2008-12-14, 23:26
Medlem
Tirads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogma
Var hos en tjej igår som sög otroligt dåligt.

Ingen tunga, inte mycket saliv, hon formade läpparna till ett O och sög, hur dåligt som helst, dessutom sög hon bara på ollonet. Visst är jag stor men vafan lite mer kunde hon fått in i munnen. Hon har inte varit med många direkt men fan lite bättre borde hon väll kunnat suga, jag kom inte ens haha.
Någon som suger bra gör tvärtemot vad hon gjorde.

Dessutom sa jag åt henne hur hon skulle göra men det hjälpte inte

Men du har rätt i att det fortfarande skönt och att man inte undviker det, men jag kommer nog inte träffa henne igen, hon är dessutom lite under ligan jag spelar i

Patetiskt.

Män ska få knulla runt men inte kvinnor. Vi vill väl också njuta? Hora är man om man gör det för pengar.
Citera
2008-12-14, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zulu7
Suck, din pajas. Det tog inte lång tid att hitta en äkta skrythistoria, inte direkt otippat. Men det är väl sen gammalt, bara kvinnan är en riktig liten slyna. Klart tröttsamt.

Kanske dags att skaffa sig ett liv? Historien är 100% sann varför är den så otrolig? jag träffa en tjej som sög dåligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Tirad
Patetiskt.

Män ska få knulla runt men inte kvinnor. Vi vill väl också njuta? Hora är man om man gör det för pengar.

Knulla på, gör det, skaffa dig erfarenhet, men bli inte gangbangad som en liten slyna. Där går iaf min gräns för vad min tjej ska ha gjort.
Senast redigerad av Dogma 2008-12-14 kl. 23:35.
Citera
2008-12-14, 23:36
Medlem
Citat:
Dessa känslor är helt normala för en MAN att känna. Det är inbyggt i oss, rivaliteten mellan män osv.

Skulle säga att om man inte känner såhär så har man snarare något fel på sig om man är kille. Jag skulle iaf dumpat slynan på direkten om jag fick reda på något sådant, det värsta jag vet är för promiskuösa tjejer som gillar att få kuk i alla hål och slynar runt hela tiden, går inte att lita på de. Visst ska hon ha lite erfarenhet men inte som gangbanghora.
om man älskar någon kommer man inte tänka på historien:P
och jag vet att man äcklas när man tänker på det, men om hon inte har några könssjukdomar och hon har ju tvättat sig efteråt, spelar det ingen roll.
Citera
2008-12-14, 23:37
Medlem
finns en del brudar som ligger med killar varje helg ,dessa äcklar mig. men man ser det dock på ett helt annat sätt om killar gör det faktiskt.
Citera
2008-12-14, 23:38
Medlem
Evil_Santas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kool Moe Dean
Det finns en lätt kufisk film på detta temat. Den heter Chasing Amy och hör till mina favoriter. Den skulle kunna ha en viss terapeutisk verkan, eller så avskyr du den. Kan var lite bökig att hitta kanske..

http://www.imdb.com/title/tt0118842/

Lite synd att en enstaka händelse i hennes tidigare liv knäcker er relation, förmodligen fanns det kanske fler pusselbitar som kanske inte är lika uppenbara.

Hehe tänkte precis nämna den. Råder TS till att se filmen
Citera
2008-12-14, 23:55
Medlem
Pattern Pinks avatar
jisses
jag hade inte trott att endel killar skulle reagera så starkt. tänker nästan att jag skall sluta skämmas för att jag inte direkt är rik på erfarenheter.
Citera
2008-12-15, 00:00
Medlem
zulu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil_Santa
Hehe tänkte precis nämna den. Råder TS till att se filmen

http://www.youtube.com/watch?v=PBlA_fsi_VE&NR=1
Citera
2008-12-15, 02:09
Medlem
Om man inte kan ta svaret, ska man inte heller fråga..
Citera
2008-12-15, 03:20
Medlem
StoneWolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av That.Girl
Om man inte kan ta svaret, ska man inte heller fråga..

Får man ett svar man inte gillar när man förväntar sig att tjejen ska vara normal så är det bara att dumpa.
Citera
2008-12-15, 03:38
Medlem
Tirads avatar
Citat:
Kanske dags att skaffa sig ett liv? Historien är 100% sann varför är den så otrolig? jag träffa en tjej som sög dåligt.

Knulla på, gör det, skaffa dig erfarenhet, men bli inte gangbangad som en liten slyna. Där går iaf min gräns för vad min tjej ska ha gjort.

Om du själv aldrig skulle ha gruppsex så tycker jag din inställning är okej.
Jag skulle inte vilja göra det och jag skulle föredra att min kille inte heller hade gjort det.

Men om det nu har hänt, och man älskar personen, ska man inte försöka att inte bry sig om det? Det är liksom inte det värsta man kan göra här i världen.
Citera
2008-12-15, 03:39
Medlem
Tirads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorillan11
finns en del brudar som ligger med killar varje helg ,dessa äcklar mig. men man ser det dock på ett helt annat sätt om killar gör det faktiskt.

Frågan är då: Vilka ska dessa killar ligga med om inte tjejerna bör knulla runt i lika stor utsträckning?
Citera
2008-12-15, 03:49
Medlem
zulu7s avatar
Citat:

Det är ingen som ifrågasätter sanningshalten. Vad jag tycker är tröttsamt är att kvinnan som sög av dig blev delvis diskvalificerad från förhållanden medans du behöll din rätt till det, enligt ditt resonemang. Här är ditt inlägg omskrivet,

Citat:
Ursprungligen postat av Kvinnlig motsvarighet
Var hos en kille igår som slickade otroligt dåligt.

Ingen tunga, inte mycket saliv hur mycket han än slickade, hur dåligt som helst och visste knappt vad han höll på med. Han har inte varit med många direkt men fan lite bättre borde han väll kunnat slicka, jag kom inte ens haha.
Någon som slickar bra gör tvärtemot vad hon gjorde.

Dessutom sa jag åt honom hur han skulle göra men det hjälpte inte

Men du har rätt i att det fortfarande skönt och att man inte undviker det, men jag kommer nog inte träffa honom igen, hon är dessutom lite under ligan jag spelar i

Hora eller skön tjej som njuter av singellivet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in