Flashback bygger pepparkakshus!
2011-11-23, 22:13
Medlem
Var det ingen mer än jag som fick tydliga hallucinationer av methedrone? Och då menar jag VÄLDIGT tydliga, de skulle lika gärna kunna finnas på riktigt! Jag och en polare delade på fem gram, där vi tog ca hälften på morgonen och resten på kvällen då det första ruset var borta för längesen. Sprang omkring utomhus på natten i ett tomt affärsområde och trippade satan bland jättar, döda hästar och skogsväsen! Något av det häftigaste jag någonsin varit med om!
Citera
2011-11-24, 19:17
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saetia
Var det ingen mer än jag som fick tydliga hallucinationer av methedrone? Och då menar jag VÄLDIGT tydliga, de skulle lika gärna kunna finnas på riktigt! Jag och en polare delade på fem gram, där vi tog ca hälften på morgonen och resten på kvällen då det första ruset var borta för längesen. Sprang omkring utomhus på natten i ett tomt affärsområde och trippade satan bland jättar, döda hästar och skogsväsen! Något av det häftigaste jag någonsin varit med om!

skojar du eller haha varje helg i flera månader satt vi och hade dem sjuka hallisarna på methedrone man kan tänka sig, folk sa dem mest konstiga saker och listan är LÅNG kan jag säga på alla dessa hallisar man fick.

Lika verkliga som verkligheten själv och helt klart mer hallucinogent än någon svamp jag ätit.

fast bra mycket verkligare hallisar, allt från tomtar, glasögon, flygande texter i luften, folk fick hattar och förvandlades till andra personer men teleporterades till olika ställen.

Wow säger jag bara, bängaste och sjukaste drogen ever

på methedrone som man mycket mtcket konstiga saker helt klart

miss you methe!

mvh
Citera
2012-12-06, 13:13
Medlem
svenskbacks avatar
Ni som körde mycket methedrone. Känner ni av någonting nu?

Det var ju som sagt väldigt toxiskt, skadligt för skallen.
Citera
2012-12-06, 14:21
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskback

Jag körde mycket methedron IV, det var ju knappt något rus och kicken var egentligen obehaglig men jävligt beroendeframkallande, körde 30-50 gram kanske eftersom jag kände en som sålde skiten så det var nästan gratis och allt intravenöst... känner inte av något nu, fast jag vet inte vad det är jag känner men jag har lite blixtrar i skallen och elektriska stötar i händerna ibland men jag har tagit mycket tjack, rc-droger, benso, alkohol och nu GHB så jag har egentligen inte varit nykter på 5 års tid förutom i häkte och anstalt

Minns när jag körde 500 mg iv, var stupfull och sträckte bara ut armen och fick i mig det folket som var där trodde jag dog låg och halvkrampade
Senast redigerad av undervattenfisk 2012-12-06 kl. 14:25.
Citera
2013-10-18, 21:09
Medlem
unleash82s avatar
Citat:

Lite nostalgiskt dödgräveri, jag vet.

Men helt ärligt, av meph, methe, 4-mec, 4-emc och 3-mmc så är 3-mmc den som get mest jobbiga bieffekter.

Sen kan det ju också vara så att 3-mmc,t var det som satte den sista spiken i hjärnan för min del.

Det jag vet är att jag konsumerade ett par hekton av meph, methe och 4-mec utan att få några direkt jobbiga bieffekter.

Efter 25-30 g 3-mmc blev min hjärna mer eller mindre kokt, jag väntade nästan 6 månader och kände mig 95% helad. Nyligen intog jag cirka 3-4 g 3-mmc och det känns nästan som om jag är tillbaka på ruta ett.

Sry för min nostalgiska bump

Saknar methedronet.
Citera
2013-10-18, 21:41
Medlem
svenskbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Lite nostalgiskt dödgräveri, jag vet.

Men helt ärligt, av meph, methe, 4-mec, 4-emc och 3-mmc så är 3-mmc den som get mest jobbiga bieffekter.

Sen kan det ju också vara så att 3-mmc,t var det som satte den sista spiken i hjärnan för min del.

Det jag vet är att jag konsumerade ett par hekton av meph, methe och 4-mec utan att få några direkt jobbiga bieffekter.

Efter 25-30 g 3-mmc blev min hjärna mer eller mindre kokt, jag väntade nästan 6 månader och kände mig 95% helad. Nyligen intog jag cirka 3-4 g 3-mmc och det känns nästan som om jag är tillbaka på ruta ett.

