2008-12-13, 08:12
Medlem
Läste en tråd precis med rubriken "Varför stör jag mig på vad flickvännen gjort tidigare" och jag vet att jag bara skulle svara i den tråden men jag kände igen mig så mycket att jag var tvungen att göra en egen.. så..
Jag träffade för ett antal år sen en tjej som kom att bli mitt livs första kärlek.. jag hade aldrig känt så för någon innan och allt var verkligen underbart.
En kväll ligger vi och gosar i sängen och hon frågar mig om jag nånsin har haft en trekant.. "nej" säger jag.. faktumet är att jag bara hade haft sex en gång tidigare.. sen fortsätter jag med att fråga om hon gjort det vilket hon hade.. "med tjejer då?" frågar jag nästan som om det vore självklart.. men när hon sen säger att det var med killar rasar hela min bild av henne ihop.. jag flög upp ur sängen och jag visste inte vad jag skulle ta mig till.. sen ligger jag vaken i utkanten av sängen resten av natten med en klump i halsen och en bild av henne med två äckliga killar som sätter på henne samtidigt och den bilden såg jag helt ärligt nästan varje dag i över 2 år.. det förstörde så fruktansvärt mycket i vårt förhållande och jag mådde seriöst psykiskt dåligt, jag kunde inte sluta tänka på det.. kunde inte koncentrera mig på jobbet och funderade på att göra slut. Hon förstog inte riktigt mitt problem och tog sina sex erfarenheter lättsamt och sa "det var bara sex" många av er kanske tycker jag verkar konstig men jag kan inte tänka så.. och sen händer en väldigt underlig sak med en.. man vill fråga allt.. jag ville tillexpempel fråga om hon blev dubbelmackad men jag var för rädd inte höra svaret så då går man omkring och ser henne i en dubbelmacka..
Nu är det slut mellan oss och det känns faktiskt jävligt skönt, tror aldrig att jag hade kunnat komma över det så akta er tjejer vad ni delar med er av till era killar.. vissa är känsliga=)
Senast redigerad av ruis 2008-12-13 kl. 08:18.
Citera
2008-12-13, 08:39
Medlem
Ipwns avatar
Det bästa alternativet är väl ändå att inte fråga hur många hon gökat om man vet att man hakar upp sig på sånt hon har gjort, antagligen ett ganksa bra tag innan du träffade henner.
Citera
2008-12-13, 08:46
Medlem
Det finns en lätt kufisk film på detta temat. Den heter Chasing Amy och hör till mina favoriter. Den skulle kunna ha en viss terapeutisk verkan, eller så avskyr du den. Kan var lite bökig att hitta kanske..

http://www.imdb.com/title/tt0118842/

Lite synd att en enstaka händelse i hennes tidigare liv knäcker er relation, förmodligen fanns det kanske fler pusselbitar som kanske inte är lika uppenbara.
Citera
2008-12-13, 10:46
Medlem
Fröken_Flisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruis
akta er tjejer vad ni delar med er av till era killar.. vissa är känsliga=)

Vem vill ha en känslig kille som inte kan hantera att man inte legat insvept i ett silkespapper, inlåst i en kokong hela livet och väntat på just honom?

Jag har ett råd till dej, jobba med din självkänsla.
Citera
2008-12-13, 11:03
Medlem
jandis avatar
vissa saker mår man bättre av att inte veta och är man känslig med sånt måste man själv ta ansvar över det.
jag vet hur det är och jag vet att man inte måste vara psykfall för att tycka det är jobbigt men jag har lärt mig att ens partners sett att se på det är ganska avgörande för hur jag ska kunna hantera det.
Citera
2008-12-13, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Flisa
Vem vill ha en känslig kille som inte kan hantera att man inte legat insvept i ett silkespapper, inlåst i en kokong hela livet och väntat på just honom?

Oh vad jag stör mig på just sånna här kommentarer.. jag gjorde det rätt klart att jag är överkänslig så var vill du komma? och nä hon behöver inte ha legat i en kokong men helst vill man ju faktiskt ha en tjej som inte har testat allt än.. det tror jag alla killar håller med om, tjejer är inte alls likadana när det kommer till sånt här.. hon hade även förverkligat andra fantasier som visserligen störde mej lite men det är nånting annat när det är just en trekant med killar.. det är lden här bilden av påsmällningar från alla håll som hon vore nån slyna i en porrfilm.. man vill inte visualisera sig det men man gör det ändå som nån sorts tvångstanke..
Citera
2008-12-13, 12:00
Medlem
Waspirs avatar
Är det ingen tjej som har problem med sin killes tidigare sexliv? Eller är jag ensam?
Citera
2008-12-13, 12:05
Medlem
Afonsos avatar
Citat:

Amen på det
Citera
2008-12-13, 12:31
Medlem
Citat:

Ett typiskt kåteslyne-inlägg. Sånt här spelar uppenbarligen roll för en del människor, det får man bara acceptera. Jag tror nog att TS allra helst skulle vilja bara kunna skita i det, men det går liksom bara inte...
Citera
2008-12-13, 12:36
Medlem
jimmychrists avatar
Citat:

Killar vill vara tjejens första. Tjejer vill vara killens sista.
Citera
2008-12-13, 12:45
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taiga
Ett typiskt kåteslyne-inlägg. Sånt här spelar uppenbarligen roll för en del människor, det får man bara acceptera. Jag tror nog att TS allra helst skulle vilja bara kunna skita i det, men det går liksom bara inte...
Samtidigt får man acceptera att människor är sexuella varelser och de flesta har testat och utforskat sin sexualitet på många olika vis. TS frågade ju dessutom tjejen om hon testat en trekant som en kontringsfråga och med föreställningen att det var med tjejer. Nej jag tycker helt enkelt att grabben får acceptera det faktum att tjejerna han blir tillsammans med förmodligen haft en och annan kuk i sig tidigare.
Citera
2008-12-13, 12:49
Medlem
Tolvans avatar
Citat:

+1

Unga killar vill ha oskulder som knullar som gudinnor, förmodligen därför de jagar milf. Där behöver de inte försöka ljuga för sig själva om att tjejen är oskuld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in