2016-04-02, 21:18
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av millan8950
Som rubriken lyder undrar jag om ni tycker det är okej att sova naken när man får besök av någon som ska sova över? Motivera gärna era svar

Håller med ovanstående. Det bero vem som ska sova över, och var den personen sover. Hur den personen tar det framförallt. Är det grönt från den personen, så varför inte??

Jag brukade själv nämna att jag gillar sova naken när jag är hemma, om det var okey!
De flesta sagt det har varit okey, några nämnt själva de bruka sova naken.
Det har varit personer som kommer ligga sidan om mig.
Det är vanligare än du tro med sova naken. Men se till att det är nytvättade lakan i sängen.
Citera
2020-05-19, 21:05
Medlem
Sova naken?! Whaaaaat daaa fuck?!

Fick höra en sjuk sak av en gemensam polare till en av mina närmare vänner idag, han sover tydligen spritt språngandes naken?! För folk det? Själv sover jag i pyjamas för ja tycker de är tveklöst mest hygieniskt och en relativt självklar sak att ha på sig när man sover.
Jag kan ha viss förståelse att man sover enbart i kalsonger under sommarmånaderna när det är varmt, men vafan naken?? Känns ju som man måste lida av en psykadelisk sjukdom eller nåt då va?!
Citera
2020-05-19, 21:07
Medlem
GurkPorrs avatar
Väldigt många sover nakna, ja. I synnerhet i förhållande och om man inte har småbarn som kan råka inkräkta.
Citera
2020-05-19, 21:08
Medlem
Alltid naken, jag har ju varmt skönt täcke ovanpå.
Citera
2020-05-19, 21:13
Medlem
BewilderedHulders avatar

Varför ska man ha kläder i sängen för? Inte så jättemånga har iskalla och dragiga engelska sovrum i Sverige längre.
Citera
2020-05-19, 21:14
Medlem
På sommaren kan det vara nice..
Citera
2020-05-19, 21:14
Medlem
Zaedrewss avatar
Tycker det låt mera sjukt med pyjamas. Kommer du från 50-talet? Eller är en liten bebis. Man kan fatta de som sover naket. Även om man själv inte gör det. Jag menar det kan bli kris mitt i natten och du måste springa upp. Hur kul är det att möta räddningstjänsten spritt språngande naken? Fan det vore ju extremt skämmigt.
Citera
2020-05-19, 21:16
Medlem
AbsolutGregers avatar
Sover naken ibland. Det kan kännas befriande. Men kör oftast med fillingar. Störs av att ollonet (när man har tjotablängfräs) gnider mot lakanet. Ganska obekvämt.

Uppstår också en väldigt konstig känsla där anuset känns för fritt. Det är en slags ovana när man ska bränna av en mög. Den är vad vid att ha nått sorts tyg emellan. Blir ambivalent och tveksamt, nått som inte står rätt till. #ängsligt
Citera
2020-05-19, 21:16
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Jag trodde bara det var barn som sov i pyjamas, jag sover alltid naken och lider inte av någon psykisk störning.
Citera
2020-05-19, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Tycker det låt mera sjukt med pyjamas. Kommer du från 50-talet? Eller är en liten bebis. Man kan fatta de som sover naket. Även om man själv inte gör det. Jag menar det kan bli kris mitt i natten och du måste springa upp. Hur kul är det att möta räddningstjänsten spritt språngande naken? Fan det vore ju extremt skämmigt.
Pyjamas på tjejer kan vara sött.
Citera
2020-05-19, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gidion77
Fick höra en sjuk sak av en gemensam polare till en av mina närmare vänner idag, han sover tydligen spritt språngandes naken?! För folk det? Själv sover jag i pyjamas för ja tycker de är tveklöst mest hygieniskt och en relativt självklar sak att ha på sig när man sover.
Jag kan ha viss förståelse att man sover enbart i kalsonger under sommarmånaderna när det är varmt, men vafan naken?? Känns ju som man måste lida av en psykadelisk sjukdom eller nåt då va?!

Mitt ex gjorde det. Sade att han måste ha på kallingar
Citera
2020-05-19, 21:23
Medlem
MrLevaLivets avatar
Genom årens lopp försvann T-shirten, och sedan kallingarna. Sova naken är oslagbart. Frisk luft och kallt i rummet skall det även vara, blir en väldig skillnad på sömnen. Jag har iochförsig en hel del sömnproblem, så kan vara så att jag hänger upp mig för mycket på dessa detaljer.
Senast redigerad av MrLevaLivet 2020-05-19 kl. 21:23. Anledning: Stavfel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in