Flashback bygger pepparkakshus!
2009-12-13, 15:19
Medlem
RallyRallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 500mg
Att man skulle kravla runt på golvet och stöna av välbehag på Methedrone låter ju inte riktigt troligt.
Möjligtvis kravla runt i hallen och fundera över vilken hand som är höger, respektive vänster, eller om man ens har några händer kvar.

Finns väl inget Methedrone som släpper ut serotonin? Rätta mig om jag har fel!

Jorå, du måste bara ladda hem den nya patchen så ska du få se på eufori!
Citera
2009-12-13, 15:31
Medlem
InkeTinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 500mg
Att man skulle kravla runt på golvet och stöna av välbehag på Methedrone låter ju inte riktigt troligt.
Möjligtvis kravla runt i hallen och fundera över vilken hand som är höger, respektive vänster, eller om man ens har några händer kvar.

Finns väl inget Methedrone som släpper ut serotonin? Rätta mig om jag har fel!

Har du ens testat Methedrone!? Nasalt givetvis eller?
Bomba en 0,5a på tom mage ska du få se att du ligger och stönar och kravlar runt och bara NJUTER medans ögonen flackar och käken går lös.

Hur fan kan du säga att man INTE kan göra det? Tycker det är helt sjukt att folk kan hata denna underbara drog. Och dom som hatar det har antagligen inte bombat utan snortat vilket är VÄRDELÖST i.m.o
Citera
2009-12-13, 15:39
Medlem
500mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RallyRally

Methet lockar inte eftersom jag fortfarande pillar på gammalt kaliber!
Visste inte att det finns batcher som släpper ut serotonin dock.
Citera
2009-12-13, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InkeTink
Bomba en 0,5a på tom mage ska du få se att du ligger och stönar och kravlar runt och bara NJUTER medans ögonen flackar och käken går lös.

Hur fan kan du säga att man INTE kan göra det? Tycker det är helt sjukt att folk kan hata denna underbara drog. Och dom som hatar det har antagligen inte bombat utan snortat vilket är VÄRDELÖST i.m.o

Methedrone i pulverform går bra att ta nasalt.
Citera
2009-12-13, 17:21
Medlem
InkeTinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Certifierad
Methedrone i pulverform går bra att ta nasalt.
Det är STOR skillnad på nasalt och oralt. Tycker du inte det själv?
Citera
2009-12-13, 18:20
Medlem
Hur är det med methedrone i danmark?
Är det fortfarande lagligt där?
Citera
2009-12-13, 23:29
Medlem
You-got-claweds avatar
Citat:

Håller med dig.

Jag har kört methedrone kanske ett tiotal gånger. I början snortade jag enbart, fick då ett rus som var ganska semi. Pigg, partysugen men inte mer än så.
När man bombar får man ett helt annat rus. Varm i kroppen, kroppen gungar på ett härligt sätt, man blir kärleksfull och pratglad. En polare tog en ganska stor dos och blev rätt jäkla bäng. Han kunde ej gå rakt, och nämnde för mig att varje andetag kändes som en orgasm. Så visst stämmer det.

Dock måste jag varna för lite bi-effekter som har hänt en annan polare.

Han blev helt jäkla trasig efter en ganska stor bomb. 400mg kanske.
Han stod bara lutad och kunde inte röra sig. Vi fick sätta honom i en taxi. På vägen gick han in i en stolpe och började blöda utan att han själv märkte det. Väl hemma gick han på en promenad för att gå av sig skiten, och på vägen fick han grova hallucinationer. Han stod och försökte plocka upp saker från marken som inte fanns etc. Ruset släppte inte förns ett par timmar senare.

Så med andra ord får man vara lite försiktig med doseringen, precis som med allt annat. F ö hade vi den gula kristallbatchen från RC-E. Rekommenderas.
Citera
2009-12-14, 03:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av You-got-clawed
Så med andra ord får man vara lite försiktig med doseringen, precis som med allt annat. F ö hade vi den gula kristallbatchen från RC-E. Rekommenderas.
På den batchen fick jag hallisar efter cirka 1,2 g inom loppet av 2-3timmar, rätt fränt faktiskt
Citera
2009-12-14, 09:17
Medlem
Packie McRearys avatar
Citat:

Nej, har testat den här skiten för många gånger. Och bombat precis som man ska alla gånger. Ruset suger i jämförelse med bra droger!

Vad har du att jämföra med när du säger att Methedrone är underbart?
Citera
2009-12-14, 09:39
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av You-got-clawed

Jag som hade tänkt beställa från RC-E förra veckan. Men staten var för snabb för mig
Citera
2009-12-14, 13:28
Medlem
Citat:
Det är STOR skillnad på nasalt och oralt. Tycker du inte det själv?

Den fetaste kicken jag fått var när jag tog pulverformen nasalt. Oralt fick jag ingen jättebra effekt av.
Citera
2009-12-14, 16:50
Medlem
anti_svperstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RallyRally

trollning eller har datorvärlden verkligen kommit så långt så man kan uppdatera sitt knark via nätet?

hade varit väldigt smidigt dock..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in