Citat:
Ursprungligen postat av InkeTink
Har du ens testat Methedrone!? Nasalt givetvis eller?
Bomba en 0,5a på tom mage ska du få se att du ligger och stönar och kravlar runt och bara NJUTER medans ögonen flackar och käken går lös.
Hur fan kan du säga att man INTE kan göra det? Tycker det är helt sjukt att folk kan hata denna underbara drog. Och dom som hatar det har antagligen inte bombat utan snortat vilket är VÄRDELÖST i.m.o

Håller med dig.
Jag har kört methedrone kanske ett tiotal gånger. I början snortade jag enbart, fick då ett rus som var ganska semi. Pigg, partysugen men inte mer än så.
När man bombar får man ett helt annat rus. Varm i kroppen, kroppen gungar på ett härligt sätt, man blir kärleksfull och pratglad. En polare tog en ganska stor dos och blev rätt jäkla bäng. Han kunde ej gå rakt, och nämnde för mig att varje andetag kändes som en orgasm. Så visst stämmer det.
Dock måste jag varna för lite bi-effekter som har hänt en annan polare.
Han blev helt jäkla trasig efter en ganska stor bomb. 400mg kanske.
Han stod bara lutad och kunde inte röra sig. Vi fick sätta honom i en taxi. På vägen gick han in i en stolpe och började blöda utan att han själv märkte det. Väl hemma gick han på en promenad för att gå av sig skiten, och på vägen fick han grova hallucinationer. Han stod och försökte plocka upp saker från marken som inte fanns etc. Ruset släppte inte förns ett par timmar senare.
Så med andra ord får man vara lite försiktig med doseringen, precis som med allt annat. F ö hade vi den gula kristallbatchen från RC-E. Rekommenderas.