2020-05-19, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prestost
Alltid naken, jag har ju varmt skönt täcke ovanpå.

Men du har väl för fan isf kalsonger iaf?
Citera
2020-05-19, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GurkPorr
Väldigt många sover nakna, ja. I synnerhet i förhållande och om man inte har småbarn som kan råka inkräkta.

Väldigt många?? Är du galen?? Måste vara en jävligt liten rubbad skara som sover helt jävla näck.
Citera
2020-05-19, 21:27
Medlem
Kanske kör som Kalle Anka? Tröja uppe, inget nere?
Citera
2020-05-19, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder

Varför ska man ha kläder i sängen för? Inte så jättemånga har iskalla och dragiga engelska sovrum i Sverige längre.

Varför man ska ha kläder på sig? Drev du? Det är allmänt känt att de är mer hälsosamt att sova i pyjamas, åt minstone en t-tröja, hjälper kroppen att reglera värmen invärtes.
Det finns studier på det.
Citera
Medlem
BewilderedHulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gidion77
Väldigt många?? Är du galen?? Måste vara en jävligt liten rubbad skara som sover helt jävla näck.

Ärsch. Det är nog bara du som har en komplex puritansk inställning till nakenhet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gidion77
Men du har väl för fan isf kalsonger iaf?

Nej.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Tycker det låt mera sjukt med pyjamas. Kommer du från 50-talet? Eller är en liten bebis. Man kan fatta de som sover naket. Även om man själv inte gör det. Jag menar det kan bli kris mitt i natten och du måste springa upp. Hur kul är det att möta räddningstjänsten spritt språngande naken? Fan det vore ju extremt skämmigt.
Been there done that. Värre för dem än mig!
Citera
2020-05-19, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Tycker det låt mera sjukt med pyjamas. Kommer du från 50-talet? Eller är en liten bebis. Man kan fatta de som sover naket. Även om man själv inte gör det. Jag menar det kan bli kris mitt i natten och du måste springa upp. Hur kul är det att möta räddningstjänsten spritt språngande naken? Fan det vore ju extremt skämmigt.

50 talet? Haha herregud, lämna 50 skyltarna å se dig om i världen! Skulle helt ärligt tro att de är större andel som sover med pyjamas än utan av oss vuxna män.

Och nej, jag är ingen bebis jag är 30 år och mår förbannat väl i mig själv. Däremot gör sådana här kommentarer /påhopp mig riktigt illa till mods. Det finns studier på att kroppen mår bättre av att sova i pyjamas än utan, men du vet säkert bättre än alla världens forskare!
Citera
2020-05-19, 21:33
Medlem
Sover alltid med kalsonger. När jag sovit naken så kittlas pungen efter att ha legat fri hela natten.
Citera
2020-05-19, 21:35
Medlem
AbsolutGregers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Jag trodde bara det var barn som sov i pyjamas, jag sover alltid naken och lider inte av någon psykisk störning.

Nä men en psykadelisk störning måste det ju helt klart röra sig om.
Citera
2020-05-19, 21:35
Medlem
Badar du i badkaret på badshorts också eller? Anledningen till varför man ens bär kläder till att börja med är utöver av sociala skäl för att värma kroppen - men när du ligger i sängen har du ett täcke som värmer samt att det inte är en jävel som ser dig ligga och sova om du sover ensam. Med andra ord, inget konstigt alls att sova naken, det finns väl till och med studier som visar att det boostar testosteronet för män och det låter dessutom huden andas fritt = bättre hy. Pyjamas, är du 5 år eller?
Citera
2020-05-19, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder
Ärsch. Det är nog bara du som har en komplex puritansk inställning till nakenhet.

Jag komplex? Hahaha de är nog du som har problem här känns de som.

PS. "puritansk" kom inte hit å skryt med ord varken du eller någon annan här inne vet va de betyder. DS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in