2009-04-16, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruis

Måste säga att det är tråkigt om du börjar visualisera hur två killar har sex med henne och samt äcklas av det. Det kommer mycket troligt vara så att nästa tjej du träffar kommer ha gjort något där sex är inblandat som du kommer störa dig på!

Vad hon gjort tidigare i sitt liv är hennes val. Såklart ditt egna val till hur du vill tolka det. Se det som att hon har utforskat sexets mystik och har lekt av sig lite. Om du är emot det så mycket kan du alltid börja med att fråga angående deras tidigare sexliv i början av ett inledande förhållande för att därefter besluta om du vill gå vidare eller avsluta.

För vad hade hänt om hon inte hade berättat om denna trekant? Du hade älskat henne med hela ditt hjärta osv osv. Hon skulle vara exakt samma person! Bara det att du inte visste vad hon gjort tidigare?! Fast det är väl exakt vad du ville? Dvs vara ovetande?!

Vad jag har förstått är det många killar som freakar ut totalt när det väl pratas om tidigare sexliv. Har inte killen legat med lika många eller testat samma saker så uppstår en smygande men extrem avundsjuka. Som i sin tur leder till att förtroendet för tjejen minskar. Vilket i sig brukar vara katastrofalt dåligt om man är i ett förhållande.

Jag önskar dig ivf all lycka! Antingen kan du ignorera dessa tvångstankar. Eller hittar du en tjej som varken pratar om eller har haft ett tidigare sexliv.
Citera
2009-04-17, 01:48
Medlem
Hofmanns avatar
Om man inte, som kille, blir tillsammans med en 15-årig oskuld, är det naivt att tro att tjejen inte varit med om en hel del saker.

Min sambos tidigare sexliv är relativt känt för mig, eftersom hon helt öppet berättade det. Det var inget jag bad om att få höra, och visst, för stunden störde det mig. Det var ingen optimal myskväll att tänka sig henne med en före detta pojkvän i tvåan. MEN... precis som hon älskar mig (påstår hon iaf ), älskade hon den här killen. Det som vi delar just nu är någonting hon delat tidigare med en annan kille, av samma orsak.
Citera
2009-04-17, 01:50
Medlem
thefisks avatar
Det är möjligt att jag är ett undantag.

Men jag skulle absolut inte ha något intresse av att få veta min flickväns tidigare sexliv.Om jag haft tjej.

Förstår inte varför man ska prata om sånt för.

Vad får man ut av det?
Citera
2009-04-17, 10:05
Medlem
Min nuvarande har haft ett ståtligt tidigare sexliv. Säsongat både i London och Verbier där det har knullats friskt.. Inget jag heller bad om att få höra egentligen men när det var uppe på tapeten så visst.
Det gjorde mig lite sne emellanåt att tänka på det, speciellt när hon berättade att till slut räckte det med att killarna gav en komplimang för att hon skulle hänga med hem och ligga.. slampigt som fan tänkte jag men Hey, när man säsongar så är det lite så det ser ut ju så vafaan.

Dock är andra sidan av myntet mycket mycket grönare: hon är skitless på sånt där nu, riktigt less, ser ingenting med att ha meningslöst sex med främlingar och älskar mig över allt annat. Värt att nämna hon är och reser 2.5 månader nu kanske hehe... men det är ok för tilliten spirar och hon längtar hem till min trygga bamsefamn!
Citera
2025-05-18, 15:22
Medlem
tjallepetters avatar
Sånt här är såklart inget rolig att höra om.

Men det stora problemet är om hon levt ett extremt sexliv och sen trappar ner på det när hon träffar dig.

Dvs du får höra om allt brutal knull i röven osv men där dörren är stängd för dig. Ja då är det bara att lämna.
Citera
2025-05-18, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruis
Läste en tråd precis med rubriken "Varför stör jag mig på vad flickvännen gjort tidigare" och jag vet att jag bara skulle svara i den tråden men jag kände igen mig så mycket att jag var tvungen att göra en egen.. så..
Jag träffade för ett antal år sen en tjej som kom att bli mitt livs första kärlek.. jag hade aldrig känt så för någon innan och allt var verkligen underbart.
En kväll ligger vi och gosar i sängen och hon frågar mig om jag nånsin har haft en trekant.. "nej" säger jag.. faktumet är att jag bara hade haft sex en gång tidigare.. sen fortsätter jag med att fråga om hon gjort det vilket hon hade.. "med tjejer då?" frågar jag nästan som om det vore självklart.. men när hon sen säger att det var med killar rasar hela min bild av henne ihop.. jag flög upp ur sängen och jag visste inte vad jag skulle ta mig till.. sen ligger jag vaken i utkanten av sängen resten av natten med en klump i halsen och en bild av henne med två äckliga killar som sätter på henne samtidigt och den bilden såg jag helt ärligt nästan varje dag i över 2 år.. det förstörde så fruktansvärt mycket i vårt förhållande och jag mådde seriöst psykiskt dåligt, jag kunde inte sluta tänka på det.. kunde inte koncentrera mig på jobbet och funderade på att göra slut. Hon förstog inte riktigt mitt problem och tog sina sex erfarenheter lättsamt och sa "det var bara sex" många av er kanske tycker jag verkar konstig men jag kan inte tänka så.. och sen händer en väldigt underlig sak med en.. man vill fråga allt.. jag ville tillexpempel fråga om hon blev dubbelmackad men jag var för rädd inte höra svaret så då går man omkring och ser henne i en dubbelmacka..
Nu är det slut mellan oss och det känns faktiskt jävligt skönt, tror aldrig att jag hade kunnat komma över det så akta er tjejer vad ni delar med er av till era killar.. vissa är känsliga=)

