTIG
"använder dottern som någon form av sätt att få uppmärksamhet" mmm väldigt vidrigt av henne!!!!
Antar att victor har hört en del om det här vid det här laget.. och hade jag varit han så hade jag nog ställt in mig på att det skulle vara mitt barn....
Hon fick tydligen den där dottern precis ibörjan av nov. alltså gjordes det i slutet av januari eller ibörjan av februari och då var dom fortfarande ett stabilt par som bodde under samma tak...

Man behöver inte vara Einstein för att lista ut att ungen tillhör Victor... om någon sätter emot så är ni minst lika korkade som CH
Citera
2010-11-11, 00:32
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TransaHURTIG

Citat:
Ursprungligen postat av Magistrate
Later iofs rimligt givet det du skriver, men da har du forbisett faktumet att CH ar ett "litet luder", sa man vet aldrig riktigt...

Det är min tanke med. Kan någon vara säker på vem pappan är? Vet hon ens själv? Missfallet som hon sa sig ha haft, var det innan eller efter det tog slut med Victor?
Citera
2010-11-11, 08:02
Medlem
Citat:
Det är min tanke med. Kan någon vara säker på vem pappan är? Vet hon ens själv? Missfallet som hon sa sig ha haft, var det innan eller efter det tog slut med Victor?

Om jag inte minns fel, så fick hon tydligen "missfallet" när dom gjorde slut.
Men det förvånar mig att ni ens tvekar... Tycker att det är ett ganska solklart fall det här.

Kommer att komma fram för eller senare.. Även om CH ligger och trycker i sin lägenhet...
Citera
2010-11-11, 10:15
Medlem
Citat:
Har för mig att jag läste på hennes blogg redan december 2009 att det var nåt mellan henne och Rapace.. fast det kan ju ha varit i hennes drömvärld iofsg.
Citera
2010-11-11, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somersville
Har för mig att jag läste på hennes blogg redan december 2009 att det var nåt mellan henne och Rapace.. fast det kan ju ha varit i hennes drömvärld iofsg.

CH hade ingen blogg i december 2009, du syftar på nåt hon skrev för kanske 6 år sen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in