Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-14, 12:13
  #1
Avstängd
Jag måste få det bekräftat att man sover naken

Visst sover killen utan boxer och bruden utan stringtrosor el Hipsters och bh

Bara 40+ som sover i underkläder

Jag sover neck, har jag alltid gjort. Alla brudar jag har varit med har gjort samma

Svettigt och sliskigt annars
Citera
2008-12-14, 12:18
  #2
Medlem
osamabinpelles avatar
Ja tror de e mycket vanligare o sova i kalsonger o troser de gör i allafall ja tycker de blir svetigare utan
Citera
2008-12-14, 12:23
  #3
Medlem
Är det viktigt för dig personligen att alla sover nakna i sängen? Stör det dig om din granne har nattlinne eller pyjamas på sig?
Citera
2008-12-14, 12:34
  #4
Medlem
clas_ohlssons avatar
Jag både föredrar och sover naken faktiskt. Mycket skönare och bekvämare enligt mig än att ha en massa kläder på sig. Man känner sig inte lika instängd liksom, känns inte lika strävt på något vis, mer naturligt.

Jag har även haft tjejer som föredragit att sova med diverse nattlinne, t-shirt, bh eller liknande d de är själva men ligger vi tillsammans så har det alltid vart all off så att säga.

Jag vet dock att jag inte har så jättemycket gehör på det gentemot min kompiskrets då alla där sover med diverse boxer-shorts och liknande.

Men för min del är annat otänkbart faktiskt!
Citera
2008-12-14, 12:36
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Är det viktigt för dig personligen att alla sover nakna i sängen? Stör det dig om din granne har nattlinne eller pyjamas på sig?

Skitviktigt för mig

Jag stör mig OTROLIGT mycket om de gör det

Singel el par spelar ingen roll

Jag gör undantag på 40+
Citera
2008-12-14, 12:37
  #6
Medlem
Jag sover alltid naken. Bortsett från de gånger jag sover hos kompisar som jag inte är väldigt nära.
Citera
2008-12-14, 12:48
  #7
Medlem
Wellss avatar
Boxers! Sen får man ju betänka att en hel del har barn som kryper upp i sängen och då kanske det är mer lämpligt med ett par kallingar/trosor på sig
Citera
2008-12-14, 12:50
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wells
Boxers! Sen får man ju betänka att en hel del har barn som kryper upp i sängen och då kanske det är mer lämpligt med ett par kallingar/trosor på sig

Vad spelar det för roll? Jag har två barn. Tycker inte att nakenhet är ngt man behöver dölja.
Citera
2008-12-14, 12:56
  #9
Medlem
Titus pollos avatar
Varför är det så viktigt för dig att veta att du inte är ensam om att sova naken? Skäms du eller?
Alla gör väl det de finner bekvämast. Det är ingen generationsfråga.

Men eftersom du frågar: Jag sover i kalsonger. Gillar inte att sova naken. Antagligen för att jag är van att ha kalsonger. Jag har sovit naken, men det gav mig ingenting. Har provat pyjamas men de korvade sig hela tiden.
Citera
2008-12-14, 12:57
  #10
Medlem
jumpcuts avatar
Jag är kille, hatar att sova naken. Men jag klarar inte av att sova med mer än kalsonger på mig.
Citera
2008-12-14, 13:01
  #11
Medlem
clas_ohlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wells
Boxers! Sen får man ju betänka att en hel del har barn som kryper upp i sängen och då kanske det är mer lämpligt med ett par kallingar/trosor på sig

Äh. Barnen blir väl inte "medvetna" om nakenhet (i den grad som Adam och Eva blev efter efter de ertappades med äpplet) förns de når upp i 10-års åldern eller liknande?
Citera
2008-12-14, 13:02
  #12
Avstängd
Ni måste skämta med mig! Jag hoppas verkligen ingen KILLE använder KALSONGER. Jag trodde KALSONGER var ute ur leken för länge sen.

Jag hoppas alla killar använder BOXER

Sist jag använde KALSONGER var 1992, 9år gammal. Var i den vevan pitten växte kraftigt och kalsongen var i vägen för den
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback