2009-04-16, 20:09
Citat:
Ursprungligen postat av ruis
Läste en tråd precis med rubriken "Varför stör jag mig på vad flickvännen gjort tidigare" och jag vet att jag bara skulle svara i den tråden men jag kände igen mig så mycket att jag var tvungen att göra en egen.. så..
Jag träffade för ett antal år sen en tjej som kom att bli mitt livs första kärlek.. jag hade aldrig känt så för någon innan och allt var verkligen underbart.
En kväll ligger vi och gosar i sängen och hon frågar mig om jag nånsin har haft en trekant.. "nej" säger jag.. faktumet är att jag bara hade haft sex en gång tidigare.. sen fortsätter jag med att fråga om hon gjort det vilket hon hade.. "med tjejer då?" frågar jag nästan som om det vore självklart.. men när hon sen säger att det var med killar rasar hela min bild av henne ihop.. jag flög upp ur sängen och jag visste inte vad jag skulle ta mig till.. sen ligger jag vaken i utkanten av sängen resten av natten med en klump i halsen och en bild av henne med två äckliga killar som sätter på henne samtidigt och den bilden såg jag helt ärligt nästan varje dag i över 2 år.. det förstörde så fruktansvärt mycket i vårt förhållande och jag mådde seriöst psykiskt dåligt, jag kunde inte sluta tänka på det.. kunde inte koncentrera mig på jobbet och funderade på att göra slut. Hon förstog inte riktigt mitt problem och tog sina sex erfarenheter lättsamt och sa "det var bara sex" många av er kanske tycker jag verkar konstig men jag kan inte tänka så.. och sen händer en väldigt underlig sak med en.. man vill fråga allt.. jag ville tillexpempel fråga om hon blev dubbelmackad men jag var för rädd inte höra svaret så då går man omkring och ser henne i en dubbelmacka..
Nu är det slut mellan oss och det känns faktiskt jävligt skönt, tror aldrig att jag hade kunnat komma över det så akta er tjejer vad ni delar med er av till era killar.. vissa är känsliga=)
Jag träffade för ett antal år sen en tjej som kom att bli mitt livs första kärlek.. jag hade aldrig känt så för någon innan och allt var verkligen underbart.
En kväll ligger vi och gosar i sängen och hon frågar mig om jag nånsin har haft en trekant.. "nej" säger jag.. faktumet är att jag bara hade haft sex en gång tidigare.. sen fortsätter jag med att fråga om hon gjort det vilket hon hade.. "med tjejer då?" frågar jag nästan som om det vore självklart.. men när hon sen säger att det var med killar rasar hela min bild av henne ihop.. jag flög upp ur sängen och jag visste inte vad jag skulle ta mig till.. sen ligger jag vaken i utkanten av sängen resten av natten med en klump i halsen och en bild av henne med två äckliga killar som sätter på henne samtidigt och den bilden såg jag helt ärligt nästan varje dag i över 2 år.. det förstörde så fruktansvärt mycket i vårt förhållande och jag mådde seriöst psykiskt dåligt, jag kunde inte sluta tänka på det.. kunde inte koncentrera mig på jobbet och funderade på att göra slut. Hon förstog inte riktigt mitt problem och tog sina sex erfarenheter lättsamt och sa "det var bara sex" många av er kanske tycker jag verkar konstig men jag kan inte tänka så.. och sen händer en väldigt underlig sak med en.. man vill fråga allt.. jag ville tillexpempel fråga om hon blev dubbelmackad men jag var för rädd inte höra svaret så då går man omkring och ser henne i en dubbelmacka..
Nu är det slut mellan oss och det känns faktiskt jävligt skönt, tror aldrig att jag hade kunnat komma över det så akta er tjejer vad ni delar med er av till era killar.. vissa är känsliga=)
Måste säga att det är tråkigt om du börjar visualisera hur två killar har sex med henne och samt äcklas av det. Det kommer mycket troligt vara så att nästa tjej du träffar kommer ha gjort något där sex är inblandat som du kommer störa dig på!
Vad hon gjort tidigare i sitt liv är hennes val. Såklart ditt egna val till hur du vill tolka det. Se det som att hon har utforskat sexets mystik och har lekt av sig lite. Om du är emot det så mycket kan du alltid börja med att fråga angående deras tidigare sexliv i början av ett inledande förhållande för att därefter besluta om du vill gå vidare eller avsluta.
För vad hade hänt om hon inte hade berättat om denna trekant? Du hade älskat henne med hela ditt hjärta osv osv. Hon skulle vara exakt samma person! Bara det att du inte visste vad hon gjort tidigare?! Fast det är väl exakt vad du ville? Dvs vara ovetande?!
Vad jag har förstått är det många killar som freakar ut totalt när det väl pratas om tidigare sexliv. Har inte killen legat med lika många eller testat samma saker så uppstår en smygande men extrem avundsjuka. Som i sin tur leder till att förtroendet för tjejen minskar. Vilket i sig brukar vara katastrofalt dåligt om man är i ett förhållande.
Jag önskar dig ivf all lycka! Antingen kan du ignorera dessa tvångstankar. Eller hittar du en tjej som varken pratar om eller har haft ett tidigare sexliv.