Sry för min nostalgiska bump

Saknar methedronet.

Hur menar du kokt om du ska förklara bieffekterna mer utförligt?

Jag plus vänner har konsumerat över 100g var sedan det kom förra sommaren.
Om jag känner av några bieffekter vet jag inte, eftersom det är en helt ny livsstil att knarka såhär mycket.

Men kan inte påstå att jag känner av något skadligt som jag kan peka ut.
Bortsett från ganska tråkig vardag utan droger. Men hoppas mest på att det är psykiskt
Citera
2013-10-18, 22:14
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Hur menar du kokt om du ska förklara bieffekterna mer utförligt?

Jag plus vänner har konsumerat över 100g var sedan det kom förra sommaren.
Om jag känner av några bieffekter vet jag inte, eftersom det är en helt ny livsstil att knarka såhär mycket.

Men kan inte påstå att jag känner av något skadligt som jag kan peka ut.
Bortsett från ganska tråkig vardag utan droger. Men hoppas mest på att det är psykiskt

Jag har fått underliga diffusa myrkrypningar på vänster sida av huvudet och ett tryck i huvudet.

Även fått massa domningar i ansiktet och en allmän "någonting är felkänsla".

Jag började för någon månad sedan känna mig mycket bättre, så störd i huvudet som jag är i jakten på det gamla goda ruset på den gamla goda tiden köpte jag på mig 4 sista gubbar 3-mmc.

Efter 2 sessioner har nu dessa konstiga känningar kommit tillbaka, kan vara ångest som skapar symptomen jag vet ärligt talat inte.

Men jag står fast vid att jag tror 3-mmc är dem största boven i dramat och att 3-mmc är den skadligaste av ovan nämnda substanser.

Har iofs fått i mig en dos mpa och lite syntakaine det senaste med förmodligen är med, så det är nog med och påverkar. Men 3-mmc klarar jag fan inte längre tydligen, trots långt uppehåll.

Och då var det ändå den senaste "dunderbatchen" från RS

Mvh
Citera
2014-05-30, 18:57
Medlem
Är det nån som har fått några men? Nu har det gått 5 år sedan vi höll på med detta skit varje jävla helg. Tillsammans med sprit och dekadans. Viss panikångest har satt sig, men ingen ofrivillig barnlöshet eller cancer ännu.

Numera nykter, sportfåne och farsa.
Citera
2014-06-12, 13:23
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starshiptrooper84
Är det nån som har fått några men? Nu har det gått 5 år sedan vi höll på med detta skit varje jävla helg. Tillsammans med sprit och dekadans. Viss panikångest har satt sig, men ingen ofrivillig barnlöshet eller cancer ännu.

Numera nykter, sportfåne och farsa.

Låter som en bra utveckling! Rätt lik min egen :-) (Men jag körde inte methedrone, utan mephedrone. provade methedrone en gång bara.) Inga men whatsoever.
Citera
2014-11-13, 06:55
Medlem
ak88s avatar
fan man saknar methedone ibland. skönt rus och ingen at och sen var det rätt billigt också. det enda dåliga med det var att det var sjukt beroendeframkallande.
Citera
2014-11-13, 09:41
Medlem
Känns inte som jag tog samma drog som ni andra. Jag tyckte ruset va okej och mådde ju bra på det. Käken smattrade så hela huvudet hoppa upp och ner, men det kändes ändå fattigt och giftigt. Va ju inte i närheten så bra som meph/m1/mdma. At kunde man få på denna, och det en ordentlig oxå!

Tror jag köpte mitt från rc-express, direkt efter klassningen av meph. Va orangea kristaller i "strösockerformat", om jag inte missminner mig. Luktade räka!
Citera
2014-12-14, 11:07
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knivenmedjocke
Känns inte som jag tog samma drog som ni andra. Jag tyckte ruset va okej och mådde ju bra på det. Käken smattrade så hela huvudet hoppa upp och ner, men det kändes ändå fattigt och giftigt. Va ju inte i närheten så bra som meph/m1/mdma. At kunde man få på denna, och det en ordentlig oxå!

Tror jag köpte mitt från rc-express, direkt efter klassningen av meph. Va orangea kristaller i "strösockerformat", om jag inte missminner mig. Luktade räka!

Roligaste och skönaste rc,n ever.

RIP
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in