Jag tycker inte det är något fel på dig TS, hade jag haft flickvän och fått veta att hon blivit dubbelmackad av två snubbar hade inte jag kunnat se henne på samma sätt heller, även om jag haft en flickvän som blivit det så hade jag inte velat veta det.

Hade en liknande sak med mitt ex, som på fyllan berättade att hon bodde i en annan stad när hon va 25 år gammal tillsammans i en lägenhet med 5 negrer, även om hon inte nämnde att hon gjort något med någon utav dom så var det en syn jag inte kunde få bort från skallen och bilderna från vad som kunnat hänt/hände i den där lägenheten va tillräcklig för att jag skulle dumpa henne en vecka senare.
Citera
2025-05-18, 15:35
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Sånt här är såklart inget rolig att höra om.

Men det stora problemet är om hon levt ett extremt sexliv och sen trappar ner på det när hon träffar dig.

Dvs du får höra om allt brutal knull i röven osv men där dörren är stängd för dig. Ja då är det bara att lämna.

Skulle nog vilja säga att i princip alla kvinnor har experimenterat sexuellt i unga år, dock gör de nog bäst i att inte berätta vad de varit med om.

Och bara för att du inte får köra på i tvåan så betyder inte det att hon inte älskar dig, bara det att hon inte tyckte kuk i röven var en höjdare de gånger hon fick det.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-05-18 kl. 15:43.
Citera
2025-05-18, 16:16
Medlem
tjallepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Skulle nog vilja säga att i princip alla kvinnor har experimenterat sexuellt i unga år, dock gör de nog bäst i att inte berätta vad de varit med om.

Och bara för att du inte får köra på i tvåan så betyder inte det att hon inte älskar dig, bara det att hon inte tyckte kuk i röven var en höjdare de gånger hon fick det.

Hon kanske älskar dig men förmodligen inte lika mycket som killen som fick ta henne i röven utan problem.

Man måste förstå att tjejer sätter upp murar och river murar för olika killar.

Att röven är stängd behöver inte betyda något annat än att den enbart är stängd för dig.

Nu är ju röven bara ett exempel.

En kompis till mig hade en tjej som vägrade utföra oralsex på honom. Detta trots att hon flitigt sysslat med detta innan dem träffades.
Citera
2025-05-18, 16:21
Medlem
halaltarzans avatar

Behöver ju inte handla om kärlek, kan ju mycket väl handla om att hon bara var ung och inte kunde säga nej.
Citera
2025-05-18, 16:32
Medlem
tjallepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Behöver ju inte handla om kärlek, kan ju mycket väl handla om att hon bara var ung och inte kunde säga nej.

Nja, kanske delvis men många har dessa beteenden långt in på vuxenlivet där vissa killar blir förnedrade och har 0 makt i sovrummet och andra killar ges total makt.

Ett väldigt fint exempel är en 40 årig nyskild singelmorsa jag träffade.

Hon sa att hennes beta man aldrig fått ta henne i röven för att hon tyckte att det gjorde för ont. Han fick nöja sig med vanilj tills dess att skilsmässan var ett faktum.

Med mig var det andra bullar. Jag piskade skiten ur henne och alla hål var öppna för mig. Har nog aldrig haft ett så brutalt knull nånsin.

Så lyssna aldrig på vad en kvinna säger utan kolla på vad hon gör.
Senast redigerad av tjallepetter 2025-05-18 kl. 16:55.
Citera
2025-05-18, 20:52
Medlem
Visserligen väldigt gammal tråd. Men trekant då har ju samma betydelse idag. Får lite intrycket av att då hon frågar först om du haft trekant och sedan berättar om sin upplevelse. Är att hon är sugen på det igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in